Vladi Postad 16 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Inte MTT-spelare men det låter std. Du får vara facit när du är den enda som gett input:-) * Ingen annan bumpar dbn så gör ett tappert försök till att få igång lite diskussion:twisted: Har senaste månaden eller mer suttit och dregglat över klockor varenda jävla dag. Hade bestämt mig för en Breitling Navitimer World men av olika anledningar så blir det inte den. Folk börjar nog tröttna på klock-spammandet i skype så skriver av mig lite här. Just nu lutar det åt någon av följande: Får se vart det landar, kan nog ta ett år innan man bestämmer sig, fast i klockträsket:-( Yolo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2014 Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Tyckte översta var snyggast. Tror dock inte jag får vara ensamt facit i denna fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helrörstoken Postad 16 Juni , 2014 Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Den längst ner, facit är klart osv, beställ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 16 Juni , 2014 Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Ehm? Mitten är obv snyggast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kolle11 Postad 16 Juni , 2014 Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Ehm? Mitten är obv snyggast :D +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 16 Juni , 2014 Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 1. Mitten 2. Överst Osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Inte så att pf hjälpte en att ta beslut iaf;-) Drar till Halmstad på lördag, några pfare som ska fira den dära midzommar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Du kommer aldrig komma till köp obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Du kommer aldrig komma till köp obv. En viss person tyckte jag kunde använda åsneflippen, blir jag missnöjd över utgången så köper jag inte den. Problemet är ju bara att varje gång jag flippar så kommer den glada åsnan fram... edit: eller kanin eller vad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 2>1>3 /mentorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Slow är alltid facit. Mitten ainec. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 2>1>3 /mentorn hej hej flugan! Blev du min mentor eller skulle ni turas om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Du behöver väl primärt en PDA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Du behöver väl primärt en PDA. Vem vill, vem vill?!?!?! * Skulle skeppa klocka nr 3 nu. Obv kör banken ett planerat underhåll tills 06. Kommer hinna ändra mig tills imorgon:-( Edit: skeppad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Vem vill, vem vill?!?!?! * Skulle skeppa klocka nr 3 nu. Obv kör banken ett planerat underhåll tills 06. Kommer hinna ändra mig tills imorgon:-( Edit: skeppad Var beställer du från? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 what hur kan det inte bli nr2!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 what hur kan det inte bli nr2!? Plus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Trodde jag var facit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 18 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Var beställer du från? Beställde från uret.se. Borde kanske kollat fler ställen egentligen men orkade inte Kändes sådär seriöst när man får det här svaret idag: Kommentar till Er beställning: Hej Abdihamid, Tack för din beställning! osv Nej, jag heter inte Abdihamid! what hur kan det inte bli nr2!? Letade efter en vardagsklocka och tycker nr2 känns för "fin" för det. Dock är den jävligt sjyst. Känns inte helt omöjligt att man skeppar den också förr eller senare:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 18 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Satt och kollade bilder från thai nyss, helvete vad man saknar det. Har sagt åt dom andra tomtarna att vi borde åka redan i september men dom bara dizzar mig:-( [/img] [/img] [/img] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helrörstoken Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 För att det funkar fortfarande att vara i svea rike då och för att det blir bättre med våra visum! Förstår att det är fruktansvärt ensamt att aldrig lämna lägenheten och konstant ha fördragna fönster, men håll i lite till Vladi:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Juni , 2014 Rapport Share Postad 19 Juni , 2014 hej hej flugan! Blev du min mentor eller skulle ni turas om? känns som du kan behöva 2? Du behöver väl primärt en PDA. det uppdraget ställer jag dock inte upp på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Juni , 2014 Rapport Share Postad 19 Juni , 2014 what hur kan det inte bli nr2!? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 19 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2014 För att det funkar fortfarande att vara i svea rike då och för att det blir bättre med våra visum! Förstår att det är fruktansvärt ensamt att aldrig lämna lägenheten och konstant ha fördragna fönster, men håll i lite till Vladi:-D känns som du kan behöva 2? Kan vara så +1 Sluta retas! * Fick precis reda på att det bara var par där jag skulle imorgon så kommer helt enkelt vara sorglig och inte göra någonting istället. Göteborg eller Halmstad på lördag dock så man får seminollställa huvudet=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 Juni , 2014 Rapport Share Postad 23 Juni , 2014 Hur går det för er highstakes? Skall ni till Göteborg och lira laxen eller? Nu vet jag ju att det är supermicro för er men ni (iaf Vladi) lirade ju den förra året! Vi verkar ju bli ett ganska stort PF-gäng som skall lira skiten och grisa sönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts