DINGDING Postad 18 Maj , 2013 Rapport Postad 18 Maj , 2013 Hejsan! Min sämsta egenskap är att skriva så tar detta så kort som möjligt för att inte uttråka er. Är inne på mitt 2 år som pokerspelare, spelat mestadels på sp över 1 mill hands:roll:. Spelar low där så tyvärr inte hs men det kommer! Jag har olika veckomål ja försöker följa. Så varje söndag kommer jag bjuda på en summering hur de gick med största vinst/förlust och en graf. Händer kommer ja posta vart efter sektionen jag spelat. Förra veckans mål (gäller till söndag) - 14k händer - shoots på högre stakes Vill inte förvirra er så stoppar här. Hoppas de inte vart allt för kluddigt hehe Citera
gorillai Postad 18 Maj , 2013 Rapport Postad 18 Maj , 2013 vilken/vilka nivåer lirar du och vad för spel? Gl f.ö! Citera
DINGDING Postad 18 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2013 Ty!. Ah otydligt spelar texas spelar de beror på hur de känns inför sessionen. Allt från /2 /4/5. Citera
Recommended Posts