Partneransvarig Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 På söndag kör våra kamrater på William Hill en riktigt schysst medlemsturnering för oss på Pokerforum.nu och Poker.se, adderat till potten är en Samsung Galaxy S4 till vinnaren samt $500 i cash. Boka upp söndag och häng med på en riktig värdefest med oss! Namn: PSE Samsung Galaxy S4 Tid: söndag 4 augusti klockan 20:00 Inköp: $3+0.30 Adderat till potten: $500 i cash och en samsung Galaxy S4 minst tio personer krävs för att turneringen ska starta, och den är låst till de som öppnat konto via våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jokulhaups Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Hur blir det om en icke-svensk/nordbo vinner? Levererar ni telefonen worldwide eller är det bästa svensk/nordbo som vinner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Hur blir det om en icke-svensk/nordbo vinner? Levererar ni telefonen worldwide eller är det bästa svensk/nordbo som vinner den? Mycket relevant fråga! Återkommer under dagen med svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Mycket relevant fråga! Återkommer under dagen med svar. ? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 1 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Förlåt! Svaret är följande: Om en icke-nordisk medlem vinner krediteras dennes konto på William Hill med värdet av mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolfer Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Så om jag redan har konto där kan jag inte vara med? Hmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Det har diffat på tid. Spelstart är klockan 20:00, och inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Såja reggad och klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Nå vem var det som floppade fyrtalet? Taskigt när jag rivrar kåk:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bawghert Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Lyckades vinna turneringen, är det bara att vänta på att mobilen dyker upp på posten eller behöver jag göra något mer? ps. Tack för en rolig turnering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jokulhaups Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Lyckades vinna turneringen, är det bara att vänta på att mobilen dyker upp på posten eller behöver jag göra något mer? ps. Tack för en rolig turnering! Grattis! Bra spelat. Du använde storstacken väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bawghert Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Grattis! Bra spelat. Du använde storstacken väl. Tack! Förutsättningarna var bra hela tiden och flytet var på min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 4 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Lyckades vinna turneringen, är det bara att vänta på att mobilen dyker upp på posten eller behöver jag göra något mer? ps. Tack för en rolig turnering! Grattis till segern! Vi och / eller William Hill kommer att kontakta dig de närmaste dagarna med detaljer om hur du kommer att få telefonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bawghert Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2013 Grattis till segern! Vi och / eller William Hill kommer att kontakta dig de närmaste dagarna med detaljer om hur du kommer att få telefonen! Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts