Giftig Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Ni som är intresserade kan väl skicka iväg ett privat meddelade till mig med ert namn på Facebook, så kan jag lägga till er i gruppen! <: För oss som inte längre har eländet då? =) Citera
TIffes Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 För oss som inte längre har eländet då? =) Ja du, vi får väl göra så att man skriver ett meddelade här också, så att de som inte är med i gruppen får reda på vad som händer! (: Citera
-TheC- Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Ja du, vi får väl göra så att man skriver ett meddelade här också, så att de som inte är med i gruppen får reda på vad som händer! (: Hur många har hört av sig TIffes? Citera
TIffes Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Hur många har hört av sig TIffes? Det är bara tre stycken för tillfället men har bjudit in några andra polare som jag vet är sugna på att lira! Vet du någon/några så är det bara att bjuda in till gruppen, desto fler desto bättre. <: Citera
novaexpress4 Postad 9 Mars , 2014 Rapport Postad 9 Mars , 2014 Hej! Någon som vill lira micro stakes i Fellingsbro/Frövi/Lindesberg? Citera
Fritzer Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Postad 21 Oktober , 2014 Det låter kul att vara några stycken som spelar ihop. har ni fått ihop ett gäng än? Citera
Recommended Posts