Redbet Postad 6 Mars , 2013 Rapport Postad 6 Mars , 2013 Varje onsdag under mars månad klockan 20:05 kör vi vår klassiska Onsdags Omaha med €100 added till ett inköp av endast €1. 2013-02-06 - kortetdirektefterrutertvå 2012-02-13 - 2012-02-20 - 2012-02-27 - LEADERBOARD Top 7 spelare i varje turnering får leaderboard poäng enligt följande: 1a = 10p 2a = 8p 3a = 7p 4a = 6p 5a = 5p 6a = 4p 7a = 3p Vi kommer att uppdatera leaderboarden efter varje turnering. Spelaren som samlat in flest poäng och vinner leaderboarden får en ticket till €25,000 WEEKLY GTD som spelas söndagar på Redbet Boss klienten (Värde €50). Citera
Redbet Postad 11 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2013 Hej och hå! Här kommer resultatet från förra veckans Onsdags Omaha!<style type="text/css"> table.tableizer-table { border: 1px solid #CCC; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; } .tableizer-table td { padding: 4px; margin: 3px; border: 1px solid #ccc; } .tableizer-table th { background-color: #104E8B; color: #FFF; font-weight: bold; } </style> <table class="tableizer-table"> <tr class="tableizer-firstrow"><th>Position</th><th>Nick (Boss)</th><th>Poäng</th><th>Prize</th></tr> <tr><td>1</td><td>NiklasCard</td><td>10</td><td>€59.00</td></tr> <tr><td>2</td><td>2g00d</td><td>8</td><td>€29.50</td></tr> <tr><td>3</td><td>potat</td><td>7</td><td>€17.70</td></tr> <tr><td>4</td><td>TomMoulton</td><td>6</td><td>€11.80</td></tr> <tr><td>5</td><td>Edd0r</td><td>5</td><td> </td></tr> <tr><td>6</td><td>Totto2</td><td>4</td><td> </td></tr> <tr><td>7</td><td>Greeeenbay</td><td>3</td><td> </td></tr> <tr><td>8</td><td>>BetmaN<</td><td> </td><td> </td></tr> <tr><td>9</td><td>Pyramze</td><td> </td><td> </td></tr> <tr><td>10</td><td>Nybarry</td><td> </td><td></td></tr></table> Citera
TobbeMo Postad 11 Mars , 2013 Rapport Postad 11 Mars , 2013 Hej! Jag tror att du har missat mig på leaderboarden! Om jag inte missminner mig totalt så hamnade jag på plats 5 eller 6 i förra veckans turnering tror jag. Kan du kolla detta och återkomma? Mvh Totto2 Citera
Redbet Postad 11 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2013 Hej!Jag tror att du har missat mig på leaderboarden! Om jag inte missminner mig totalt så hamnade jag på plats 5 eller 6 i förra veckans turnering tror jag. Kan du kolla detta och återkomma? Mvh Totto2 Tjenare, Absolut, jag kollar upp det när jag är på kontoret i morgon. Kan mycket väl vara måndagströttheten som slagit till ännu en gång /Robin Citera
Redbet Postad 12 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2013 Hej!Jag tror att du har missat mig på leaderboarden! Om jag inte missminner mig totalt så hamnade jag på plats 5 eller 6 i förra veckans turnering tror jag. Kan du kolla detta och återkomma? Mvh Totto2 Hej igen, Det visade sig att jag hade råkat hoppa över dig! Det är korrigerat nu! Beklagar misstaget. Citera
Redbet Postad 12 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2013 Då var det snart dags igen! Lösenordet för morgondagens turnering följer nedan: Lösenord: rutersex Citera
Redbet Postad 13 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2013 Pyramze är reggad! Skynda ni andra nu med, ikväll kör vi! Lösenord: rutersex Citera
Redbet Postad 13 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2013 Nybarry och NiklasCard har joinat! Tre spelare reggade än sålänge! Lösenord: rutersex Citera
Redbet Postad 15 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2013 FACEDOWNOR tog hem vinsten i Onsdags! Här har ni leaderboarden!<style type="text/css"> table.tableizer-table { border: 1px solid #CCC; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; } .tableizer-table td { padding: 4px; margin: 3px; border: 1px solid #ccc; } .tableizer-table th { background-color: #104E8B; color: #FFF; font-weight: bold; } </style> <table class="tableizer-table"> <tr class="tableizer-firstrow"><th>Position</th><th>Nick (Boss)</th><th>Poäng</th></tr> <tr><td>1</td><td>Totto2</td><td>12</td></tr> <tr><td>2</td><td>NiklasCard</td><td>10</td></tr> <tr><td>3</td><td>FACEDOWNOR</td><td>10</td></tr> <tr><td>4</td><td>2g00d</td><td>8</td></tr> <tr><td>5</td><td>potat</td><td>7</td></tr> <tr><td>6</td><td>pooLdicA25</td><td>7</td></tr> <tr><td>7</td><td>TomMoulton</td><td>6</td></tr> <tr><td>8</td><td>bigforrest</td><td>6</td></tr> <tr><td>9</td><td>Nybarry</td><td>5</td></tr> <tr><td>10</td><td>Edd0r</td><td>5</td></tr> <tr><td>11</td><td>BananaApple</td><td>4</td></tr> <tr><td>12</td><td>Pyramze</td><td>3</td></tr> <tr><td>13</td><td>Greeeenbay</td><td>3</td></tr></table> Syns igen närsta vecka! He en trevlig helg! Citera
Redbet Postad 20 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2013 Äntligen onsdag igen, veckorna rullar förbi fruktansvärt snabbt nu i stadig takt mot våren! Vad jag har förstått så har vädret hemma i Sverige inte varit speciellt uppiggande de senaste dagarna så vad passar inte bättre då än en varm och härlig Onsdags Omaha? Ikväll klockan 20:05 precis som vanligt kör vi igång! FACEDOWNOR har redan listat ut lösenordet men för er andra kommer det här: Lösenordet: rutertio Vilka kan jag räkna med i kvällens sammanställning? Citera
Redbet Postad 21 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2013 Vinnare igår blev till slut moneynmad, grattis! Leaderboarden finner ni nedan.<style type="text/css"> table.tableizer-table { border: 1px solid #CCC; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; } .tableizer-table td { padding: 4px; margin: 3px; border: 1px solid #ccc; } .tableizer-table th { background-color: #104E8B; color: #FFF; font-weight: bold; } </style> <table class="tableizer-table"> <tr class="tableizer-firstrow"><th>Position</th><th>Nick (Boss)</th><th>Poäng</th></tr> <tr><td>1</td><td>Totto2</td><td>18</td></tr> <tr><td>2</td><td>BananaApple</td><td>12</td></tr> <tr><td>3</td><td>Nybarry</td><td>10</td></tr> <tr><td>4</td><td>NiklasCard</td><td>10</td></tr> <tr><td>5</td><td>moneynmad</td><td>10</td></tr> <tr><td>6</td><td>FACEDOWNOR</td><td>10</td></tr> <tr><td>7</td><td>2g00d</td><td>8</td></tr> <tr><td>8</td><td>potat</td><td>7</td></tr> <tr><td>9</td><td>pooLdicA25</td><td>7</td></tr> <tr><td>10</td><td>Jokulhaups</td><td>7</td></tr> <tr><td>11</td><td>TomMoulton</td><td>6</td></tr> <tr><td>12</td><td>bigforrest</td><td>6</td></tr> <tr><td>13</td><td>Edd0r</td><td>5</td></tr> <tr><td>14</td><td>thompa2</td><td>4</td></tr> <tr><td>15</td><td>RageBet</td><td>3</td></tr> <tr><td>16</td><td>Pyramze</td><td>3</td></tr> <tr><td>17</td><td>Greeeenbay</td><td>3</td></tr></table> Citera
Redbet Postad 26 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2013 I morgon var det dags för Onsdags Omaha igen! När: 20:05 (27:e Mars) Var: Redbet Boss Media Inköp: €1 Addded: €100 Lösenord: spaderfem Turneringen ligger redan live så det är fritt fram att registrera sig! Citera
Redbet Postad 27 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2013 Mina damer och herrar! Vi har fyra spelare registrerade med mindre än tre timmar kvar till start... Ikväll kör vi alltså: Var: Redbet Boss Media Inköp: €1 Addded: €100 Lösenord: spaderfem Lycka till gott folk! Citera
TobbeMo Postad 2 April , 2013 Rapport Postad 2 April , 2013 Finns det någon slutställning att tillgå? Mvh TobbeMo Citera
Redbet Postad 3 April , 2013 Författare Rapport Postad 3 April , 2013 Hallå, Jag beklagar att jag helt missat att lägga upp slutresultatet för Mars månads Onsdags Omaha. Här kommer det!<style type="text/css"> table.tableizer-table { border: 1px solid #CCC; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; } .tableizer-table td { padding: 4px; margin: 3px; border: 1px solid #ccc; } .tableizer-table th { background-color: #104E8B; color: #FFF; font-weight: bold; } </style> <table class="tableizer-table"> <tr class="tableizer-firstrow"><th>Position</th><th>Nick (Boss)</th><th>Poäng</th></tr> <tr><td>1</td><td>Totto2</td><td>22</td></tr> <tr><td>2</td><td>Nybarry</td><td>20</td></tr> <tr><td>3</td><td>NiklasCard</td><td>16</td></tr> <tr><td>4</td><td>BananaApple</td><td>15</td></tr> <tr><td>5</td><td>bigforrest</td><td>13</td></tr> <tr><td>6</td><td>moneynmad</td><td>10</td></tr> <tr><td>7</td><td>FACEDOWNOR</td><td>10</td></tr> <tr><td>8</td><td>thompa2</td><td>9</td></tr> <tr><td>9</td><td>soldouti</td><td>8</td></tr> <tr><td>10</td><td>2g00d</td><td>8</td></tr> <tr><td>11</td><td>potat</td><td>7</td></tr> <tr><td>12</td><td>pooLdicA25</td><td>7</td></tr> <tr><td>13</td><td>Jokulhaups</td><td>7</td></tr> <tr><td>14</td><td>TomMoulton</td><td>6</td></tr> <tr><td>15</td><td>Edd0r</td><td>5</td></tr> <tr><td>16</td><td>RageBet</td><td>3</td></tr> <tr><td>17</td><td>Pyramze</td><td>3</td></tr> <tr><td>18</td><td>Greeeenbay</td><td>3</td></tr></table> Vinnaren till slut blev alltså Totto2, med totalt 22 poäng! Jag lägger snart upp Aprils Onsdags Omaha tråd... missa inte den! Citera
Recommended Posts