-TheC- Postad 2 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2014 HAHAHAHAHHAHA En annan som har ett underhållningsvärde är Koiuvo i deras podcast. LIVET: Flyter på gott med träningen, bokat ny fett%mätning i slutet på april och tills dess har jag satt upp diverse mål. Jag var och köpte ett par löparskor av lättviktsmodell eftersom jag nu går upp på löpning varannan dag och ska köra ett snabbare pass med dem. POKER: inte mkt alls faktiskt. Spelade toppen och kom 2a idag, har reggat mig till koiuvos och valters pokerturre på pokerstars, så den och Storm får bli underhållningen denna söndagsgrind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 7 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2014 microturrarna går bra idag 3 FT på 4 försök 3a i toppen 7a i tjugan. Jag är ute ur kvällskvisten snart då blir det sängen. Imorgon tänkte jag testa på microturrarna på pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 23 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2014 Stake SM och DM online http://pokerforum.nu/forum/stakes-transfers-procentbyte/69775-stake-under-dm-och-sm.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 1 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2014 Trots att detta blivit en monolog DB Måste jag Bragelibraga lite efter DM-klonk igår�� Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 1 April , 2014 Rapport Share Postad 1 April , 2014 snyggt! gz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 1 April , 2014 Rapport Share Postad 1 April , 2014 Bra jobbat! Grats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 1 April , 2014 Rapport Share Postad 1 April , 2014 Trots att detta blivit en monolog DB Måste jag Bragelibraga lite efter DM-klonk igår�� Hittade du stejkare eller? Isf grattis till han och grattis till klonken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 1 April , 2014 Rapport Share Postad 1 April , 2014 Snyggt och grattis till eventuell stejkare oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 1 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2014 snyggt! gz Bra jobbat! Grats Hittade du stejkare eller? Isf grattis till han och grattis till klonken! Snyggt och grattis till eventuell stejkare oxå! Får tacka! Nej någon stejk blev aldrig aktuell tyvärr, men hela kakan smakar jäkligt bra också. Kommer köra resterande event IOM detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 4 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2014 Hej på er! Länge sedan, måste bara dela med mig av denna video; Så bitter hahahahahaha (det blir lite väl mkt sen men början är priceless) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 1 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2014 JINX Jag tycker jag både spelar och springer bra så idag känner jag att det är klonk-varning i söndagssteken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kolle11 Postad 1 Juni , 2014 Rapport Share Postad 1 Juni , 2014 JINX Jag tycker jag både spelar och springer bra så idag känner jag att det är klonk-varning i söndagssteken! Hur gick de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 2 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2014 Hur gick de? Det gick inte . Jag är nöjd med spelet överlag förutom mot slutet och sedan ut med KK mot AK tyvärr. Bara att ta nya tag, formen, spelet och självförtroendet finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 4 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2014 Som sagt så sitter formen tycker jag. Jag har bokfört de senaste tre speldagarna: LÖRDAG: 22 kronor 4/57 108 kronor 22 kronor 13/41 0 22 kronor 9/51 40 kronor 33 kronor 24/66 pers 0 kronor (satellit) 22 kronor 5/80 112 kronor 33 kronor 112/122 0 kronor 22 kronor 95/120 0 kronor 55 kronor skalp 17/85 31 kronor 22 kronor 46/152 0 kronor SÖNDAG: 80 kronor 119 pers topp 11=800 kronor (satellit) 33 kronor 30/77 0 kronor 122 plats av 22 0 i steken TISDAG: 22 kronor 1/41 246 kronor 55 skalp 5/21 108 kronor 22 kronor 88/116 0 465 totalt ut 533 totalt in + 800 kronor i inköp pokerärroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 11 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 Jag blir ruggigt taggad av att läsa alla dagböcker om hur ni ska satsa på pokern i sommar så det är dags, även för mig, att försöka ge det här med poker och cashgame lite mer uppmärksamhet. Jag kommer därför, från idag, sätta in på 1250 kronor som endast avser CG. 100xBB är inköpet och 25 BI krävs för att gå upp en nivå. Jag startar idag och kommer försöka köra kvällsläsning i form av, till att börja med, boken pokerteori som påbörjades förra sommaren. Hoppas fan jag kan hålla igång detta nu och behålla motivationen! M V H bakissomfan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 11 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 Första omgången är avklarad och vilken skillnad det är mellan turneringar. Folk spelar hur konstigt som helst? I vilket fall så har jag tagit med mig en grej och det är att jag vevar i för många potter vilket sätter mig i svåra situationer. Jag tar också med mig att Inte spela 4 bord det blir för stressigt och resulterade i 2 misclicks varav en stor pottförlust samt några PAUSar. Jag hann med 591 händer och backade 181 kronor ungefär. Jag har en hand som jag inte vet hur jag ska spela. GTECH G2 (Boss) - kr0.50 NL (5 max) - Holdem - 4 players Hand converted by PokerTracker 4 BB: 213 BB (VPIP: 33.85, PFR: 18.46, 3Bet Preflop: 8.70, Hands: 66) Hero (CO): 157.66 BB BTN: 108.2 BB (VPIP: 53.73, PFR: 22.39, 3Bet Preflop: 11.11, Hands: 69) SB: 287.14 BB (VPIP: 31.25, PFR: 10.94, 3Bet Preflop: 3.57, Hands: 67) SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has T:club: A:spade: Hero raises to 3.5 BB, fold, SB calls 3 BB, fold Flop: (8 BB, 2 players) A:diamond: 6:heart: 3:club: SB bets 6 BB, Hero calls 6 BB Turn: (20 BB, 2 players) 7:club: SB bets 15 BB, Hero calls 15 BB River: (50 BB, 2 players) 7:spade: SB bets 37.5 BB, Hero ?? Jag satte honom på 2 låga par och 7an kändes därför bra men hade även ess i åtanke, hur hade ni spelat? Varför lägger jag mig inte tidigare om jag tror han sitter på två par? Det kändes på något sätt som att jag "betalade av" honom genom att syna gatorna... Har även en till hand för att exemplifiera hur de lirar GTECH G2 (Boss) - kr0.50 NL (5 max) - Holdem - 5 players Hand converted by PokerTracker 4 BTN: 210.18 BB (VPIP: 26.19, PFR: 23.81, 3Bet Preflop: 9.09, Hands: 43) Hero (SB): 123.58 BB BB: 304.44 BB (VPIP: 40.91, PFR: 27.27, 3Bet Preflop: 37.50, Hands: 23) UTG: 70.9 BB (VPIP: 25.00, PFR: 22.50, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 41) CO: 105.86 BB (VPIP: 36.36, PFR: 27.27, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 12) Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has Q:heart: 7:heart: UTG raises to 3.5 BB, fold, fold, Hero calls 3 BB, fold Flop: (8 BB, 2 players) 5:heart: 5:spade: J:heart: Hero bets 4 BB, UTG raises to 12 BB, Hero calls 8 BB Turn: (32 BB, 2 players) 3:heart: Hero bets 16 BB, UTG raises to 55.4 BB and is all-in, Hero calls 39.4 BB River: (142.8 BB, 2 players) K:heart: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 11 Juni , 2014 Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 Är han aggressiv i ATan där kan jag tänka mig syna ner, annars är det rätt onice med så torr bräda o bli donkad in i av en passiv Q7hh, varför donkar du turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Enterprise Postad 11 Juni , 2014 Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 AT: av dom få händer du har på fi verkar han vara rätt passiv, höjer sällan pre. När en sådan spelare går ut och donkar flop och fortsätter på turn och river känns det som att vi oftast är slagna. Q7: jag foldar pre. Checkar flop med intentionen att syna hans cbet. Träffar vi färgen går jag nog för check-raise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 15 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2014 Är han aggressiv i ATan där kan jag tänka mig syna ner, annars är det rätt onice med så torr bräda o bli donkad in i av en passiv Q7hh, varför donkar du turn? Donkar turn eftersom jag har färg AT: av dom få händer du har på fi verkar han vara rätt passiv, höjer sällan pre. När en sådan spelare går ut och donkar flop och fortsätter på turn och river känns det som att vi oftast är slagna. Q7: jag foldar pre. Checkar flop med intentionen att syna hans cbet. Träffar vi färgen går jag nog för check-raise. Tack för in-put båda. Ja jag kände mig också slagen och fattar inte varför jag inte lade mig. Jag är som sagt ute och vevar lite för ofta med dåliga händer som försätter mig i jobbiga situationer. Sedan pallar jag inte sitta och spela cptight på 0,25-0,5 borden eftersom jag blir så satan i mig rastlös när det gäller så lite pengar. Samtidigt som jag heller inte stoppa in hur mkt som helst för att kunna lira ,5-1/1-2 heller. Jag överväger att strunta i CG-grejset just eftersom jag känner att jag inte spelar ultimat och återgå till turnerningarna men jag avvaktar yetyetyet. Haft en fucking awesome helg och kollat på VR start- och målgång. Starten där alla är nervösa och sedan, efter att man själv sovit, glassat på stan och ätit gott går man tillbaka och samma stackars satar kommer in till mål överlyckliga med 30 mil i benen. Fy fan, nästa år ska jag ge det ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 30 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2014 Cashgamet är som ni förstår nedlagt tillfälligt. jag kör på på MTT:s istället eftersom jag behärskar det mkt mer och mitt spring ATM är ruggigt bra. 5 turneringar på 2 dagar har resulterat i 4 finalbord och ett plus på ca 3 k. Snabb recap av ministeken: Sammanfattningsvis: SJUK. Inom loppet av 10 min hade jag fått 3 AA. Det var inget bländande spel men fick in några bluffar och satt på monster när någon försökte bluffa. Turneringen slutade på en tredje plats efter en dålig bluff som gjorde att jag blev short. Upp till jobbet med 4 timmars sömn senare resulterade i att jag tvärslocknade med huvudet mot skrivbordet. Som tur var hade jag varit förutseende och skademinimerade genom att ställa klockan så jag vaknade lagom till snabbmötet 8:15 för att sedan åka hem och jobba hemifrån:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 30 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2014 Har hunnit med 2 turneringar till varav ett till finalbord så totalt 4 av 7 möjliga och plusset slutar på cirka 3,7 k. Har varit ut och provat rullskidor idag och är glad att jag överlevde, målet är vasan/öppet spår 2015 och jag har endast stått på längdskidor 1 gång för 4-5 år sedan så jag har minst sagt en utmaning framför mig. Rullskidorna ska ge mig grundläggande teknik är tanken. Nu ska Tyskland railas. Tanken är att sitta på en pub i Tyskland söndagen 13 juli och få se dem i final för att få bästa möjliga start på en två veckor europa-trip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 1 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2014 Dagens jobb klargjort då övergår vi till påkers! börjar med en satellit till turbowiggen för att övergå till diverse småturrar och fuzball! Är der någon som vet om big one kommer live streamas inatt/vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 1 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2014 Turbo wiggen lyckades jag bubbla, spelade samtidigt 50 +5 och kom 8a för en knapp uppdubbling av insatsen. Efter detta blev det burgare och fotboll följt av ett gäng turneringar till, toppen var först ut där springet i finalbordet var ruggigt kasst, förlorade 2 flippar och lade mig felaktigt två gånger. Avslutade på en 5 plats och en ruggig tilt. Tre andra turneringar utöver dessa med en 2a plats som bäst, variansen var på min sida denna gång Avslutar dagen med Belgien - USA och Kvällskvisten, upp 643 kronor för dagen och mitt spring känns fortsatt magiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 3 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2014 Penislir både idag och igår så 400 back de två dagarna. Inget mer poker idag, känner mig okoncentrerad och skulle nog avstått spel både igår och idag. Nu Vill jag ha imorgon idag helst igår, ge mig VM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 7 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2014 Spelledigt fredag-lördag till fördel för hemvisit i Dalarna där det vankades grillfest. Igår var det lir igen och jag avslutade veckan på 4 000ish upp. En bra start på semestern som kommer innehåller massa utgifter. Semestern påbörjades idag med idyllisk kalkbrottsbadning samt massa sol som avslutades med att shoppa nya löparkläder vilka precis fått smaka på premiärturen. Dunkade in 400 kronor på Tyskland idag som ger över 2 ggr pengarna vilket känns som oerhört +EV med tanke på att Brasilien inte visat någonting medan jag tycker Tyskland visat vad man kan även om det varit lite darrigt på slutet. Imorgon blir det en 18-hålare innan kvällens grillning, burgare och fotboll. Semestertjarå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts