mrbrat Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Efter en tung dag på cashgame borden (förutom svs) så avslutades det med att ta ned 530fo PLO på stars för $16450. Vilket vände röda siffror till fina gröna. Blir troligtvis MTT pass imorgon (tisdag) = lillsöndag. Peeeeeicczzeeeeeee! Citera
plzfold Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Efter en tung dag på cashgame borden (förutom svs) så avslutades det med att ta ned 530fo PLO på stars för $16450. Vilket vände röda siffror till fina gröna. Blir troligtvis MTT pass imorgon (tisdag) = lillsöndag. Peeeeeicczzeeeeeee! 1. Vem/vilka är dom tuffaste CG spelarna som du möter på svs? 2. Vem/Vilka är dom sämsta CG spelarna du möter på svs? Citera
OrtensFavorit Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Efter en tung dag på cashgame borden (förutom svs) så avslutades det med att ta ned 530fo PLO på stars för $16450. Vilket vände röda siffror till fina gröna. Blir troligtvis MTT pass imorgon (tisdag) = lillsöndag. Peeeeeicczzeeeeeee! Baaaam!! Nj bro Citera
inho Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Skulle köra mysgrind i soffan med lite fotbollskik, slutade med 6 finalbord! Tror det är rekord för mig Placeringarna i ordning: 7a i 8r 2x turbo stars 4a 320 6 max stars 8a 50r ipoker 4a hot100 stars.fr 5a 100 turbo stars 5a 100c stars.fr Sammanfattningsvis får jag väl inse att jag kanske måste fila lite på mitt finalbordsgame, 6 försök och inte en placering bättre än 4a, slösade väl förmodligen all tur innan Idag är det tisdag med 1kn på stars som karamell. Är fortfarande ute i dom djupa skogarna i dalarna och hälsar på päronen sen en vecka tillbaka. Har en magisk setup här och morsan sköter allt praktist vid sidan så man känner sig som 12 igen och gör inte många knop Citera
Nilzzon86 Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Grattis till placeringarna!. inte läst denna db:n så mkt innan men kör ni bara Mtts? Citera
Elitloppet Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Efter en tung dag på cashgame borden (förutom svs) så avslutades det med att ta ned 530fo PLO på stars för $16450. Vilket vände röda siffror till fina gröna. Blir troligtvis MTT pass imorgon (tisdag) = lillsöndag. Peeeeeicczzeeeeeee! Snyyyyyyyggggggt!!!!!!!! Citera
Zumsar Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Haha jag såg dig på två FT av en slump och tänkte att det var ju stabilt. Sedan kikade jag in på p5 och såg resterande, fortsätt i samma stil så plockar du en TC på en och samma kväll Sedan första gången jag hörde om kontor så har tanken lockat. När jag väl börjar fundera på det mer seriöst inser jag hur viktigt det är att få vara i min egen zon när jag spelar. Har ni några regler? Hörlurar på = prata inte med mig, whinar du till mig så är du död? Citera
Integrale Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Den här DBn är det roligaste som hänt på pf på länge! Keep it up och GL! Citera
bjoelle Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Ni alla här är helt klart undermåliga på att använda kastsystemet. Hur jag än försöker initiera kastkrig. Citera
HokuzzPokuzz Postad 20 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Ni alla här är helt klart undermåliga på att använda kastsystemet. Hur jag än försöker initiera kastkrig. Haha, vi skall bättra oss! Citera
Leppo Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Bjoelle, för en ej invigd. Vad är kastsystemet? Och gg wp vul Inho! Citera
bjoelle Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Bjoelle, för en ej invigd. Vad är kastsystemet? Och gg wp vul Inho! http://sv.wikipedia.org/wiki/Kast Citera
Namehere Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Railar inho atm! LYcka till Lirar någon annan på kontoret 1KN på stars nu? Citera
BigMeech Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Efter en tung dag på cashgame borden (förutom svs) så avslutades det med att ta ned 530fo PLO på stars för $16450. Vilket vände röda siffror till fina gröna. Blir troligtvis MTT pass imorgon (tisdag) = lillsöndag. Peeeeeicczzeeeeeee! Snyggt jobbat my man!!! Citera
HokuzzPokuzz Postad 20 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Railar inho atm! LYcka till Lirar någon annan på kontoret 1KN på stars nu? Hur mycket tur har han? Citera
Namehere Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Hur mycket tur har han? Jag kan väl säga att det ser lovande ut på vissa turneringar, vet inte om det ska outas för mkt placeringar och så? Brukar han ha mycket tur annars? Citera
HokuzzPokuzz Postad 20 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Jag kan väl säga att det ser lovande ut på vissa turneringar, vet inte om det ska outas för mkt placeringar och så? Brukar han ha mycket tur annars? Haha, han har alltid mycket tur! Han har även lite bättre kortsnitt än alla andra! Citera
Namehere Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Haha, han har alltid mycket tur! Han har även lite bättre kortsnitt än alla andra! Fyfan, nu måste han dela med sig Citera
gibbsson Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Vad tror ni den genomsnittliga timlönen är på kontoret? Hur många av er blandar MTTs med cash? Vem tycker ni är jobbigast att ha vid bordet? Hur aktiva liv lever ni vid sidan av pokern? Älskar ni fortfarande poker? 1. Sin timlön är omöjlig att lista ut som turregrinder. Visst kan jag se vad jag haft i timlön i år men det säger inte mkt för variansen är så otroligt mkt större än någon fattar i MTTs. 2. 3av8 kör hyfsat regelbundet cg. Jag river av några nävar då och då men bör inte räknas in till dom som blandar. 3. Svårt att nämna några speciella när det finns så många duktiga. FU_15, BrynKenny, Flush_Entity, TeamWispy och Cal för att nämna några. 4. Tränar fotboll 3ggr i veckan och försöker få in en golfrunda utöver de varje vecka. Blivit alldeles för lite golf i slutet. 5. När pokern går bra! Sedan första gången jag hörde om kontor så har tanken lockat. När jag väl börjar fundera på det mer seriöst inser jag hur viktigt det är att få vara i min egen zon när jag spelar. Har ni några regler? Hörlurar på = prata inte med mig, whinar du till mig så är du död? Alla kör med hörlurar. Vissa lämnar ett öra för att kunna snacka lite. Jävligt ofta man säger nåt och ingen svarar = akward Vi har inte satt upp några officiella regler. Sunt förnuft är väl det som gäller. Den här DBn är det roligaste som hänt på pf på länge! Keep it up och GL! Kul att den gillas! Tack desamma Railar inho atm! LYcka till Lirar någon annan på kontoret 1KN på stars nu? Jag spelar också 1kn. Citera
gibbsson Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Jag spelar också 1kn. Bra jinx:/ Citera
Namehere Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Jag spelar också 1kn. Nick? Citera
HokuzzPokuzz Postad 20 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Ni alla här är helt klart undermåliga på att använda kastsystemet. Hur jag än försöker initiera kastkrig. Det kastades en jävla massa på mitt bord nu Var du en av initiativtagarna? Citera
Namehere Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 eisenhower1 Okej! Synd med jinxen! Citera
bjoelle Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Det kastades en jävla massa på mitt bord nu Var du en av initiativtagarna? Icke! Men blir glad att höra att det finns folk som kan kastsystemet därute. Citera
Recommended Posts