kfluffie Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 Någon som har en liten 1:a liggandes alt. vet den bästa sidan att söka på? Är med i SSSB sen 288 dagar tillbaks men ändå svårt att få något som inte är längre bort än 1.5 mil =/ Citera
zoloth Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 288 dagar ? lol... räkna med minst ett par år eller 10. Citera
eurythmech Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 288 dagar ? lol... räkna med minst ett par år eller 10. Andra hand funkar ju också iofs... Citera
kfluffie Postad 13 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2005 288 dagar ? lol... räkna med minst ett par år eller 10. Andra hand funkar ju också iofs... Försöker söka det med ... Har väl hittat en och annan men de är nu uthyrda ... Lite sent ute kanske men kunde inte heller börja söka tidigare =/ Citera
thestonk Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Om du fortfarande letar bostad så hörde jag att SSSB har en del ledigt i bra områden. Det kanske hör till deras dyrare saker, men ändå. Säg till eller skicka ett meddelande eller nåt om du fortfarande letar och vill veta mer. Någon som har en liten 1:a liggandes alt. vet den bästa sidan att söka på? Är med i SSSB sen 288 dagar tillbaks men ändå svårt att få något som inte är längre bort än 1.5 mil =/ Citera
eurythmech Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Förra veckan hade sssb nånting på Kungsholmen på 25 kvadrat för ca 2500 om jag inte missminner mig. Håll utkik på deras lediga lägenheter och sista minuten! Ah bara ca 300 dagar, då får det bli sista minuten isf. Men vad ska du plugga som ligger nära Nacka? Citera
thestonk Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Eftersom Nacka är världens centrum är det väl inte så kontigt att alla vill bo här? Annars skulle jag gissa på Nackademin eller något, men vad vet jag. Förra veckan hade sssb nånting på Kungsholmen på 25 kvadrat för ca 2500 om jag inte missminner mig. Håll utkik på deras lediga lägenheter och sista minuten! Ah bara ca 300 dagar, då får det bli sista minuten isf. Men vad ska du plugga som ligger nära Nacka? Citera
MJ Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Vår borgerliga kommun är till och med så fin att i princip alla i den socialdemokratiska regeringen bor här Citera
bzkt Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Vår borgerliga kommun är till och med så fin att i princip alla i den socialdemokratiska regeringen bor här Hahaha, klockrent Citera
eurythmech Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Vår borgerliga kommun är till och med så fin att i princip alla i den socialdemokratiska regeringen bor här sossar är borgare Citera
Recommended Posts