Crappy Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Japp hyffsat värde i dessa turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Fisken är reggad, hoppas att den andra fisken är klar för spel oxå skulle ju vara så jäkla kul att få ta hand om hans marker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Du kan försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 KK åkte ja på igen, tar nya tag nästa måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 September , 2013 Rapport Share Postad 10 September , 2013 Japp nästa gång måste det vara vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Är ni redo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Ja ja men Loud spelar väl inte på måndagarna då blir det nog lunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Fy tusan så bra vi är Crappy snacka om fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Hahaha underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 25 September , 2013 Rapport Share Postad 25 September , 2013 Hej alla! Jag är en glad pensionär som spelat poker för nöjes skull i ca 10 år, i liten skala. Spelar på många olika sajter, en eller två bord plus ser ofta på TV samtidigt. Spelar helst långsamma turrar med djupa stackar. Jag har genom alla år gått med plus, 10-30% ROI, på mina låga nivåer (inköp på 3-10 USD). Har dock mycket kvar att lära... Jag har nu med lite tur lyckats vinna en $20 och en $50-ticket i dessa Måndags-turneringar. Eftersom det är lite resp. mycket över min normala nivå så undrar jag om någon kan rekommendera några turrar på dessa nivåer? Dvs var hittar man softaste motståndet? (Antar dock att det inte blir särskilt soft på den högre nivån ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 25 September , 2013 Rapport Share Postad 25 September , 2013 Hej alla! Jag är en glad pensionär som spelat poker för nöjes skull i ca 10 år, i liten skala. Spelar på många olika sajter, en eller två bord plus ser ofta på TV samtidigt. Spelar helst långsamma turrar med djupa stackar. Jag har genom alla år gått med plus, 10-30% ROI, på mina låga nivåer (inköp på 3-10 USD). Har dock mycket kvar att lära... Jag har nu med lite tur lyckats vinna en $20 och en $50-ticket i dessa Måndags-turneringar. Eftersom det är lite resp. mycket över min normala nivå så undrar jag om någon kan rekommendera några turrar på dessa nivåer? Dvs var hittar man softaste motståndet? (Antar dock att det inte blir särskilt soft på den högre nivån ). Här är en glad pensionär till har nog spelat lika länge som dej ungefär det här med motståndet är ju knepigt för det första så är det ju Fransmän bara det är ju lite annorlunda. Har spelat några 20 dollars kan inte säja att det var knepigare än annars. Men du ta upp det i chatten när vi spelar på Måndagarna då brukar det gå att få lite tips. Annars så har du Fisken Crappy han vet nog lite mer:-D Ps var det du o jag som spelade HU i Måndags? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 25 September , 2013 Rapport Share Postad 25 September , 2013 Här är en glad pensionär till har nog spelat lika länge som dej ungefär det här med motståndet är ju knepigt för det första så är det ju Fransmän bara det är ju lite annorlunda. Har spelat några 20 dollars kan inte säja att det var knepigare än annars. Men du ta upp det i chatten när vi spelar på Måndagarnadå brukar det gå att få lite tips. Annars så har du Fisken Crappy han vet nog lite mer:-D Ps var det du o jag som spelade HU i Måndags? Tack för svar. Ska lyda ditt råd. Kul med en pensionär till, trodde det mest var ungdomar här... Nej i måndags gick det inte bra. Hade en av mina fisk-tilts, åket ut på 15-plats med en floppad stege mot en turnad kåk. Fick i alla fall en 5€-ticket som jag investerade i en Sit&Go och nästan fördubblade (till 9€). Bra ROI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 September , 2013 Rapport Share Postad 25 September , 2013 Tjo Jag nu råkar jag vara en glad "fiskpensionär" också Jag har testat några biljetter, men rent generellt är det samma tokspel på alla turrar i början. Det gäller att identifiera vem som leker fransos och vem som är det. Enl vad jag upplevt är det inte jämförbart med andra klienter och andra turneringar. Dels är det väldigt djupstackat och väldigt långsam struktur i början. Dessutom en väldigt lång latereg. För lång imo Men det gör det hela väldigt spelvänligt även för en fisk som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 TjoJag nu råkar jag vara en glad "fiskpensionär" också Kul. Vi kanske skulle ha en miniserie för oss pensionärsfiskar. Såg att du och sharken var inne på det förut. Frågan är om vi ska belöna den som kommer först eller den som kommer sist Ses vi på WH i kväll? Det gäller att identifiera vem som leker fransos och vem som är det. Verkar inte som en lätt uppgift... Dels är det väldigt djupstackat och väldigt långsam struktur i början. Ja, men inte så djupstackat som dom vill göra sken av. Visserligen 20.000 chips i startstack, men det är "bara" 200 BB. På Cake har dom 250 BB. Dessutom en väldigt lång latereg. För lång imo Håller helt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Klart att ja är med i kväll på WH. Crappy du var ju inte med i måndags så jag kunde plockat pengarna av dej för jag vann ju den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 ... för jag vann ju den Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Klart att ja är med i kväll på WH. Crappy du var ju inte med i måndags så jag kunde plockat pengarna av dej för jag vann ju den Grattis Sharken! Snyggt och WP. Riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Springer på skapligt i kväll oxå än så länge lite tyst i chatten loud och du är ju inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Sen gick det åt helsike hamnade 15-20 någonstans, har ju så jäkla svårt att släppa poket KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Synd Sharken. Jag kommer tillbaka till nästa runda. Då kan du säkert få lite gratismarker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 27 September , 2013 Rapport Share Postad 27 September , 2013 För mig gick det ännu sämre. Började med att förlora 1000 chips i en alltför aggressivt spelad semibluff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Då får vi ta nya tag i kväll, största fisken klar så det är bara att plocka av mej mina marker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Japp nya försök för den där HUmatchen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Gör också ett försök i kväll. Vem som är störst fisk visar väl sig. Spelar jag lika dåligt som jag gjort de senaste dagarna så är saken biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 September , 2013 Rapport Share Postad 30 September , 2013 Vill bara varna för att jag springer som en ardenner. Floppade fyrtal och turnade Royal i samma turre i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts