Partneransvarig Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 På torsdag kör Betsson en ny fin medlemssatellit med chans att ta dig till live-SM på Malta. Det ligger fem biljetter till veckofinalen adderat till potten ! Övervärdet är på hela €675. Var med oss och slåss om en plats i svenska mästerskapen! Namn: Poker.se SM (#10165549) Tid: torsdag 18 juli kl 20:00 Inköp: €5+1 Adderat till potten: 5 biljetter till veckofinalen värda €135 styck (Veckofinalen är en satellit till live-SM, med en biljett per €750 i potten). Lösenordsrebus: startarochlandarpåarlanda(åttabokstäver) Har du inget konto går det fint att öppna ett via denna länk! Citera
Greenbay Postad 18 Juli , 2013 Rapport Postad 18 Juli , 2013 Klipper in från tråden om förra turren... Vi kontaktar Betsson och tar upp frågan med dem! Återkommer.Bump!Plus att det är samma fel till kvällens turre. Det står added både hos er och i info i turren men är endast garanterat. Jag talade med supporten och så här korkat svarar dem. "31 spelare hade registrerat sig vilket ger en total prispott på 155euro. Totala prispotten låg på fem turneringsbiljetter vilket motsvarar ett värde av 675euro, 135euro per biljett. Så oavsett hur många spelare som registrerar sig så delade vi fortfarande ut fem biljetter. Annars hade det varit en biljett i första pris och resten hade delats ut i 20euros vinster. Det står ingenstans i turneringen att vinstpengar kommer delas ut eller är en del av priserna. Det som skett här är att fel ord använts, "Add" skulle inte förekomma i turneringslobbyn. Dock kvarstår det faktum att all information om prisutbetalning osv fanns tillgänglig i lobbyn och du såg klart och tydligt att det var fem stycken biljetter som stod på spel." Citera
Partneransvarig Postad 18 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2013 Supporten har fel. Turneringen är en added enligt överenskommelse med Betsson, och det kommer bli någon form av kompensation. Citera
Thomas73 Postad 21 Juli , 2013 Rapport Postad 21 Juli , 2013 Har fortfarande inte fått några pengar, bara biljetten. Citera
TantLarsson Postad 21 Juli , 2013 Rapport Postad 21 Juli , 2013 Supporten har fel. Turneringen är en added enligt överenskommelse med Betsson, och det kommer bli någon form av kompensation. Vad bra! Jag har haft kontakt med suporten och de ber om ursäkt för formuleringen men insisterar på att det är inte added. Jag blev lite trött på deras svar eftersom de bara ignorerar sunt förnuft. Citera
Partneransvarig Postad 22 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2013 Vi har ingen konkret lösning på pengarna än, men vi återkommer med hur prispotten ska delas ut. Citera
giftigkatt Postad 22 Juli , 2013 Rapport Postad 22 Juli , 2013 Tyckte också det var lite skumt. Jag kom etta i turneringen, men det borde ju ha varit pengar iblandat också? från allas inköp som deltog! Citera
Thomas73 Postad 22 Juli , 2013 Rapport Postad 22 Juli , 2013 Borde inte vara så svårlöst. 39 deltagare X 5€ = prispengarna. Delat på de fem som kom itm. Räknar inte direkt att min andraplats eller giftigkatts första skulle vara mer värd än femtepris då alla ställde in då vi var itm. Citera
giftigkatt Postad 23 Juli , 2013 Rapport Postad 23 Juli , 2013 Borde inte vara så svårlöst. 39 deltagare X 5€ = prispengarna. Delat på de fem som kom itm. Räknar inte direkt att min andraplats eller giftigkatts första skulle vara mer värd än femtepris då alla ställde in då vi var itm. Yes det skulle vara den smartaste och mest passande lösningen Citera
giftigkatt Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Så när får vi svar om hur det blir? Det har ju varit lika dom senaste 2 kvalningarna, och jag har kommit etta i båda, så man har ju missat summan av övervärdet i båda turneringarna. 30x 5 euro och 39x 5 euro = 345 euro är det ju som vi itm har missat i prispotterna. (jag kom itm i båda) Jag hoppas ni inte bara struntar i detta nu. (inte för jag tror att ni skulle göra något sånt) Citera
Partneransvarig Postad 12 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2013 Hej, Vi är ledsna för att det dragit ut lite på tiden pga semestrar. De fem överst placerade spelarna krediteras med det överskjutande värdet. Pengarna bör finnas på spelarnas konton nu. Citera
Recommended Posts