Getsmet Postad 8 September , 2013 Rapport Postad 8 September , 2013 Tjabba! Är en 20 år gammal högskolestuderande från södra Sverige som spelat poker lite till och från i ungefär två år. Har dock aldrig gått in för det riktigt seriöst utan mest hoppat runt mellan olika spel och klienter. BRM har aldrig förekommit utan har ofta spelat kraftigt underrullad. Något som skiljer mig från majoriteten här på forumet är att jag ligger all-time back på poker, och inte lite heller. Runt 10k närmare bestämt. Planen är dock att försöka ändra på detta. Spelar endast NLHE och kommer framförallt hålla till på SvS 0.25/0.5 samt 0.5/1 bord. Lär även bli en och annan HUSNG kan jag tänka mig. Och så lite MTT på Stars naturligtvis Let´s do this! Citera
Getsmet Postad 8 September , 2013 Författare Rapport Postad 8 September , 2013 Septembers graf so far: Bankrulle: 6500:- Citera
Soni Postad 8 September , 2013 Rapport Postad 8 September , 2013 Något som skiljer mig från majoriteten här på forumet är att jag ligger all-time back på poker Made me laugh:-D Lycka till! Citera
gorillai Postad 8 September , 2013 Rapport Postad 8 September , 2013 Ironiskt att du aldrig haft BRM, men ändå lirar du /0.5 och /1 med 6.5k BR? GL HF i övrigt! Citera
Getsmet Postad 8 September , 2013 Författare Rapport Postad 8 September , 2013 Made me laugh:-D Lycka till! Ironiskt att du aldrig haft BRM, men ändå lirar du /0.5 och /1 med 6.5k BR? GL HF i övrigt! Tack hörrni! Haha ja nu har jag en riktigt fet rulle! Satte in 3500:- i fredags, dvs. 35*100bb, eller 17.5*200bb vilket kändes ganska lagom. Har sen sprungit som en gud så rullen har växt snabbt. Någon som förresten vet hur man kan spara ner grafer i HEM2 lite mer inzoomat? Siffrorna syns ju knappt. Citera
Starfitter Postad 8 September , 2013 Rapport Postad 8 September , 2013 Vad räknas som södra Sverige? godt jaktlykta på dig Citera
Kilo55 Postad 8 September , 2013 Rapport Postad 8 September , 2013 Tack hörrni! Haha ja nu har jag en riktigt fet rulle! Satte in 3500:- i fredags, dvs. 35*100bb, eller 17.5*200bb vilket kändes ganska lagom. Har sen sprungit som en gud så rullen har växt snabbt. Någon som förresten vet hur man kan spara ner grafer i HEM2 lite mer inzoomat? Siffrorna syns ju knappt. Segt att förklara exakt hur i HM2 du kan ta fram grafer så kolla detta klipp jag gjorde, hoppas du fattar. Citera
Getsmet Postad 9 September , 2013 Författare Rapport Postad 9 September , 2013 Vad räknas som södra Sverige? godt jaktlykta på dig Tack! Söder om Göteborg säger vi Bor i Lund för tillfället. Segt att förklara exakt hur i HM2 du kan ta fram grafer så kolla detta klipp jag gjorde, hoppas du fattar. Tack för hjälpen, fick till det hyfsat nu. Nattsvart dag igår. Hade spelat väldigt mycket under fredag-lördag och kände mig trött i skallen redan innan jag började. Skulle då naturligtvis inte ha spelat över huvudtaget men ni vet hur det är. C-game rakt igenom och ett back på lite mer än 15 inköp över 1016 händer. -149bb/100 är en ganska mäktigt loss rate. Detta är för övrigt mitt stora problem när det gäller poker. Jag känner mig nästan tvungen att spela när det går bra och man plussar mycket. "Jag har ju inget annat för mig, varför inte tjäna lite pengar?", liksom. Är man fattig student så är man Eftersom jag inte kan sluta blir jag förr eller senare helt slut i skallen och då kan jag hitta på precis vad tusan som helst. Jag slutar bry mig liksom. Sen att man efteråt tycker det var dumt att slänga iväg 1.5k helt i onödan hjälper inte mycket. Ska från och med nu försöka begränsa mig till max 4h speltid per dag. Får se hur det går. Bankrulle: 4990:- Totalback: 11.5k Septembers graf: Nu ska jag tjura resten av dagen, men imorgon då jävlar! Den här låten är bra om man vill bli lite gladare: Citera
Getsmet Postad 9 September , 2013 Författare Rapport Postad 9 September , 2013 1tablar du? Beror på vad jag spelar. Dessa händer innehåller rätt mycket HU och då blir det bara ett bord. Citera
Recommended Posts