WannaSeeMyPig Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Lite WCOOP-sammanfattningar eller dylikt skulle sitta fint. Behöver inte nödvändigtvis bara handla om WCOOP utan snarare om hela WCOOP-perioden. Citera
simonlofberg Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Lite WCOOP-sammanfattningar eller dylikt skulle sitta fint. Behöver inte nödvändigtvis bara handla om WCOOP utan snarare om hela WCOOP-perioden. Inhoo var oduglig men blev väldigt mycket rikare än då , märkligt men sant. summering över punkt Citera
bjoelle Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 SM? Lovar att ha koll på Lina så hon inte kidnappar Löfberg. Citera
WannaSeeMyPig Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Dybban flyttar in hos Christian "eisenhower1" Jeppsson Citera
Leppo Postad 1 Oktober , 2014 Rapport Postad 1 Oktober , 2014 Trevligt ställe du hade där Eisen. Inslaget i övrigt var lite meh, men det fick Eisen att framstå som en trevlig figur, vilket vi redan gissat oss till här på railen. Att Inho's grind övergick till vad jag gissar var 1-table grind på mobilen kändes inspirerande och ett mål man själv kan uppnå Stort lycka till med grinden post WCOOP '14 till samtliga. Citera
smlove421 Postad 1 Oktober , 2014 Rapport Postad 1 Oktober , 2014 Vart är morti? Har inte sent han det senaste på turrarna Citera
TripsA Postad 1 Oktober , 2014 Rapport Postad 1 Oktober , 2014 Vart är morti? Har inte sent han det senaste på turrarna Morti är alltid här! Ser du inte han är han ändå där. Pokerns svar på Heliga anden. Citera
smlove421 Postad 1 Oktober , 2014 Rapport Postad 1 Oktober , 2014 Morti är alltid här! Ser du inte han är han ändå där. Pokerns svar på Heliga anden. Morti måste vara för bra asså Citera
gibbsson Postad 8 Oktober , 2014 Rapport Postad 8 Oktober , 2014 PAAARTYYYYYPOOOKEEEEER <3 Ja det är fan en site man kan lita på! <3 När alla hopp var borta fastna man i en 1tabling av partys söndagsturre och yli var kvar i deras HR. Blev varsin dealvinst =) Citera
inho Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 Att Inho's grind övergick till vad jag gissar var 1-table grind på mobilen kändes inspirerande och ett mål man själv kan uppnå Stort lycka till med grinden post WCOOP '14 till samtliga. Ta dig inte vatten över huvudet nu, jag har skördat stora framgångar på mobilen och är gtd topp 10 i världen på mobilgrind! Men man ska ha höga mål Citera
minibiff Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 Ta dig inte vatten över huvudet nu, jag har skördat stora framgångar på mobilen och är gtd topp 10 i världen på mobilgrind! Men man ska ha höga mål Jag har hört något rykte om att du var ute på en nattklubb och reggade någon dyr turnering som du sedan skeppade för x k$. Stämmer detta? (Kan ha varit smekten iofs) Citera
TripsA Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 Jag har hört något rykte om att du var ute på en nattklubb och reggade någon dyr turnering som du sedan skeppade för x k$. Stämmer detta? (Kan ha varit smekten iofs) Va med denna magiska kväll! Satt på en pub och dinglade hem ett scoop event om jag inte minns fel. Ett minne för livet Citera
BigMeech Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 Va med denna magiska kväll! Satt på en pub och dinglade hem ett scoop event om jag inte minns fel. Ett minne för livet Inho är även en av få människor som spelat en turre på mobilen när han var på bio. Så att vara top 10 i världen på mobilen är inte svårt med den volymen. Citera
BigMeech Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Postad 11 Oktober , 2014 Rejält glad att jag spelade denna fredag . Var löjligt nära på att träffa lite polare och dricka öl och spela fifa istället. 6a partys 100fo 5k 6a Big 50 fr 1a efter chop 200t stars 9a 25r ipoker 6a partys 100fo 10k 1a 100t .fr 6a 20 hyper .fr 14e 30t .fr Citera
Leppo Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Postad 11 Oktober , 2014 Rejält glad att jag spelade denna fredag . Var löjligt nära på att träffa lite polare och dricka öl och spela fifa istället. 6a partys 100fo 5k 6a Big 50 fr 1a efter chop 200t stars 9a 25r ipoker 6a partys 100fo 10k 1a 100t .fr 6a 20 hyper .fr 14e 30t .fr Hoppla! WP som kidsen säger Citera
BigMeech Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Postad 11 Oktober , 2014 Hoppla! WP som kidsen säger Tackar Leppo ! Glömde även braga om att jag tog hem 5e triple crown för iår Citera
KungKroon Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Postad 11 Oktober , 2014 Klart du passar på när jag tar min första tvådagarsledighet sen innan wcoop Snyggt jobbat trots att jag inte får se några prollar =) Citera
Leppo Postad 12 Oktober , 2014 Rapport Postad 12 Oktober , 2014 Glömde även braga om att jag tog hem 5e triple crown för iår Hoppla! Hoppla! Snyggt jobbat Citera
BigMeech Postad 14 Oktober , 2014 Rapport Postad 14 Oktober , 2014 Tackar tackar! Hade riktigt fin motivation i söndags. Gick inget vidare men var djupt i millen och bustade på plats 85ish. Fick ändå för mig att regga upp lite sena turbosar. Blev t o m så sent som 100t 2nd chance som startar 05.00. Tyvärr gynnades inte grindmoralen och blev en 15e plats där. Idag startade det ruggit trögt men lyckades tillslut hitta några djupingar och en vinst . Gjorde bort mig något fruktansvärt med floppat set i partys 50r med 11 kvar, var nästan så att man förtjäna att bli utdragen, låg iofs i botten. Tog ner ipokers 40r för ca 3k e som bästa cash. Otroligt skönt att få ta ner "djupstackade" turneringar. Andra djupa placeringar. 18 i sena 200t stars. CL-flipp, cant win them all. 8e i tornado på 888. Har dessutom lyckas slå mig in på plats 10 i pockets fives Triple Crown-liga. Extremt kul Lycka till alla svenska skattletare i London Citera
BigMeech Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Postad 15 Oktober , 2014 Har gått fint när jag lagt upp lite updates efter grinds så fortsätter på samma spår. Efter updaten igår så fortsatte jag regga upp lite turbosar och hittade en 6e plats i 200t 2nd chance som startar 04. Den gode kungkroon satt även på finalbordet och kom 2a . Var riktigt underhållande på bubblan. har aldrig varit med om att en turbobubbla har tagit så lång tid och så många shortar som dubblade med sina sista antar hela tiden så blev riktigt grunt på finalbordet. Även på ftbubblan så körde chipleadern ut 3 personer i samma hand . Idag: Fick deala 3vägs i 200t idag igen . Hade sånt löjligt bra utgångsläge i massa turrar där ett tag efter binken och trodde på mer (vilket man iofs alltid gör efter en bink). Andra djupa: 9a i 50r party, bland dom shortaste när man busta, jammade rätt in i CL's ägg med KTo. Hittade dubbelpipa på turn men brickade. 13e i tornado, hade cl med 13 kvar sen tappa man 2 raka potter och bust. 13e party 100fo. Nu är man all bust och railar NHL och kanske kastar upp ett gäng turbosar om man inte blir för trött. Riktigt kul att NHL det är igång igen. Har inte någon järnkoll på lagen men har alltid varit intresserad av hockey och förra säsongen följde jag större delen av grundserien. Gamla favoritlaget Detroit känns som att dom får det tufft i år. Medans Dallas och Tampa känns sjukt intressanta som semiunderdogs imo. Även konfunderad till valet av Erik Karlsson som lagkapten i Ottawa. Känns verkligen inte som en kapten av det man har sett i intervjuer och i sociala medier. Verkar dock superskön som person och obv grymt jävla bra. Citera
HokuzzPokuzz Postad 15 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2014 Kan väl skriva en liten bit här när man ändå är inne å river. Kul att du uppdaterar meech! Iaf någon som gör något här inne Har precis börjat plugga upp lite ämnen från gymnasiet och har precis flyttat in till betongen med frugan så har inte varit allt för mkt spel det senaste. Gått ganska bra senaste 2-3v dock så ska inte klaga. Jag har börjat spana lite mot SM i helsingör. Det verkar bli en trevlig tillställning. Förhoppningsvis kan man tjata med sig meech å någon till ner i några dagar för spel. Jag hade tyckt det va riktigt kul iaf. Så va säger du meech? Citera
bjoelle Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Postad 15 Oktober , 2014 Bara att boka pojkar! Hade varit trevligt om ni dök upp. Citera
frillo Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Postad 15 Oktober , 2014 Även konfunderad till valet av Erik Karlsson som lagkapten i Ottawa. Känns verkligen inte som en kapten av det man har sett i intervjuer och i sociala medier. Verkar dock superskön som person och obv grymt jävla bra. han driver nog på sina gubbar rätt bra med positiv attityd i omklädningsrummet och sen är han lagets stjärna med. Citera
TripsA Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Postad 15 Oktober , 2014 Kan väl skriva en liten bit här när man ändå är inne å river. Kul att du uppdaterar meech! Iaf någon som gör något här inne Har precis börjat plugga upp lite ämnen från gymnasiet och har precis flyttat in till betongen med frugan så har inte varit allt för mkt spel det senaste. Gått ganska bra senaste 2-3v dock så ska inte klaga. Jag har börjat spana lite mot SM i helsingör. Det verkar bli en trevlig tillställning. Förhoppningsvis kan man tjata med sig meech å någon till ner i några dagar för spel. Jag hade tyckt det va riktigt kul iaf. Så va säger du meech? Ta dom 700€ och åk till delsjön istället staxx! Citera
Recommended Posts