24hPoker Postad 1 September , 2013 Rapport Share Postad 1 September , 2013 SM Finalen på 24hpoker.com startar om 25 minuter (20:00) och det är endast 4 reggade! Vi garanterar ett SM-paket värt €1500 till vinnaren! Inköp: €150 + €10 Det är TVÅ timmars late reg så finns tid att registrera dig! Lycka till så syns vi på Malta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Gör en insättning och få €11 turneringsbiljett! Idag är jag på ett bra humör och kommer därför ge alla som sätter in minst €30 idag och överför till Poker en gratisbiljett värd €10+€1 som du kan använda till en SM-satellit! Dessa satelliter går varje dag kl 19:00 och vi garanterar ett säte värt €160 till Finalen på Söndag där vi garanterar ett €1500 paket till SM på Malta! Detta erbjudande gäller från 10:00 - 16:00 svensk tid tisdagen 3:e september! Du måste alltså sätta in minst 50 euro och överföra dessa till poker. Du måste även skriva ditt poker alias här så jag vet vem jag ska kreditera biljetten Ta Sign Up Bonus samtidigt! Notera att automatiskt slår på Sign Up Bonusen om du överför mer än 20 euro till poker! Överför du €50 så har du en potentiell bonus på €100 som väntar på dig! Max bonus är €1000 och du måste då överföra €500. Första överföringen gäller! Läs mer: https://www.24hpoker.com/sv/poker/kampanjer/valkomst-paket?tracker=a_495b_3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Kan man regga sig för länken i ditt inlägg för att ta de av erbjudandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Kan man regga sig för länken i ditt inlägg för att ta de av erbjudandet? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Får page not found när jag klickar på länken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 nu ska det funka, vänligen testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Tackar!! du får mitt anv.namn senare idag, sugen på den där biljetten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Hejsan, Kom ihåg, bara det är innan 16:00 så är det okay, efter detta så går erbjudandet ut. Behöver även Alias. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 anv.namn Vurte3N Alias. SVARVAS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Du har nu en biljett! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 tym8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Jag har nu kreditera dig en biljett! Notera att jag troligtvis kommer tillbaka med samma deal i morgon (för de som inte hann ta del av erbjudandet), watch this space! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Vi kör idag igen! Gör en insättning och få €11 turneringsbiljett! Jag kommer ge alla som idag sätter in minst €30 och överför till Poker en gratisbiljett värd €10+€1 som du kan använda till en SM-satellit! Dessa satelliter går varje dag kl 19:00 och vi garanterar ett säte värt €160 till Finalen på Söndag där vi garanterar ett €1500 paket till SM på Malta! Detta erbjudande gäller från 09:00 - 16:00 svensk tid onsdagen 4:e september! Du måste alltså sätta in minst 30 euro och överföra dessa till poker. Du måste även skriva ditt poker alias här så jag vet vem jag ska kreditera biljetten Ta Sign Up Bonus samtidigt! Notera att automatiskt slår på Sign Up Bonusen om du överför mer än 20 euro till poker! Överför du €50 så har du en potentiell bonus på €100 som väntar på dig! Max bonus är €1000 och du måste då överföra €500. Första överföringen gäller! Läs mer: https://www.24hpoker.com/sv/poker/kampanjer/valkomst-paket?tracker=a_495b_3 Notera: De som fick pokerbiljetten igår kan ej ta del av detta erbjudande idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 8 September , 2013 Rapport Share Postad 8 September , 2013 Ikväll kl 20:00 har vi kval till SM på Malta! €150 + €10 inköp och just nu är det 5 spelare reggade! Vi garanterar ett paket värt €1500! €750 inköp €750 resa och hotell! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Beat the Celebrity €50 – Last Longer Bet (€160 Ticket) Nu på torsdag kl 19:00 har vi en „Beat the Celebrity“ med Joni Jouhkimainen, Aki Pyysing, Eva och Dregen! Inköpet är endast €5.50! Om du lyckas slå ut en av dessa så får du €50, slår du ut två eller fler så får du istället en €215 turneringsbiljett! POKERFORUM LAST LONGER €160 SM-biljett! Skriv ditt alias här innan torsdag 19:00 och den person som kommer längst bland alla de som har skrivit sitt alias får då en €150 + €10 SM Final-biljett till på söndag! Notera att denna biljett endast går att använda 15:e september, då vi har vår sista SM-final till Malta! Minst 5 alias måste vara skrivna i forumet och de måste även vara reggade när turrne börjar för att denna deal ska gälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Poker Alias, SVARVAS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 10 September , 2013 Rapport Share Postad 10 September , 2013 Behövs minst 4 alias till och att ni reggar er för att dealen ska starta! Pratade med Joni Jouhkimainen idag och han kommer delta. För er som inte vet vem det är: http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=145599 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 September , 2013 Rapport Share Postad 10 September , 2013 Blandade ihop login och poker alias mitt poker alias är HoggeDIF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 September , 2013 Rapport Share Postad 10 September , 2013 Jag hade gärna gjort det om jag hade lyckats med att skapa ett alias. "Error There has been an error. Please contact your service provider" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 10 September , 2013 Rapport Share Postad 10 September , 2013 Använder du webläsaren när du försöker fixa alias? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 September , 2013 Rapport Share Postad 10 September , 2013 Jag har testat båda. Inget funkar. Kan du samtidigt tala om hur jag byter mailadress vore det bra. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 11 September , 2013 Rapport Share Postad 11 September , 2013 Hejsan, PMA mig ditt username, din nuvarande e-mail adress, och nya e-mailen som du vill ha så fixar jag det. När får du error? Du laddar hem klienten, du loggar in med ditt USERNAME och lösenord.. nu får du upp möjligheten att välja alias? Du väljer alias och klickar på ok och då får du error? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 September , 2013 Rapport Share Postad 11 September , 2013 fruktstund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demios Postad 11 September , 2013 Rapport Share Postad 11 September , 2013 qzx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts