Partneransvarig Postad 3 Juli , 2013 Rapport Share Postad 3 Juli , 2013 Allt spännande i pokervärlden händer inte i Las Vega för tillfället. På söndag kör Betway en exklusiv $600 adderat för medlemmar på pokerforum.nu och Poker.se. Det här är ett utmärkt sätt att avsluta veckan med ett rejält övervärde! Namn: pokerse (#10058714) Tid: Söndag 7 juli kl 21:00 Inköp: $5+1 Adderat till potten: $600 i cash Lösenordsrebus: Motorfordonsomkörsavbönder(sjubokstäver) Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta. Har du inget konto på Betway går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeh1337 Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Betway? Trodde inte att ni fanns längre. Jaja det blir väl att regga och hoppas på vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jasonast Postad 7 Juli , 2013 Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Turnering för spelare från Sverige? Spelarna är inte från Skandinavien kan spela in den? Det blir problem med vinsten? (Jag vet inte svenska översättare används. Ledsen om det inte skrivits korrekt eller inte vackra) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 Juli , 2013 Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Hmmm bara jag och Valter som är Svenskar på mitt bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 7 Juli , 2013 Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Lösenordsrebus: Motorfordonsomkörsavbönder(sjubokstäver) Kallt lösenord för att hålla ute öststater Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jasonast Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Hmmm bara jag och Valter som är Svenskar på mitt bord? Frågan är om vi hade kommit upp i tio deltagare utan dessa utlänningar? Kan/får dom vara medlemmar på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts