LnACE Postad 9 September , 2013 Rapport Postad 9 September , 2013 Precis som rubriken lyder så vill jag ha tips på vilka sidor som erbjuder bäst low stakes double or nothing. Anledningen till detta är att jag tänkte ta upp lirandet igen efter 3-4 år och lyckades rätt okej med just DoN's när jag fortfarande lirade. Då körde jag på Stars, men har förstått att även rätt vasst motstånd finns på lägre nivåer? Mycket fisk är alltid uppskattat. Sedan så har dom övergett Don's och kör enbart med sitt 50/50? SvS är också ett alternativ, men tyvärr är turneringsutbudet rätt kasst där. Vill kunna mixa in lite low stakes GTD turneringar också. Så ja, kör hårt! : ) Citera
eddor Postad 9 September , 2013 Rapport Postad 9 September , 2013 Pokerstars är sidan för dig då! Utbudet på andra sidor är riktigt risigt, så överlägset bäst på stars även om spelarna har mer edge där och många multitablar. Gl! Citera
LnACE Postad 10 September , 2013 Författare Rapport Postad 10 September , 2013 Pokerstars är sidan för dig då! Utbudet på andra sidor är riktigt risigt, så överlägset bäst på stars även om spelarna har mer edge där och många multitablar. Gl! Har dom kvar DoN's då? Fick för mig att dom bytte till sitt egna 50/50? Citera
Recommended Posts