Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

11935081_1136375779720572_2604104937875642089_n.jpg?oh=9815a499273856cce4231b21a43a6d88&oe=56600694

 

Fattar inte varför den inte visas :(

 

Been there!

du får göra om o lägga upp på imgur/tinypic o sen :a sönder den =)

 

Ah, we've all dunnit!

 

Hur går det med cv:t Name?

 

Legat sjuk hela veckan, ska ta tag i det i dagarna!

 

-----------------------

 

Ska precis iväg till ett bye-bye party för en tjejkompis. 6 pers, hon är den enda jag känner i umgänget. Bygger alltid upp en sån sjuk ångest för att träffa nya människor. Kommer det bli pinsamma tystnader? Vad ska man säga? Tänk om jag inte passar in med någon? Jag bara lägger kloss på kloss och till slut överväger jag att folda allting bara för att det e så mkt lättare att sitta kvar hemma än att faktist gå dit.

 

Men jag tror att jag när väl är där o fått i mig ngt att dricka (drickan hjälper aaaaasmkt) så är jag ändå rätt så lättsam med nytt folk. Jag vet ju att det gått bra tidigare, men ändå bygger jag upp den jekla ångesten.

 

Jag tänker mig då in i arbetslivet. Kommer jag ha magiångest för första jobbdagen med ett helt nytt gäng människor, eller redan på arbetsintervjun?

 

Vad kan allt detta bero på egentligen? Finns ju ingen rationalitet att bygga och måla upp ett scenario som kanske inte ens kommer hända. Tänk om de är skitsköna, men istället sitter jag hemma eftersom att jag vill hellre folda pre än se en bräda där jag kanske totalblankar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska precis iväg till ett bye-bye party för en tjejkompis. 6 pers, hon är den enda jag känner i umgänget. Bygger alltid upp en sån sjuk ångest för att träffa nya människor. Kommer det bli pinsamma tystnader? Vad ska man säga? Tänk om jag inte passar in med någon? Jag bara lägger kloss på kloss och till slut överväger jag att folda allting bara för att det e så mkt lättare att sitta kvar hemma än att faktist gå dit.

 

gör som gamle brukar göra, gå rakt in och dra en "nä men vad säger ni ska vi riva av ett gängknull?"

 

#justgamlethings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är mycket mer av en high risk/high reward-grej imo. Mitt förslag är mer safe.

 

samtidigt kommer ingen ihåg en fegis, on topic igen dock så kan du ju alltid be speltorsk fråga sin mamma om hon kan skriva ut ett par testiklar åt dig name, torskie e väl ändån skyldig dig en tjänst så :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah :D

Inget gängknull-pitch! Kvällen blev väldigt rolig ändå. Sköna typer och passade in i gänget rätt okej kändes det som.

 

Har börjat tugga igång mitt mental game också. Skrivit upp grejer hur jag ska upptäcka och ta itu med tilten in-game när den kommer krypandes. För sen en liten loggbok efter sessionerna/dagarna där jag notear ner lite grejer och reflekterar. Får se hur det artar sig men känner bestämt att det finns potential :)

 

Nu ska jag på grinden igen, frid ut!

 

2:50, gåshud bortom denna värld

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gåband is teh nuts. Har det på jobbet. Bra ventilatiin ett måste. Efter ett tag kan man skriva hela uppsatser i 3-4 km/h

 

Nuuts! Det blir som sagt nästa steg. PM btw :)

 

Vad fick du ge för bordet? :D

 

2.3K på IKEA!

Finns ett mindre (detta e 160x80) som e 120x70 tror, som går för 1.8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...