Starfitter Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Vi mår ganska bra här och tar syn. Raisa finns inte på kartan iallafall. Men, men men kartan är ju så otydlig! Citera
TGrinder Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Ger upp på kaffet, konstant huvudvärk två dagar på raken är inte värt det. Tänkte att jag tar en kopp för att få bort den, och bara dricka mindre. Trappa ner helt enkelt. Jag mådde inte så bra men tog syn! På river kommer en 9:club: , och SB checkar. Checka bakom? Är nog fine att checka bakom mot en sån superpassiv spelare. Enligt Starfitter är kartan så otydlig så vet inte vad han förespråkar för linje på turn alternativt river. Citera
DonkeyStyle Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 nu får du allt förklara varför vi inte kan raisa! Citera
minibiff Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 nu får du allt förklara varför vi inte kan raisa! nu får du allt förklara varför du vill att TGrinder skall förklara varför vi inte kan raisa! Citera
DonkeyStyle Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 okey, för att vi tappar skit mycket värde mot AK AJ QJ A6 Q6 J6 samt alla Axcc händer han kan spela sådär även om han e superpassiv. samt att det kan komma så otroligt många rivers vi vill vika på om han fortsätter betta. orka slowspela i den situation... Citera
gorillai Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Slänger man in alla set, alla tvåpar och nötstegen så har vi 47% ungefär. Då kanske han har någon randomhand också, Ax typ något färgdrag eller bara en hjärndöd bluff.. Tror aldrig han viker ett tvåpar och han har ju alla tvåpar i sin vida range. Förespråkar inte det mer än det andra, men att säga att det inte går att raisa tycker jag känns konstigt. Glömde lägga in AK,AT också. Citera
DonkeyStyle Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 vill tillägga att det är rätt sjukt att vara scared money på den här nivån Citera
minibiff Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 okey, för att vi tappar skit mycket värde mot AK AJ QJ A6 Q6 J6 samt alla Axcc händer han kan spela sådär även om han e superpassiv. samt att det kan komma så otroligt många rivers vi vill vika på om han fortsätter betta. orka slowspela i den situation... Jag var inte seriös... :mrgreen: Citera
Soni Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Jag var inte seriös... :mrgreen: Förvånad över att folk inte kan läsa dina tankar? Jag trodde också att du var emot raise. Du påminner om Meta:shock: Citera
minibiff Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Förvånad över att folk inte kan läsa dina tankar? Jag trodde också att du var emot raise. Du påminner om Meta:shock: Kan ge er ett tips till nästa gång! Jag är emot allt TGrinder säger! :mrgreen: Citera
Starfitter Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Är nog fine att checka bakom mot en sån superpassiv spelare. Enligt Starfitter är kartan så otydlig så vet inte vad han förespråkar för linje på turn alternativt river. Synar. Menade bara på det verkligen inte är suuuupergivet mot alla typer av spelare. Helst inte på nivån, någon som limpar utg, donkar ut 4w och sådär. Så lite otydlig är kartan allt! Citera
TGrinder Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Synar. Menade bara på det verkligen inte är suuuupergivet mot alla typer av spelare. Helst inte på nivån, någon som limpar utg, donkar ut 4w och sådär. Så lite otydlig är kartan allt! Köper det! Citera
DJHelium Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Postad 14 September , 2013 Tack för svar, allihopa! Efter mer tanke tycker jag också att raise turn är det bästa alternativet. Händer som slår mig kommer jag ändå syna av river om färgen missar, och blir mycket mer lättspelad. FI hade hur som helst AK, så kändes som det var missat värde. vill tillägga att det är rätt sjukt att vara scared money på den här nivån Jag är väl lite trög, men förstår inte vad du menar med scared money. Är bara jag som inte vet hur man ska spela som vill lära mig! Spelar gärna med 51% ev hela tiden! Blir förhoppningsvis megagrind ikväll. Varit dödsbakis hela dagen och inte orkat få in så mycket spel, men en liter mjölk senare och jag har piggat till mig! Känner jag för det blir det nog lite spel på /2 också, är trots allt lördagskväll. Lycka till alla grinders där ute! Citera
DJHelium Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Postad 14 September , 2013 2,5k händer och 1400kr upp idag, över godkänt! Har varit lite seg vecka så känns bra att sluta på topp. Håller på att somna framför datorn så stänger ner nu. Får se om det blir lir imorgon, "bara" 18k händer so far den här veckan. Blir svårt att nå 100k på en månad utan lite fler! Godnatt! Citera
DJHelium Postad 17 September , 2013 Författare Rapport Postad 17 September , 2013 Förra veckans graf! Seg vecka, spazzade ur en gång och förlorade ~2 inköp mer än vad jag borde (heh gissa var!). http://i.imgur.com/LrCyh6W.jpg 47k händer den här månaden, så 100k är inte omöjligt! Citera
DJHelium Postad 17 September , 2013 Författare Rapport Postad 17 September , 2013 Grinda till Wagner var ju en hit! Citera
DJHelium Postad 23 September , 2013 Författare Rapport Postad 23 September , 2013 Tappar motivationen lite, tycker det går lite segt. Tittar på månadsgrafen och min redline ser förjävlig ut, känns som att jag kan dubbla min winrate om jag jobbar på nsd. Så, någon som har bra tips på bra filmer/guider för att hjälpa till med det? Har sett Grindcore's filmer "The Thin Red Line" förut, kanske får se om den! Citera
Namehere Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Det var en snubbe på 2+2 som hade skrivit om just röda linjen. För att förbättra den så skrev han att man bl.a. Skulle 3betta mer. Kan försöka leta upp tråden när jag kommer hem om ~1 timme och återkomma här i tråden! Segt att motivationen tryter. Ett välförtjänt break kan sitta på sin plats. Har sett dig vid borden och dragit mig för att sätta mig vid dig just för attdu verkar ja rätt bra koll Citera
gorillai Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Använd PT/HEM, kolla hur de duktiga regsens ranger ser ut. På mitt sample så har du ungefär 23/17/4. Fixar du i ordning preflopspelet så kommer redlinen också ska du se. Frågade lite om detta på pf för ett tag sedan, det är ju en hel del varians iblandat också. Vilket jag fått erfara den här månaden efter att ha haft en redline som gick rätt ner mer eller mindre. Vilket den inte gör längre / över större sample. GL! Citera
skivan Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Du bör höja din button steal och button 3b Citera
Starfitter Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Jag tycker pengar är viktigare än en manlig redline. Hur den korrelerar med totala vinster beror på vilken spelstil man har, med de sagt KAN det vara en indikation på att man läcker pengar i vissa lägen. Personligen har jag en som är ca BE över större sample. Vissa har ju en rejält brant linje (aka redline-krigare) och istället en negativ eller BE blue-line. Whatever floats your boat sålänge man vinner lixzzzom Citera
Teh_MoUsE Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Jag tycker pengar är viktigare än en manlig redline.Hur den korrelerar med totala vinster beror på vilken spelstil man har, med de sagt KAN det vara en indikation på att man läcker pengar i vissa lägen. Personligen har jag en som är ca BE över större sample. Vissa har ju en rejält brant linje (aka redline-krigare) och istället en negativ eller BE blue-line. Whatever floats your boat sålänge man vinner lixzzzom Citera
Metaddict Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Förvånad över att folk inte kan läsa dina tankar? Jag trodde också att du var emot raise. Du påminner om Meta:shock: Bitch STFU Citera
DJHelium Postad 24 September , 2013 Författare Rapport Postad 24 September , 2013 Tack för uppmuntrande/hjälpande ord! Bara att läsa det gör mig mer taggad på att spela! Förstår också att höja redline inte alltid innebär att höja winrate, men tror själv det är en läcka. Ska jobba mer på steal och bli smartare med cbets. Vill jobba mer på teori. Bara att titta stats på HEM någon timma gav rätt mycket, inte svårt att se luckor när stats står svart på vitt. Citera
Recommended Posts