Partneransvarig Postad 27 Februari , 2013 Rapport Share Postad 27 Februari , 2013 Nu på torsdag kör PokerStars en medlemsexklusiv subsatellit till online-SM som går av stapeln på sajten i vår. Adderat till potten i vår turnering finns 20 biljetter till SM-kvalen, var och en värda $22 styck. Nära $500 att slåss om alltså. Priset för denna turnering då? Inte ett jota! Vi pratar frirulle, så boka av vad du har för händer och möt oss på PokerStars på torsdag klockan 20:00! Namn: Poker SE - Poker-SM Tid: torsdag 28 februari kl 20:00 Inköp: frirulle I potten: 20 biljetter till $22 SM-satelliter (totalt värde $440) Lösenordsrebus: förstaärpandraärotredjeärkfjärdeärefemteärrsjättessjundeärm Registreringen öppnar sex timmar innan spelstart. Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 27 Februari , 2013 Rapport Share Postad 27 Februari , 2013 Online-SM i vår? But why? Var en fin tradition att köra i okt/nov. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChrisOlsson Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 Lyckas aldrig hitta dessa turneringar, även om jag söker efter dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 De ligger generellt under Turnering -> Privat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChrisOlsson Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 Lyckades få en biljett! Tackar! Är kvalen upplagda än? Kan inte hitta turneringarna... har alltid haft svårt för pokerstars klient dock... /badabing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyTheSwede Postad 3 Mars , 2013 Rapport Share Postad 3 Mars , 2013 Tänkte att jag skulle spela den 22 dollars turneringen om en timme med min biljett jag vann i frirullen, men när jag regga mig så står det att jag inte har tillräckligt med pengar för att registrera mig?? Jag har ju en biljett.. Inte måste jag väl sätta in mer deg för att kunna använda biljetten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyTheSwede Postad 3 Mars , 2013 Rapport Share Postad 3 Mars , 2013 Fan va risigt, att jag inte kunde använda biljetten. Mailade pokerstars i hopp om att dom kunde kolla vad som var fel, men inte ett svar av dom.. trodde dom svarade dygnet runt.. Är det någon som vet om det var den enda 22 Dollars satelliten dom har eller om det kommer fler fram till eventen startar? Är ju iallafall inte förrän i april väl.. och hoppas att jag kanske kan använda biljetten då framöver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 30 Mars , 2013 Rapport Share Postad 30 Mars , 2013 hejsan! kunde inte anmäla mig till vad jag kan se är den sista sm main event satelliten,(men den turneringsbiljett jag vann här...) är det bara att skriva upp på erfanrehetskontot eller kan jag använda biljetten till något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts