Gå till innehåll

28/2 Medlemsexklusiv frirullesatellit till online-SM på PokerStars med $440 i potten

Partneransvarig

Recommended Posts

Nu på torsdag kör PokerStars en medlemsexklusiv subsatellit till online-SM som går av stapeln på sajten i vår. Adderat till potten i vår turnering finns 20 biljetter till SM-kvalen, var och en värda $22 styck. Nära $500 att slåss om alltså. Priset för denna turnering då? Inte ett jota! Vi pratar frirulle, så boka av vad du har för händer och möt oss på PokerStars på torsdag klockan 20:00!

Namn: Poker SE - Poker-SM

Tid: torsdag 28 februari kl 20:00

Inköp: frirulle

I potten: 20 biljetter till $22 SM-satelliter (totalt värde $440)

Lösenordsrebus: förstaärpandraärotredjeärkfjärdeärefemteärrsjättessjundeärm

Registreringen öppnar sex timmar innan spelstart.

Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att jag skulle spela den 22 dollars turneringen om en timme med min biljett jag vann i frirullen, men när jag regga mig så står det att jag inte har tillräckligt med pengar för att registrera mig?? Jag har ju en biljett.. :shock:

Inte måste jag väl sätta in mer deg för att kunna använda biljetten eller? :lol:

Länk till kommentar

Fan va risigt, att jag inte kunde använda biljetten. :evil:

Mailade pokerstars i hopp om att dom kunde kolla vad som var fel, men inte ett svar av dom.. trodde dom svarade dygnet runt..

Är det någon som vet om det var den enda 22 Dollars satelliten dom har eller om det kommer fler fram till eventen startar? Är ju iallafall inte förrän i april väl.. och hoppas att jag kanske kan använda biljetten då framöver.. :?

Länk till kommentar

• 4 weeks later...