Gå till innehåll

Överleva sommaren


udiewhenuryoung

Recommended Posts

Om du vill ha 100-200kr mot samma summa på ps/ftp så kan jag skicka ikväll och du får dom imorgon. Verkar ju tråkigt att inte kunna käka. :)

 

 

Edit: går och sover nu men om du vill så kan vi göra det imorgon.

 

Ingen fara. Uttaget gick igenom för ett par timmar sen. Tydligen hade Neteller legat nere någon gång mellan 18-20. Men tack ändå! Jag fick lite panik. :P

 

Det har inte hänt många gånger att Neteller ligger nere för mig. Det här är nog tredje gången. Just nu ställer det ju till med en hel del problem för mig när det händer, eftersom jag cashar ut vad jag behöver för dagen varje dag.

 

Nu, tillbaka till borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+$4.20 776 händer (NL5)

+$1.81 991 händer (NL5)

-$3.10 3125 händer (NL10)

+$25 från FPPs

 

BR: $223.12

 

Jag springer fortsatt kallt på NL10. Jag är glad över att jag bara tappade $3 till sist.

 

Ingen fara. Uttaget gick igenom för ett par timmar sen. Tydligen hade Neteller legat nere någon gång mellan 18-20

Tilläggas bör väl att jag kliver upp någon gång runt kl 14-16 och brukar hålla mig till en måltid om dagen, så att inte folk tror att jag sitter och överdramatiserar. :-P Jag var faktiskt hungrig och pank. Men det ordnade sig ju. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+$21.22 611 händer

+$11.00 1850 händer

+$11.05 4392 händer (NL10)

 

BR: $242.63

 

NL10-sessionen var stundtals riktigt dålig. Jag behöver nog nöta lite mer NL10 för att vänja mig igen. Jag blir lättare tiltad av att förlora några BIs där än vad jag blir på NL5. Jag vet inte om det är för att jag kanske känner mig obekväm med att ha så få BIs att röra sig med... Jag levlade iallafall bort mig själv några gånger, som var värt ett par BIs.

 

Tydligen är jag bara upp $7 för veckan enligt PT. Inte säker på om det stämmer, men BR ser okej ut iallafall. Nu ska jag dock ta ut litegrand. Fyndade Murder Ballads med Nick Cave & The Bad Seeds för 200kr inklusive frakt. Förvisso ingen första press, men den kan lätt gå för 300-400kr ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+$16.84 3082 händer

+$8.14 1584 händer

+$5.77 499 händer

 

BR: $187.46

 

Spenderat ~500kr på skivor, så tillbaka till NL5.

 

Wee, vann en 740bb pott. Rätt magiskt att man ens får in det där, med tanke på vilka händer FIs hade, och till på köpet får hålla.

PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 6 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

BTN: $12.67 (VPIP: 55.24, PFR: 33.33, 3Bet Preflop: 2.70, Hands: 113)

Hero (SB): $13.37

BB: $11.95 (VPIP: 18.92, PFR: 9.91, 3Bet Preflop: 5.36, Hands: 112)

UTG: $4.79 (VPIP: 16.99, PFR: 11.20, 3Bet Preflop: 3.06, Hands: 261)

MP: $4.87 (VPIP: 34.29, PFR: 14.29, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 39)

CO: $5.26 (VPIP: 9.46, PFR: 3.38, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 149)

 

Hero posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

 

Pre Flop: (pot: $0.07) Hero has 6:club: 6:diamond:

 

UTG raises to $0.15, fold, CO calls $0.15, BTN calls $0.15, Hero calls $0.13, BB calls $0.10

 

Flop: ($0.75, 5 players) J:heart: 6:spade: 3:heart:

Hero checks, BB checks, UTG bets $0.35, fold, BTN calls $0.35, Hero calls $0.35, BB raises to $2.15, fold, BTN calls $1.80, Hero raises to $13.22 and is all-in, BB calls $9.65 and is all-in, BTN calls $10.37 and is all-in

 

Turn: ($37.94, 3 players) 8:diamond:

 

River: ($37.94, 3 players) 8:club:

 

Hero shows 6:club: 6:diamond: (Full House, Sixes full of Eights) (Pre 37%, Flop 64%, Turn 76%)

BTN shows K:heart: 8:heart: (Three of a Kind, Eights) (Pre 38%, Flop 27%, Turn 19%)

BB shows 3:club: J:club: (Two Pair, Jacks and Eights) (Pre 25%, Flop 9%, Turn 5%)

Hero wins $36.94

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra veckan: +$51.33 30547 händer (+$75 i RB)

 

Denna vecka:

-$20.81 2308 händer

+$34.62 2731 händer

+$26.56 1654 händer

 

BR: $202.25

 

Istället för att köpa $25 för 2250FPPs, valde jag att spela satelliter istället. Det gick inget vidare. Jag tror det slutade med att jag bara plussade typ $10. Hädanefter blir det att ta de säkra, variansfria $25.

 

Plugget börjar imorgon. Sen tar det väl några dagar med registrering och sånt tjafs och sen borde jag få CSN weee. Antagligen blir det här sista veckan av denna dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+$20.42 506 händer

+$17.68 1406 händer

+$12.17 1990 händer

 

BR: $181.93

 

Råkade grovhångla med närmaste vännens flickvän. Varpå han säger "kör på" och fem minuter senare står han och slänger ut min skärm genom fönstret. Nu skriver jag på en 300x400 pixlar stor bit av skärmen som fortfarande fungerar. Rätt magiskt att den går överhuvudtaget. Det var fan från fjärde våningen. BRB måste fixa mitt liv nu osv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahhahaa "Råkade" :)

 

Till mitt och hennes försvar så hade vi inmundigat en mer än lagom stor mängd dryck. Jag hade nog hånglat med allting som har en tunga i den situationen. Till exempel en hund. Det hade nog hon också gjort. Jag tror inte det var jag som började, men jag är inte säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till mitt och hennes försvar så hade vi inmundigat en mer än lagom stor mängd dryck. Jag hade nog hånglat med allting som har en tunga i den situationen. Till exempel en hund. Det hade nog hon också gjort. Jag tror inte det var jag som började, men jag är inte säker.

 

Måste inflika här. Hur packad jag än hade varit så hade jag aldrig ens kommit på tanken att hångla med bästa polarens brud :D Det är en oskriven regel som man håller fast vid, även vid 2promille+!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste inflika här. Hur packad jag än hade varit så hade jag aldrig ens kommit på tanken att hångla med bästa polarens brud :D Det är en oskriven regel som man håller fast vid, även vid 2promille+!

 

Så jävla lätt att vara the good guy i teorin. Han hade typ gått iväg tror jag och jag tänkte "Jaja, jag kan väl hångla tillbaka litegrand, men jag måste fan sluta innan han kommer tillbaka." Så blev det ju inte. Jag har något minne av att jag, innan han sade "kör på", hade sagt typ "Kan inte du bränna på New Age med The Velvet Underground?" Jag visste typ inte vad jag skulle säga lol.

 

Det bör tillfogas att jag har varit jättejättenedkärad i henne, innan de blev tillsammans. De träffade varandra genom mig, på en väääldigt våt natt när vi alla tre råkade hamna i samma säng klockan halv åtta.

 

En till grej: jag har INGEN social kompetens. Jag fattar inte riktigt hur man beter sig mot vänner. Det här är den första vännen jag har haft, i princip.

 

Men ja, det var väl kanske inte så jävla bra.

 

De var förbi alldeles nyss iallafall och vi skrattade åt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla lätt att vara the good guy i teorin. Han hade typ gått iväg tror jag och jag tänkte "Jaja, jag kan väl hångla tillbaka litegrand, men jag måste fan sluta innan han kommer tillbaka." Så blev det ju inte. Jag har något minne av att jag, innan han sade "kör på", hade sagt typ "Kan inte du bränna på New Age med The Velvet Underground?" Jag visste typ inte vad jag skulle säga lol.

 

Det bör tillfogas att jag har varit jättejättenedkärad i henne, innan de blev tillsammans. De träffade varandra genom mig, på en väääldigt våt natt när vi alla tre råkade hamna i samma säng klockan halv åtta.

 

En till grej: jag har INGEN social kompetens. Jag fattar inte riktigt hur man beter sig mot vänner. Det här är den första vännen jag har haft, i princip.

 

Men ja, det var väl kanske inte så jävla bra.

 

De var förbi alldeles nyss iallafall och vi skrattade åt det.

 

 

Skönt att de oxå verkar vara rätt lössläppta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev inget spel idag. Jag tror jag tar och sätter punkt för dagboken här och nu. Det blev väl någon sorts framgång iallafall. Jag har överlevt sommaren. 8-)

 

Denna vecka: +$123.68 15066 händer

 

Totalt: +$1390.35 472888 händer (cirka +$500 i RB) Ungefär 12500 SEK har mao inkasserats sen i mitten av maj.

 

ppppp.png

v1sbekxvh

image.png

 

Jag kanske återkommer med en ny dagbok. Jag skulle vilja försöka klättra i nivåer igen och se vad jag klarar. Tills vidare säger jag skål, och tack till folk som har skrivit, även om jag inte har postat speciellt många händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin graf! Bra jobbat :)

Ty! :)

 

lol, jävlar vad händer du har spelat. Hur många bord lirade du? Du har spelat mer än händer under sommaren än vad jag har gjort i hela mitt liv :oops: (spelar svs men ändå)

Det var ju lite längre än bara under sommaren, eftersom jag började rätt så tidigt. Jag har tydligen spelat 981.54 händer i timmen. Inte helt säker på vad det motsvarar dock. Men jag spelar mellan 8-16 bord. För det mesta ligger det mellan 8-12 dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...