Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Känner att jag måste få mig ur detta!

Bara jag som irriterar mig på alla livespelare som har Svarta solglasögon eller folk som drar upp tröjan över ansiktet när dem spelar?

Är det inte själva charmen med live att man ska kunna hitta lite tells och även kunna dölja sina bluffar samt kunna spela under press det som gör det till en skicklighetsspel enligt mig...

Annars kan man lika gärna arrangera EPT och och WSOP samt WPT online?

hehe eller är det bara jag som är helt dum i huvudet

Postad

Tja i de stora turrarna tror jag de skiter i charmen. De vill nog bara åt ett antal €100k

Men visst har du rätt, sitter någon med solglasögon på fullt allvar hemma i min källare på ngt trevligt homegame får han utstå en del spott och spe

Postad

Jo det stämmer nog det du säger, Det är väl nåt semiproffsen kör på

skulle skratta lite om Doyle skulle dra upp munktröjan till pannan när Negreanu stirrar ner han med ett par förstora piloter :)

Postad

Charmen med livespel ska väl vara att det är socialt samt att man har längre tid på sig att tänka över sina beslut? Man ska ju göra allt för att maximera sina vinster och minimera sina förluster och här spelar ju tells in.