Moonasalhin Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Riktigt fina matbilder spelare_, men... hur lite äter du människa? Dina fjutteportioner lär ju inte mätta mer än nån timme Citera
spelare_ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Riktigt fina matbilder spelare_, men... hur lite äter du människa? Dina fjutteportioner lär ju inte mätta mer än nån timme Tack! Well, för det första så är det ju inte IKEAS tallrikar jag käkar på utan riktigt porslin av riktig storlek, med andra ord är det mer mat på tallriken än vad man kan tro. För det andra så är jag inte 20 längre, och kan helt enkelt inte trycka i mig jätteportioner vid varje sittning. Det varken orkar jag eller vill jag inte göra, då det bara sätter sig på magen Sen ser det ju inte särskilt aptitligt ut att fylla en tallrik till bredden av mat. Då tar jag hellre ett omtag och får med det visuella sinnet vid iallafall första portionen Edit: Imorgon skall jag vara behjälplig vid slakt av 2 lamm. Kan nog bli någon intressant bild eller två på den processen Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Tyvärr gubbar! Fick bli Phad Thai idag! Men gör kycklingpastan på onsdag då det är perfekt att ta med som matlåda till jobbet! Imorgon blir det CL kväll hos mig, most likely hamburgare och sedan ta ut tvn till altanen där vi har soffor och infravärme! Citera
spelare_ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Tyvärr gubbar! Fick bli Phad Thai idag! Men gör kycklingpastan på onsdag då det är perfekt att ta med som matlåda till jobbet! Och bilden på din Phad thai? Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Och bilden på din Phad thai? Inte lagat än Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Phad Thai! Tyvärr så ser det ju inte lika gott ut på bild! Men det var rejält jävla gott! Till detta en Coca Cola vanilj med en limeskiva i, varför inte våldta smaklökarna maximalt! Nu skall jag äta upp, spela fifa mot Moona, grinda sönder! Citera
spelare_ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Svårt att få en Phad Thai att se god ut, men tvekar inte en sekund på att den blev bra. Cred för vaniljcolan! Meeera matbilder kamrater! Citera
slowboy Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Svårt att få en Phad Thai att se god ut, men tvekar inte en sekund på att den blev bra. Cred för vaniljcolan! Meeera matbilder kamrater! Alltså vanilla coke gör ju hela bilden Detta fick mig att gilla dig en smula mer Citera
Teh_MoUsE Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Svårt att få en Phad Thai att se god ut, men tvekar inte en sekund på att den blev bra. Cred för vaniljcolan! Meeera matbilder kamrater! +1 förutom colan, den ska bort. Gillar det tappra försöker med 2st limeklyftor och lite grönt! Sedan äter vi med gaffel i vänster och kniven i höger Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 +1 förutom colan, den ska bort. Gillar det tappra försöker med 2st limeklyftor och lite grönt! Sedan äter vi med gaffel i vänster och kniven i höger Haha ja var tvungen att få in någon annan färg än den spybruna Citera
spelare_ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Haha ja var tvungen att få in någon annan färg än den spybruna Jag tycker inte färgen på maten är det värsta på bilden utan färgen på tallriken. Svårt att få mat att se aptitlig på en sådan, fast det kanske bara är snobberier från min sida, vad vet jag Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Jag tycker inte färgen på maten är det värsta på bilden utan färgen på tallriken. Svårt att få mat att se aptitlig på en sådan, fast det kanske bara är snobberier från min sida, vad vet jag Haha ja vet! Men orkade inte ta fintallrikarna Öster borta i Cupen, är väl i princip sämsta vi kunde fått. Men nu kör vi! Fullfart mot Europa! Citera
Vladi Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Öster borta i Cupen, är väl i princip sämsta vi kunde fått. Men nu kör vi! Fullfart mot Europa! Ni kommer få smaka! Citera
NINJASKILLZ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Fan va ni öser käk då grabbar! Själv kom jag hem till ett relativt tomt kylskåp (glömde ju springa till affären idag) efter träningen, så det fick bli fyra stekta ägg (bild känns överflödigt) och en jävla massa mjölk. Glamouröst minst sagt. Blir bild på något lite mer kul en annan dag. Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Nu börjar en av mina fjantiga polare säga att han tycker vi ska göra "fetaostfylld kycklingfile inlindad i bacon" istället för mina JDburgare... Vad passar bäst att äta till en jävla massa öl och fotboll? Easy win Citera
spelare_ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Burgare! När män träffas och kollar på sport och dricker maltdryck är alltid hamburgaren det givna valet! "fetaostfylld kycklingfile inlindad i bacon" passar bättre på möhippan Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Burgare! När män träffas och kollar på sport och dricker maltdryck är alltid hamburgaren det givna valet! "fetaostfylld kycklingfile inlindad i bacon" passar bättre på möhippan Exakt! Funderar på att skicka honom till tjejerna på Sex and the city kväll istället Citera
Moonasalhin Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 +1 förutom colan, den ska bort. Sedan äter vi med gaffel i vänster och kniven i höger Kul att det inte bara var jag som reagerade på gaffeln till höger. Är du producerad fel biffen? Och euw på vaniljcola. Snart dags för mig att göra mig av med min matbildsoskuld här på forumet. Bara jag som kommer stå för vegkost? Citera
schumme Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Burgare! När män träffas och kollar på sport och dricker maltdryck är alltid hamburgaren det givna valet! "fetaostfylld kycklingfile inlindad i bacon" passar bättre på möhippan Nobrainer klart! Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Kul att det inte bara var jag som reagerade på gaffeln till höger. Är du producerad fel biffen? Och euw på vaniljcola.Snart dags för mig att göra mig av med min matbildsoskuld här på forumet. Bara jag som kommer stå för vegkost? MEN JA LA BARA UPP BESTICKJÄVLARNA SNABBT FÖR ATT TA BILDJÄVELN... Vill inte ha dina äckliga kaninmatsbilder In på fifa nu sopa! Citera
spelare_ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Bara jag som kommer stå för vegkost? Nej, jag försöker alltid få in lite grönt vid sidan om den riktiga maten. Citera
schumme Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Vaniljcola är väl förinihelvete fint som snus! Citera
minibiff Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Postad 8 April , 2013 Säsongsfinal mellan mig och MoonaSalhin! Brasilien vs Dortmund! Nu kör vi Dortmund! Citera
NINJASKILLZ Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Nej, jag försöker alltid få in lite grönt vid sidan om den riktiga maten. En värld utan sallad och jag skulle ta lifvet af mig. Amen. Citera
Moonasalhin Postad 8 April , 2013 Rapport Postad 8 April , 2013 Säsongsfinal mellan mig och MoonaSalhin! Brasilien vs Dortmund! Nu kör vi Dortmund! Behöver väl inte ens påpeka vem som vann. Få minibiff att ragequitta fifa för 3e dagen i rad [x] Citera
Recommended Posts