Gå till innehåll

Semidagboken -


Sladdafan

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har en massa plagg som ligger i garderoben som ej passar och som jag ej orkat skicka tillbaka. Idag kommer bli en historisk dag då jag faktiskt ska skicka tillbaka ett plagg jag köpt på nätet för första gången!

 

Stort!

 

MVH

inte alls lat

 

Haha, så jävla standard. Känner igen mig så grymt mkt i det. Först är man för lat för att gå i affärer så man beställer från nätet och sen när skiten kommer och det sitter åt helvete så är man för lat för att skicka tillbaka det.

 

Ibland blir jag på riktigt irriterad på mig själv över hur lat jag är. Så ofattbart svårt att bara fixa till det också. Hur kan det vara det? Life of a pokerplayer osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, så jävla standard. Känner igen mig så grymt mkt i det. Först är man för lat för att gå i affärer så man beställer från nätet och sen när skiten kommer och det sitter åt helvete så är man för lat för att skicka tillbaka det.

 

Ibland blir jag på riktigt irriterad på mig själv över hur lat jag är. Så ofattbart svårt att bara fixa till det också. Hur kan det vara det? Life of a pokerplayer osv..

 

Oftast är grejerna som ej passar mig för små. Ändå sparar jag dem i garderoben... kanske man krymper någon gång lixx.

 

Jackan gick iväg igår iaf!

 

Mvh

stolt över sig själv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittat ett resmål att sätta upp på listan att besöka. Raja Ampat, Indonesien.

Någon som har erfarenhet av det?

 

Ser helt magiskt ut på bilderna! Dock kanske det kan bli lite långtråkigt när det är så litet om man stannar där mer än ett par dagar?

 

832_ACTIVITIES_WEB.jpg

 

raja-ampat-bay-indonesia.jpg

 

Mer info: http://www.vagabond.se/artiklar/resmal/20130311/raja-ampat-paradisets-arkipelag-i-indonesien

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick nyss ett mycket tråkigt sms av en polare. Deras hund som börjar bli gammal orkar inte mycket längre och de har beslutat sig för att låta honom somna in. Ska bort där och säga hej då ikv är tanken. Låter sjukt för att vara en polares hund men han har varit med länge och är den snällaste hunden jag vet.

 

264082_10150237819831644_6877511_n.jpg

 

Innan någon kommenterar vad man gjort med pälsen så är pälsen så naturligt. Ovanlig ras som heter Bergamasco. Kvinnan i hushållet blev en gång stannad av en polispatrull när hon var ute och gick med hunden som ville ta in henne för djurplågeri...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittat ett resmål att sätta upp på listan att besöka. Raja Ampat, Indonesien.

Någon som har erfarenhet av det?

 

Ser helt magiskt ut på bilderna! Dock kanske det kan bli lite långtråkigt när det är så litet om man stannar där mer än ett par dagar?

 

832_ACTIVITIES_WEB.jpg

 

raja-ampat-bay-indonesia.jpg

 

Mer info: http://www.vagabond.se/artiklar/resmal/20130311/raja-ampat-paradisets-arkipelag-i-indonesien

 

Ser helt magiskt ut. Synd man inte kan hoppa av livet ett halvår eller så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick upp 0815. Go cart kl 10. Länge sen jag körde och var verkligen skitkul! Brunchar på stan. Drar hem t morsan o farsan o sover 2 timmar innan vi ska käka o fira farsan en dag för tidigt.

 

Gjorde en oreo mud cake och bjöd släkten på och fick bra betyg!

 

Nu sitter jag i soffan och är för trött för att starta svs och ska sova.

 

mvh

trött pensionär89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Biker Mice From Mars

 

When three alien motorcycle riding mice are forced to leave their home planet of Mars thanks to the evil mining Plutarkians, they rebel against their enemies on planet Earth and the city of Chicago.

 

http://www.imdb.com/title/tt0147752/?ref_=nv_sr_1

 

6,8 i betyg på IMDB. Låter fruktansvärt men kommer ihåg att jag gilla det när jag var liten...

 

MVH

Nostalgisöndag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och går igenom gamla mobilbilder på datorn. Hittar en ca 3 år gammal bild och blir som en semi-mini-quiz för gamla inbitna PFare.

 

Gissa forumiten:

 

qf23.jpg

 

Blurrat ansiktet för outning och ska tilläggas att forumiten ej har (enligt min vetskap) något med personen i bakgrunden att göra. Hon är säker jättesnäll men har som sagt inget med bilden att göra utan bara en tillfällighet.

 

Skulle forumiten i fråga ha ngt emot bilden tar jag självklart väck den.

 

Några gissningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...