njdeg2 Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 Hej, Hur gör jag på ett sådant här bräde med TPTK? UTG är 60/15/4 888 Poker - $0.02 NL - Holdem - 7 players Hand converted by PokerTracker 4 BB: 97.5 BB UTG: 51 BB UTG+1: 83.5 BB MP: 100 BB Hero (CO): 169 BB BTN: 98.5 BB SB: 133 BB SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A:heart: J:club: UTG calls 1 BB, fold, MP calls 1 BB, Hero raises to 3 BB, fold, fold, fold, UTG calls 2 BB, MP calls 2 BB Flop: (10.5 BB, 3 players) T:diamond: J:heart: 9:diamond: UTG checks, MP checks, Hero ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 70% pott kanske minst sen vill jag sizea större pre med 2 limpare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
njdeg2 Postad 26 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 std cbet, 70% pott kanske sen vill jag sizea större pre med 2 limpare! Yes, jag missade plusknappen innan jag klickade bet Vill jag inte göra bet större mot ev. färg+stegdrag ? Har inte spelat på ett par år, så är lite rostig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 Yes, jag missade plusknappen innan jag klickade bet Vill jag inte göra bet större mot ev. färg+stegdrag ? Har inte spelat på ett par år, så är lite rostig. Du har helt rätt fan, iom din lilla size pre vill vi göra det dyrt för dom att jaga då limp/syn's range gillar den floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 tror att överbetsshovea är det ända rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts