TGrinder Postad 20 November , 2014 Rapport Postad 20 November , 2014 Hokuz, du får hälsa morti att han ska sluta vara så grinig vid borden! Citera
HokuzzPokuzz Postad 21 November , 2014 Författare Rapport Postad 21 November , 2014 Hokuz, du får hälsa morti att han ska sluta vara så grinig vid borden! Haha, skall framföra detta! Citera
minibiff Postad 21 November , 2014 Rapport Postad 21 November , 2014 Hokuzz, äre matte c du läser? Vart gör du det isåfall? Måste ta tag i att läsa Matte C då jag skippade den kursen under gymnasiet men har inte orkat ta reda på hur och vart jag gör det. För antar att det är i Göteborg du läser =) Citera
ulaf Postad 21 November , 2014 Rapport Postad 21 November , 2014 KAaaaPNING!!! Oj, kollar pf första gngn på tre år och hittar guldkorn! Har själv dragit in prollepengar till proffsen på sistone, allt från frankrike! 12-tablar söndagar 20-100fo och något majorskott, nu är det roligt med pkr igen! Citera
gibbsson Postad 21 November , 2014 Rapport Postad 21 November , 2014 Befinner oss på Black Mountain utanför hua hin sen några veckor tillbaka. Golfar varje dag och de går för jävla bra så vi har skjutit upp hemresa, samt några i gruppens försök att ta oss till koh samui:) Snittar typ 3 över par och knappt missat en drive sen vi kom hit! Efter golfen har vi hittat en ny sport för mig, paddeltennis! Löjligt kul i dubbelform med lite betting till:) Som det ser ut nu blir det ett stop i Dubai på vägen hem men planerna ändras hela tiden för alla vill olika:/ Citera
inho Postad 21 November , 2014 Rapport Postad 21 November , 2014 Hokuzz, äre matte c du läser? Vart gör du det isåfall? Måste ta tag i att läsa Matte C då jag skippade den kursen under gymnasiet men har inte orkat ta reda på hur och vart jag gör det. För antar att det är i Göteborg du läser =) Tyvärr kan inte Hokuzz hjälpa dig då han läser upp sin Matte A! Citera
HokuzzPokuzz Postad 21 November , 2014 Författare Rapport Postad 21 November , 2014 Hokuzz, äre matte c du läser? Vart gör du det isåfall? Måste ta tag i att läsa Matte C då jag skippade den kursen under gymnasiet men har inte orkat ta reda på hur och vart jag gör det. För antar att det är i Göteborg du läser =) Jag läser Matte C eller matte 3b som det nu heter på folkuniversitetet nere på Lindholmen. Sökte här http://goteborg.se/wps/portal/invanare/forskola-o-utbildning/vuxenutbildning-komvux-sarvux/ansok-till-komvux/!ut/p/b1/04_Sj9S1NDQzNjA3NbHUj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOIDDL0CLZwMHQ383S3dDDxDvAPc_Lx93J08zIAKIoEKDHAARwNC-v088nNT9XOjciwAP1vq8w!!/dl4/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/ Tyvärr kan inte Hokuzz hjälpa dig då han läser upp sin Matte A! Haha, käften mannen Citera
JoseGuti Postad 21 November , 2014 Rapport Postad 21 November , 2014 Befinner oss på Black Mountain utanför hua hin sen några veckor tillbaka. Golfar varje dag och de går för jävla bra så vi har skjutit upp hemresa, samt några i gruppens försök att ta oss till koh samui:)Snittar typ 3 över par och knappt missat en drive sen vi kom hit! Efter golfen har vi hittat en ny sport för mig, paddeltennis! Löjligt kul i dubbelform med lite betting till:) Som det ser ut nu blir det ett stop i Dubai på vägen hem men planerna ändras hela tiden för alla vill olika:/ legend Eisen och McIlroy har exakt samma snittlängd med drivern Citera
bing0123 Postad 22 November , 2014 Rapport Postad 22 November , 2014 Befinner oss på Black Mountain utanför hua hin sen några veckor tillbaka. Golfar varje dag och de går för jävla bra så vi har skjutit upp hemresa, samt några i gruppens försök att ta oss till koh samui:)Snittar typ 3 över par och knappt missat en drive sen vi kom hit! Efter golfen har vi hittat en ny sport för mig, paddeltennis! Löjligt kul i dubbelform med lite betting till:) Som det ser ut nu blir det ett stop i Dubai på vägen hem men planerna ändras hela tiden för alla vill olika:/ låter jobbigt........................................... ........... . Citera
inho Postad 22 November , 2014 Rapport Postad 22 November , 2014 legend Eisen och McIlroy har exakt samma snittlängd med drivern Ska bli intressant att se när Europatouren kommer till BM i februari, tror fan Eisen har längre snittlängd. Citera
Jammare Postad 22 November , 2014 Rapport Postad 22 November , 2014 3b-matte låter praktiskt och passande Citera
Vladi Postad 22 November , 2014 Rapport Postad 22 November , 2014 Stämmer det att ni sover 22-06? Trodde Thailand var dekadens rakt igenom, men kanske bara är jag:-P Citera
2Orion Postad 22 November , 2014 Rapport Postad 22 November , 2014 Befinner oss på Black Mountain utanför hua hin sen några veckor tillbaka. Golfar varje dag och de går för jävla bra så vi har skjutit upp hemresa, samt några i gruppens försök att ta oss till koh samui:)Snittar typ 3 över par och knappt missat en drive sen vi kom hit! Efter golfen har vi hittat en ny sport för mig, paddeltennis! Löjligt kul i dubbelform med lite betting till:) Som det ser ut nu blir det ett stop i Dubai på vägen hem men planerna ändras hela tiden för alla vill olika:/ Vad kostar de att bo och spela på black mountain? Ni skulle ha åkt till dubai nu när stenson kan vinna Citera
HokuzzPokuzz Postad 22 November , 2014 Författare Rapport Postad 22 November , 2014 3b-matte låter praktiskt och passande Haha, nu när du säger det. Inte tänkt på det innan men såklart svinpraktiskt Citera
gibbsson Postad 23 November , 2014 Rapport Postad 23 November , 2014 Vad kostar de att bo och spela på black mountain? Ni skulle ha åkt till dubai nu när stenson kan vinna Vi har bott i små villor med 3 sovrum. Tror de kosta runt 3-400 SEK per natt/person. Golfen runt 3-4000 baht/runda med caddies. Ja en stor miss i planeringen att inte va där nu! Citera
Nilzzon86 Postad 23 November , 2014 Rapport Postad 23 November , 2014 KAaaaPNING!!! Oj, kollar pf första gngn på tre år och hittar guldkorn! Har själv dragit in prollepengar till proffsen på sistone, allt från frankrike! 12-tablar söndagar 20-100fo och något majorskott, nu är det roligt med pkr igen! Roligt! Keep on writing Citera
2Orion Postad 23 November , 2014 Rapport Postad 23 November , 2014 Vi har bott i små villor med 3 sovrum. Tror de kosta runt 3-400 SEK per natt/person. Golfen runt 3-4000 baht/runda med caddies. Ja en stor miss i planeringen att inte va där nu! Okej! Ska bara klonka något så åker jag dit Får jag fråga vad ni har för hcp? Citera
gibbsson Postad 24 November , 2014 Rapport Postad 24 November , 2014 Okej! Ska bara klonka något så åker jag dit Får jag fråga vad ni har för hcp? 4,0 har jag. Citera
Leppo Postad 24 November , 2014 Rapport Postad 24 November , 2014 Efter tungt avslut i nattens NFL sviker jag tyvärr railen och önskar BigMeech99 lycka till i det FT han sitter på. Ta hem skiten ffs. Woot woot! Citera
BigMeech Postad 24 November , 2014 Rapport Postad 24 November , 2014 Efter tungt avslut i nattens NFL sviker jag tyvärr railen och önskar BigMeech99 lycka till i det FT han sitter på. Ta hem skiten ffs. Woot woot! Tackar, det gick ju fint Citera
HokuzzPokuzz Postad 12 December , 2014 Författare Rapport Postad 12 December , 2014 En klassiker såhär på kvällskvisten! Bump, såhär i ept-tider. Här ser ni inho efter eptvinsten förra året. Citera
KungKroon Postad 12 December , 2014 Rapport Postad 12 December , 2014 http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/pokerhjalpen Skänk tills totsumman slutar vara pinsam! Citera
acunited Postad 12 December , 2014 Rapport Postad 12 December , 2014 http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/pokerhjalpen Skänk tills totsumman slutar vara pinsam! Jag försöker undvika tv/radio som handlar om musikhjälpen, lider fortfarande av sviterna från min HIV-ångest skapad av en sprucken kådis i norra bangkoks neondelar... Citera
WannaSeeMyPig Postad 12 December , 2014 Rapport Postad 12 December , 2014 http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/pokerhjalpen Skänk tills totsumman slutar vara pinsam! Grymt, en slant har man råd att undanvara! Jag försöker undvika tv/radio som handlar om musikhjälpen, lider fortfarande av sviterna från min HIV-ångest skapad av en sprucken kådis i norra bangkoks neondelar... Du lär ju definitivt vara medveten om detta men för andra som läser så är risken väldigt låg att få HIV vid normalt samlag. Inte för att man inte skulle bli extremt nojig ändå. Citera
Recommended Posts