sirguldoft Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 http://www.pokertracker.com/products/PT3/download.php Tänkte bara kolla om PT finns ute för mac nu? googlade precis och verkar som de släpptes 21 Jan iår, Har någon testat med mac än? funkar de bra? tack för hjälpen! Citera
sirguldoft Postad 13 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2013 Kanske ska tillägga att jag spelar på svenska spel... Citera
zubbefan Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Det har väl funnits ett tag ja, men funkar ej till svs. (Boss) Citera
sirguldoft Postad 13 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2013 tack för svar! vad finns de för bra program för mac/boss? Mvh Citera
zubbefan Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Tror det enda som finns är http://pokercopilot.com/ men har inte testat det och vet inte om det funkar till svs..(troligtvis inte men du kan ju testa) Rekommenderar annars att köra en windows-emulator+HEM/PT om du har en hyfsad dator. Citera
sirguldoft Postad 13 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2013 Tack igen för svaret zubbe, har en MacBook som funkar bra. Är dock ganska oteknisk, har du lust att förklara hur man hittar och installerar en emulator och kör med pt! Tacksam för all hjälp! Citera
zubbefan Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 1. Installera VMware Fusion på OSX 2. Installera Windows genom det. 3. Installera svs och HEM/PT när du är inne i Windows Windows och VMware Fusion får du antingen köpa eller skaffa på annat vis som vi kanske inte ska gå in på här Finns massa videos på youtube hur man installerar det sen. Citera
Crappy Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Inte fussion imho, ta Paralells Jag har haft båda och Paralells är överlägset Edit: jag kör HM1, blandar friskt med klienter på OSx och Win. Inga som helst problem, jag märker inte vilket som är vilket. Det enda lite meckiga är att hitta HH folders Citera
zubbefan Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Inte fussion imho, ta Paralells Jag har haft båda och Paralells är överlägset Edit: jag kör HM1, blandar friskt med klienter på OSx och Win. Inga som helst problem, jag märker inte vilket som är vilket. Det enda lite meckiga är att hitta HH folders Ok, har bara testat fushion och för mig funkar det felfritt. På vilket sätt är parallels bättre, tycker du? Citera
Recommended Posts