sharken Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Vill bara varna för att jag springer som en ardenner. Floppade fyrtal och turnade Royal i samma turre i helgen Sej inte att det var i manian. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Är det några speciella regler för lateregen? Det står att det ska vara till 22:05 men sist så var den stängd redan innan tio när jag försökte. Gäller den bara ifall ingen åkt ut eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Grrrrr jag vet vad era nick är, dra ut en mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Grrrrr jag vet vad era nick är, dra ut en mod. Man skulle ju få dubbla marker då man gör det:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Någon snodde mina marker tidigt Men det var ingen mod Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfilou Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Idag är det min tur, bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Idag är det min tur, bara så ni vet Men du tänk på att du möter hårt motstånd, ja är ju med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Gahhhhh Jag är för dålig för dåliga kort. Ut som trea efter att floppat fd, mot fis floppade set. Lika trevligt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2013 Dåså reggad igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 21 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2013 Jepp här är en fisk till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2013 Nåja jag nådde HU iaf. Men hade inte en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 21 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2013 Nåja jag nådde HU iaf. Men hade inte en chans GG bra spelat!! hade lite på känn på finalbordet att det skulle bli du o ja i heads uppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 22 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2013 Nåja jag nådde HU iaf. Men hade inte en chans Grattis Crappy (och katten med förstås)! Beklagar att jag blev för trött mot slutet och skänkte mer eller mindre bort mina marker till katten, om du hade fått dom så hade du haft större chans. Jag är i alla fall glad för min $10-ticket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 22 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2013 Grattis båda två, för mej går det inte alls just nu. Skulle vara roligt och höra vad ni spelar för turrar för era vinster. Ja har ju ett par 50 euro biljetter som går ut om någon vecka gillar ju inte den långa late reg är ju fan grym. Crappy du har ju ett jäkla flyt nu:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2013 Skulle vara roligt och höra vad ni spelar för turrar för era vinster. Ja har ju ett par 50 euro biljetter som går ut om någon vecka gillar ju inte den långa late reg är ju fan grym. Jag har bara en $50-biljett . Funderar på DEEP RUN som startar klockan sex. Det vore väldigt intressant att höra hur det går för dig. Duktiga pokerspelare klonkar väl inte i varje turnering, och fiskar som jag måste ha turen med sig i ett antal coinflips för att hamna ITM. Har dock inte haft korten med mig på de $10/$20-biljetter jag vunnit, det kan kanske delvis bero på att jag inte lärt mig fransosernas spelstil ännu. Jag hoppas dock att det vänder när det är dags för $50-turren. Jag tänker dock vänta på mitt nya bredbandsabonnenmang (Telias Öppen fiber), den uppkoppling jag har nu är ibland lite svajig, och det är inte kul att bli bortkoppald när man har satsat femti dollar och sitter med AA ... Biljetten räcker 46 dagar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2013 Jag har bara en $50-biljett . Funderar på DEEP RUN som startar klockan sex. Det vore väldigt intressant att höra hur det går för dig. Duktiga pokerspelare klonkar väl inte i varje turnering, och fiskar som jag måste ha turen med sig i ett antal coinflips för att hamna ITM. Har dock inte haft korten med mig på de $10/$20-biljetter jag vunnit, det kan kanske delvis bero på att jag inte lärt mig fransosernas spelstil ännu. Jag hoppas dock att det vänder när det är dags för $50-turren. Jag tänker dock vänta på mitt nya bredbandsabonnenmang (Telias Öppen fiber), den uppkoppling jag har nu är ibland lite svajig, och det är inte kul att bli bortkoppald när man har satsat femti dollar och sitter med AA ... Biljetten räcker 46 dagar till. Har inte pokergudarna med mej heller, tänkte att vänta in dom men åker nog på att spela ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2013 Då var det dax att ängna sig åt välgörenhet igen i kväll, så det är bara att plocka av mej markerna. Spelade en turnering på WM i går kväll Deep Run blev nog som jag hade väntat mej Fransisar spelar helt galet såg flera lustiga spel små poket i utg var inte ovanligt. Det är ju jäkligt svårt att möta spelare som spelar alla tänkbara skithänder och sätter dom. En hand satt jag med AK gick in med 4 bb en spelare hängde på och bordet blev AK2, pottsatsade på turné kom en 5 eller något sånt River 2 pottsatsade. killen satt på 72. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2013 ... så det är bara att plocka av mej markerna. Jag ska göra så gott jag kan Fransisar spelar helt galet såg flera lustiga spel små poket i utg var inte ovanligt. Det är ju jäkligt svårt att möta spelare som spelar alla tänkbara skithänder och sätter dom. En hand satt jag med AK gick in med 4 bb en spelare hängde på och bordet blev AK2, pottsatsade på turné kom en 5 eller något såntRiver 2 pottsatsade. killen satt på 72. Så även på den nivån spelar dom så. Himla trist att bli utdragen på det sättet... Tack för inormationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2013 Lösenordet är samma som första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PILSEN71 Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Virker som det er forandret på passordet tl denne nå. Det kommer vel en oppdatering i første posten i løpet av dagen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Undrar vad det är för lösenordet till kvällens turnering?, det som alltid varit fungerar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Nä, upptäckte det med. Troligen tyvärr för sent att åtgärda. Partneransvarig får kontakta Winamax i morrn och kolla vad som hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts