valterego Postad 9 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2013 Såja. Nu kan det kanske hända ngt Hur går det för Daniel? Håller han i? Han hänger i än så länge, är väl tyvärr lite short, men nu bockar vi av ett delmål iaf. Citera
TobbeL Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 Många intressanta kvar, hoppas på ett riktigt fett finalbord. Citera
papiPope Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 några news om när eptlive kommer igång? Citera
TobbeL Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 några news om när eptlive kommer igång? Ska komma tillbaka 17:50 Citera
SantaOnTilt Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 1) Clyde Tjauw Foe 2) Andrew Lichtenberger 3) Daniel Carlsson 4) Mickey Petersen 5) Oleksii Kovalchuk 6) Goran Mandic 7) John Juanda 8) James Mitchell Normalt bord Daniel har... Citera
valterego Postad 9 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2013 1) Clyde Tjauw Foe2) Andrew Lichtenberger 3) Daniel Carlsson 4) Mickey Petersen 5) Oleksii Kovalchuk 6) Goran Mandic 7) John Juanda 8) James Mitchell Normalt bord Daniel har... Han är flyttad nu. Citera
papiPope Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 "The action started with Panagiotis Gavriilidis raising under the gun to 12,000, and Lodden three-bet to 30,000 from his immediate left. The action was folded back to Gavriilidis, and he made the call. The flop brought out the , and Gavriilidis checked to Lodden who fired out 26,000. Gavriilidis decided to check-raise to 57,000, but that didn't scare Lodden away. The Norwegian three-bet to 91,000, but even that was not enough for Gavriilidis who four-bet to 167,000. Lodden went into the tank for a long time, but eventually he made the call. On the turn, the hit and Gavriilidis decided to move all in for exactly 400,000 chips. Lodden had 585,000 chips in front of him, and it took him about three minutes to figure out what to do with this massive shove. Eventually, Lodden pulled the trigger and made the call. The showdown amazed everyone standing around the table as Gavriilidis had tried to pull off a massive bluff. Gavriilidis: Lodden: "This one I need to win," Lodden said as he needed to dodge a bunch of deuces and treys in order to claim this huge pot. The river brought the , and Lodden now has a huge lead while Gavriilidis was knocked out." Ska nog vara en härlig känsla när Gavriilidis vänder upp korten. Citera
TobbeL Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 Såg precis svensken all-in på streamen i bakgrunden. Dubbla eller busta han? Citera
valterego Postad 9 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2013 Såg precis svensken all-in på streamen i bakgrunden. Dubbla eller busta han? Han dubblade. Har en kvarts miljon nu. Citera
TobbeL Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 Tråkigt, hoppas på ett bra finalbord ändå.. Citera
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Postad 10 Maj , 2013 Kommer ni övervaka ngr av de andra spelen nu under dagen då turren inte börjar förän 15? Citera
papiPope Postad 10 Maj , 2013 Rapport Postad 10 Maj , 2013 Hade absolut inget att göra, kan iofs plugga men orkar inte, så kollade upp hur sjukt fält det är kvar. Chans på Triple Crown: Freddy Deeb, Daniel Negreanu Chans på andra EPT-Titeln: Jake Cody, Mickey Petersen, Jason Mercier, Noah Boeken Stephen O'Dwyer: WTP-titel John Juanda: 5 armband Victor Ramdin: WPT-titel Mateusz Moolhuizen: Unibet Open-titel Grant Levy: ANZPT- och APPT-titel Oleksii Kovalchuk: 2 armband, 2 IPT-titlar och 1 RPT-titel Ville Wahlbeck: 1 armband Kevin Vandersmissen: Irish Open-titel Noah Schwartz: WPT-titel Andrew Lichtenberger: $3m inspelat live Paul Volpe: $1.8m inspelat live Luke Schwartz: $1.2m inspelat live Andrew Pantling: $900k inspelat live Ismael Bojang och Kevin Iacofano: $670k inspelat live Andreas Eiler: $570k inspelat live Citera
valterego Postad 10 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2013 Kommer ni övervaka ngr av de andra spelen nu under dagen då turren inte börjar förän 15? Nej Men nu är vi på plats! Citera
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Postad 10 Maj , 2013 Nej Men nu är vi på plats! Har varit "tvungen" att istället hålla tillgodo med PS. Känns svårt Citera
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Postad 10 Maj , 2013 ... Är det bara mina datorer/min provider som är sega just nu, eller hackar live feedern lite väl mkt just nu? Citera
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Postad 10 Maj , 2013 Det står att det blir en omlottning av platserna nu efter breaken. Är det standard nu förtiden? (har nog varit borta ALLT för länge Citera
valterego Postad 10 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2013 Det står att det blir en omlottning av platserna nu efter breaken.Är det standard nu förtiden? (har nog varit borta ALLT för länge Det är standard vid 24 spelare. Blir lite ovanligt nu då man oftast börjar dag 5 med 24 spelare. Nu blir det alltså ingen omlottning när dagen bryts, utan först vid ett bord (9 spelare). Citera
vegetera Postad 10 Maj , 2013 Rapport Postad 10 Maj , 2013 ... Är det bara mina datorer/min provider som är sega just nu, eller hackar live feedern lite väl mkt just nu? Var så för mig med, men jag stängde ner mozilla och startade om. Gick bättre då Citera
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Postad 10 Maj , 2013 Var så för mig med, men jag stängde ner mozilla och startade om. Gick bättre då Märkte också det funkade bättre utan mozilla. Citera
WannaSeeMyPig Postad 11 Maj , 2013 Rapport Postad 11 Maj , 2013 mmsh://stream-eng.pokerstars.tv/pxpkrlive-live/pokerstarslive_eng_500k?MSWMExt=.asf Länk för att kolla streamen i vlc eller liknande Citera
TobbeL Postad 11 Maj , 2013 Rapport Postad 11 Maj , 2013 Min buy-in på cashgamet verkar va 500k euro Citera
Bombapott Postad 11 Maj , 2013 Rapport Postad 11 Maj , 2013 Min buy-in på cashgamet verkar va 500k euro är det verkligen moneymangement för Viktor..( inte för han bryr sig men ) har han verkligen 50 mill e......hoppas han inte gular ..hur ska han hantera det...nåja...heja heja:-P Citera
Recommended Posts