krmjaow Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Säger killen som fått springa 44bb/100 över 6,2K händer Nere på 35bb/100 nu på 10k händer:(. Klart under min förväntade WR så jag är väldigt besviken.. Du har däremot sprungit Usain Bolt mot mig! Fast det var ett par veckor sedan. Och så blev jag lite ledsen efter din brasizing.se oneliner tidigare idag så var tvungen att hålla med minibiff här för att få ut mina aggressioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Hahaha +1. Älskar killen som whinar över att man whinar över dåligt spring, när han själv springer dåligt och låser db. Hyckleri for the wins. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Hahaha +1.Din heater är ju över iaf, skillnad ju!! Du kan vara över Gah, sitter i "tvrummet" på hostellet och tänkte grinda lite. Så kommer det någon sönderstekt snubbe, med Kill Bill i högsta hugg. Sätter sig i soffan brevid mig och börjar vistla det klassiska introt i filmerna.. Detta tyckte han tydligen var väldigt roligt för han spolade tillbaka och vistlade ännu en gång. 5 minuter in i filmen så inser jag att det inte är Kill Bill han tittar på utan någon Jim Carrey film. Jag är dock inte säker på att mr stoner har insett detta. Undra vilken Jim Carrey film det kan vara dock? Hans son (?) sparkade precis en fotboll i hans skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Really gubbar. Håll eran sandlådenivåbråk ifrån min älskade db. Bara jag som får hålla sandlådenivå här. Säger killen som fått springa 44bb/100 över 6,2K händer Hahaha +1. Din heater är ju över iaf, skillnad ju!! Älskar killen som whinar över att man whinar över dåligt spring, när han själv springer dåligt och låser db. Hyckleri for the wins. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 edit: nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Har aldrig sagt att det är något fel med att whina när man springer dåligt. Det gör nog iaf halva forumet. Dock förstår jag inte hur fan du kan skriva det varannan jävla vecka. Du har 10 +dagar i rad, sen har du en backdag "fan vad kasst jag springer poor me". Till och med nu ska du hoppa på namehere när du sitter med 35bb/100 lol. Hur fan orkar du ens, helt otroligt. Stängde dagboken av andra skäl. Hade inte så många jag kunde få feedback ifrån på händer innan pf, nu har jag det däremot och då min dagbok var 90% hh:s så kändes den rätt meningslös. Du måste vara den skevaste människan på hela forumet, no offense. You go girl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Okej! Jag tar tillbaka det jag har sagt. Fortsätt bråka! Detta är rätt underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Really gubbar. Håll eran sandlådenivåbråk ifrån min älskade db.Bara jag som får hålla sandlådenivå här. Har aldrig sagt att det är något fel med att whina när man springer dåligt. Det gör nog iaf halva forumet. Dock förstår jag inte hur fan du kan skriva det varannan jävla vecka. Du har 10 +dagar i rad, sen har du en backdag "fan vad kasst jag springer poor me". Till och med nu ska du hoppa på namehere när du sitter med 35bb/100 lol. Hur fan orkar du ens, helt otroligt. Stängde dagboken av andra skäl. Hade inte så många jag kunde få feedback ifrån på händer innan pf, nu har jag det däremot och då min dagbok var 90% hh:s så kändes den rätt meningslös. Du måste vara den skevaste människan på hela forumet, no offense. Alltså du är ju så jävla störd att det inte finns något som liknar detta. För det första: Jag har inte whinat över att jag sprungit dåligt varannan vecka, det får du gärna citera isf. Good luck chuck. Hittar du bara på en massa skit om mig bara för att det speglar ditt tragiska liv eller vad är det frågan om? Jag har inte hoppat på Namehere, Namehere och jag har en bra relation och min post ovan förstår nog Namehere att jag inte har en hård attityd. Även här får ditt autistiska jag för sig en helt annan världsbild. Det är väldigt besynnerligt! Hela ditt beteende mot mig på senare tid har varit helt skevt fö, påhopp från ingenstans. Mycket märkligt. Om det var något mer så får du gärna ta det över PM, för respekt mot minibiff så tycker även jag att det är olämpligt att du kommer in här med en jävla massa skitsnack som är så långt ifrån sanningen det bara kan va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 När ni ändå snackar om att springa dåligt. Detta sker samtidigt på 2 bord. $1/$2 No Limit Holdem HoldemManager 4 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: CO Hugobus ($194) 97bb BTN qazqaz ($66) 33bb SB Megabit ($425) 213bb BB minibiff ($216) 108bb Pre-Flop: ($3, 4 players) minibiff is BB K:diamond: K:club: 2 folds, Megabit raises to $10, minibiff raises to $30, Megabit calls $20 Flop: 5:spade: 7:spade: 8:club: ($60, 2 players) Megabit checks, minibiff bets $31, Megabit calls $31 Turn: 5:diamond: ($122, 2 players) Megabit checks, minibiff bets $79.50, Megabit calls $79.50 River: 3:club: ($281, 2 players) Megabit goes all-in $284, minibiff goes all-in $75.50 Final Pot: $640.50 Megabit shows 3:diamond: 3:spade: minibiff shows K:diamond: K:club: Megabit wins $629.50 (net +$205) minibiff lost $216 $1/$2 No Limit Holdem HoldemManager 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG Sek ($329) 165bb CO Mr_Tian ($219) 110bb BTN minibiff ($240) 120bb SB ger ($197) 99bb BB frenchkiss ($482) 241bb Pre-Flop: ($3, 5 players) minibiff is BTN A:club: A:spade: 1 fold, Mr_Tian raises to $7, minibiff raises to $21, 1 fold, frenchkiss calls $19, 1 fold Flop: 9:diamond: J:club: 2:spade: ($50, 2 players) frenchkiss checks, minibiff bets $27, frenchkiss calls $27 Turn: 2:diamond: ($104, 2 players) frenchkiss checks, minibiff bets $62.55, frenchkiss goes all-in $434, minibiff goes all-in $130 River: 8:spade: ($489.10, 2 players, 2 all-in) Final Pot: $489.10 frenchkiss shows 2:heart: 3:heart: minibiff shows A:club: A:spade: frenchkiss wins $718.45 (net +$236.45) Mr_Tian lost $7 minibiff lost $240.55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 edit: nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Gorillai officially skönast på forumet <3 edit: ingen level Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 ^ Extra häftig att posta när någon postar långt inlägg som är riktat till någon helt annan än en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Men orka tjafsa en fredag? Ät klart kycklingen och gå och lägg er eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 ^Extra häftig att posta när någon postar långt inlägg som är riktat till någon helt annan än en själv Men trött på deras pinsamma tjafs i min db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Men trött på deras pinsamma tjafs i min db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Hej och tack för ditt mail! Du är välkommen att åter skriva i chatten den 17/10 kl 22.07 Med vänlig hälsning Anna-Karin Kundservice Svenska Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Jag sprang 41bb/100 över 30k händer och jag kallade dig Usain Bolt, whatcha gannaa do Du skulle ju utomlands, du behövde det obv! Sen att du kommer ha -41bb/100 nästa 30k nävar är ju givet . Sitt OOP på mig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Forsätter att springa så oerhört vidrigt jävla fittkallt.. GAAAAAAAAAAAAH Hoppas Österrike gör mål och samtliga i SvFFs ledning hoppar från närmaste bro.. hata allt. Nu skall jag sova, alternativt bosätta mig i närmsta haj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 edit: nvm Haha, jag tog prntscreen på den eftersom jag var rätt säker på att saxen skulle komma fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Haha, jag tog prntscreen på den eftersom jag var rätt säker på att saxen skulle komma fram! Vet inte vad du och JimmyPistol (Och antagligen ett par stycken till sas) tycker är så otroligt roligt. Visst kanske jag är fel person att påpeka dessa saker. Tycker dock faktumet kvarstår, vet inte vad jag ska säga. Kul för dig att du printade antagligen. Av att dömma ifrån vad jag har pratat med folk utanför forumet så verkade jag inte vara ensam om mina åsikter. Dock så verkar det inte som att någon härinne höll med mig om någonting. Men som sagt bryr mig inte så mycket, ni får tycka vad ni vill. Känns inte som en hemlighet heller att man är mest hatad av alla regs på hela nivån heller ganska kort efter folk som rebarinho etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Meh, jag var seriös med mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Meh, jag var seriös med mitt inlägg. Vet inte om det är level, vad fan var skönt? haha, kan köpa att det är roligt att just jag av alla människor får för mig att kommentera andras psykiska pokerspel eller hur man ska uttrycka sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Vet inte om det är level, vad fan var skönt? haha, kan köpa att det är roligt att just jag av alla människor får för mig att kommentera andras psykiska pokerspel eller hur man ska uttrycka sig. Du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Av att dömma ifrån vad jag har pratat med folk utanför forumet så verkade jag inte vara ensam om mina åsikter. Dock så verkar det inte som att någon härinne höll med mig om någonting. Men som sagt bryr mig inte så mycket, ni får tycka vad ni vill. Känns inte som en hemlighet heller att man är mest hatad av alla regs på hela nivån heller ganska kort efter folk som rebarinho etc Vad spelar det för roll om vad folk tycker? Du hittar på en jävla massa skitsnack om mig, whinas från klar himmel om ingenting, både i chatt och här, som om att det skulle vara viktigare än hungersnöden i afrika. Alltså, jag vet att jag har gjort dåliga spel, och jag tror inte att jag är gud på poker, det är någonting som du inbillar dig att jag tror. Jag fattar inte var du får allting ifrån och det är därför jag skakar på huvudet och facepalmar varje gång du skriver en novell om mig. Det är däremot beundransvärt att jag etsat mig fast så hårt hos dig, du verkar ju nästintill hata mig. ps. om du inte klarar av att läsa min dagbok utan att bli helt spewig av dig så vet du nog själv hur du löser det problemet enklast. Kom ihåg att jag alltid varit trevlig mot dig och även försvarat dig i någon tråd här tidigare men det verkar vara förträngt. Det är bara otroligt störande när du kommer in i chatt och fortsätter slänga ur dig en massa obefogad trams. så nu återlämnar jag den här tråden till minibiff! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts