Starfitter Postad 9 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Knark. Och gift. Men de är all lightläsk, visst dricker jag det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDBARN1 Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Knark.Och gift. Men de är all lightläsk, visst dricker jag det ändå. Bör jag se på Celsius som lightläsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDBARN1 Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Knark.Och gift. Men de är all lightläsk, visst dricker jag det ändå. Bör jag se på Celsius som lightläsk? Alltså, om jag inte dricker lightläsk pga att jag anser att det innehåller för mkt skräp, bör jag då inte heller dricka Celsius? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Bör jag se på Celsius som lightläsk? Beror lite på hur man sätter upp premisserna antar jag? P1: Lightläsk är en kolsyrad dryck med sötningsmedel P2: Celsius är en kolsyrad dryck med sötningsmedel Slutsats: Celsius är en lightläsk P1: Lightläsk innehåller inte antioxidanter P2: Celsius innehåller antioxidanter Slutsats: Celsius är inte en lightläsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Cred ska dom ha för deras slogan iaf "Ett naturligt val för en aktiv livstil" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Om du undviker sötningsmedel är de inte rekka. Sen är dom ju dyra som tusan med. Med de sagt så får jag i mig en jekla massa sötningsmedel och annat trams utan att bry mig nämnvärt. Men bara man inte lever i villfarelsen att det är opti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Beror lite på hur man sätter upp premisserna antar jag? P1: Lightläsk är en kolsyrad dryck med sötningsmedel P2: Celsius är en kolsyrad dryck med sötningsmedel Slutsats: Celsius är en lightläsk P1: Lightläsk innehåller inte antioxidanter P2: Celsius innehåller antioxidanter Slutsats: Celsius är en lightläsk med antioxidanter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 har ingen länk men koffein+aspartam(förmodligen fler sötningsmedel) är absolut ingen höjdare, men att aspartam utan kombon koffein inte är så farligt om det inte är väldigt stora mängder. själv dricker jag inte läsk som std sen ett kort tag tillbaka, i fall det dricks så blir det inte light. nu är det mest filtrerat vatten som gäller, nöjd edit; fel fakta angående cola zero och light. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Sukralos fwiw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 10 Januari , 2014 Rapport Share Postad 10 Januari , 2014 zero innehåller koffein. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 10 Januari , 2014 Rapport Share Postad 10 Januari , 2014 fail ty. var sukralos i light förut läste jag nu men ändrades tillbaka av vad jag läste pga smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Januari , 2014 Rapport Share Postad 25 Januari , 2014 Tistelvinds surkåk var verkligen jätte-nice! Gjort slut på en burk nu på en vecka, fanns på Cajsa Warg. Dagens middag: Fräste torkad timjan, färsk rosmarin och färsk korv från svensk korv-hantverk i olivolja i en kastrull. Hällde på en burk krossade tomater samt en skvätt rödvinsvinäger o lät koka en halvtimme. Själpte upp i en djup tallrik och la i en redig hög Surkål från burken. Extra bonus var den perfekta ät-temperaturen direkt tack vare den kalla surkålen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2014 Aldrig smakat surkål, ska göras! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 26 Januari , 2014 Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 jag slutade helt att steka i olivolja för ett bra tag sen http://www.whfoods.com/genpage.php?tname=dailytip&dbid=261 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 Steker i GF-SMÖR såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 27 Januari , 2014 Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 På tal om smör: http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2012/oct/10/patrik-johansson-butter-viking Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Januari , 2014 Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 Lagade fisksoppa igår: Stek en gul lök och en hackad kruka timjan i smör, i med en dryg halvliter fisk-buljong (gärna god) och en burk hela tomater. Koka lagom länge, i med 300g fisk (torsk, lax w,e) , koka 10min och sen 300g skalade räkor sista minuten. Till det råkade jag vispa ihop mitt livs godaste aioli =) 3 äggulor två finrivna vitlöksklyftor saften av en halv liten ekologisk citron rivet skal av citronen salt Vispa ihop Ringla i olja och fortsätt vispa, tog två tredjedelar neutral jordnötsolja och resten olivolja. Var jättegod igår men verkligen supergod idag när citronskalet fått smaka ur sig över natten =) Till det åt vi giftigt bröd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Reggat torsk med citronpeppar i typ en vecka. Fan så gott det är. Inga nackdelar va? Pleasepleaseplease Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Reggat torsk med citronpeppar i typ en vecka. Fan så gott det är. Inga nackdelar va? Pleasepleaseplease Tungmetaller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Glutamat-gift i citronpeppar väl? Testa att göra din egen citronpeppar vetja. Förslag på ingredienser: Havssalt Svartpeppar River ekologisk citronskal ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Tungmetaller? Är det tungmetall när den inte ligger i burk? Glutamat-gift i citronpeppar väl? Testa att göra din egen citronpeppar vetja. Förslag på ingredienser: Havssalt Svartpeppar River ekologisk citronskal ???? Profit! Låter spännande, är bara ekologiska citronen som fattas =) Ska testa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDBARN1 Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Reggat torsk med citronpeppar i typ en vecka. Fan så gott det är. Inga nackdelar va? Pleasepleaseplease Vildfångad torsk då va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Hur förhåller sig kokosolja att steka i mot t ex Gf-smör? Alla icke-äta-gift borde kolla in naturskyddsföreningens hemsida, de står för mycket bra och har mycket vettigt att säga enligt mig, de verkar väldigt sakkunniga. Slår även ett slag för att handla mer EKO eftersom vi som konsumenter som styr och påverkar priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Missat. Posting for prenumeration Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Vad är fördelarna med "giftfri mat" utöver ballerstatus? Bara nyfiken då jag tenderar att laga mat med hjärtat och aldrig någonsin tittat på recept eller innehåll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts