bikty Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 Tjabba, tjena, hallå! Jag är en snubbe ifrån den sköna staden Helsingborg. Jag tänkte börja föra en "Pokerdagbok" för att höja motivationen till att spela mer poker och förhoppningsvis bättre poker. jag kommer slänga upp lite grafer och en del hand historik. jag analyserar gärna och ofta så släng iväg ett par rader för lite go feedback! För tillfället håller jag till på Svenska spels poker klient under namnet "Bikten", där jag för det mesta håller till på nano nivåerna /1,/2,/4.. Välkomna! Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 GL! Tack så mycket! Citera
foogel Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 Ska bli roligt att följa, lycka till! Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 Tack så mycket! rullar liret på för dig? Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 Tänkte spela in 60k händer på /2 i februari.känner mig fortfarande lite ringrostig pga lite volym.. . nedaför är januari grafen, 30k händer enbart på /2. Vi syns på borden! http://fuskbugg.se/dl/hUR2wB/Januari%20Graf.png Citera
mdn__ Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 tjena, fan va kul att du ha startat en db ska följas som fan =D GLGL! riktigt fin graf Citera
schumme Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 GL, lirar du nåt live i HBG-trakten? Citera
speccan Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 Dig har man ju krigat endel med, kuligt med db och lycka till vid borden. : ) Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 Dig har man ju krigat endel med, kuligt med db och lycka till vid borden. : ) Tjena! det stämmer, lär vi göra igen=) tack och detsamma! Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 GL, lirar du nåt live i HBG-trakten? Tack dude:)är du ifrån hbg aswell?. mja, inte så mycket nuförtiden.. ganska dåliga spel igång nowdays. självdå? Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 tjena, fan va kul att du ha startat en db ska följas som fan =D GLGL!riktigt fin graf Hallå gött att höra! vi lär väl ses vid borden.. tack tack! Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 Heja Bikten Gl sir! Tack Mannen:) same to . vi lär ses vid borden Citera
schumme Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 Tack dude:)är du ifrån hbg aswell?. mja, inte så mycket nuförtiden.. ganska dåliga spel igång nowdays. självdå? Landskronabo. Tycker det finns en hel del att välja på nu faktiskt. Beror ju på vad man är ute efter dock Citera
bikty Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 Landskronabo. Tycker det finns en hel del att välja på nu faktiskt. Beror ju på vad man är ute efter dock aha, i see. dem klubbarna jag känner till spelar mest "tramsiga" games.. 5korts omaha osv. jag lirar gärna dealers choice med texas/omaha. vad brukar du lira för något? Citera
schumme Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 aha, i see. dem klubbarna jag känner till spelar mest "tramsiga" games.. 5korts omaha osv. jag lirar gärna dealers choice med texas/omaha. vad brukar du lira för något? Håller med om bingospelen 5-korts omaha etc, går inte dit mer heller... Det finns 5/5 texas djupstackat på 2-3 olika ställen, stackar mellan 500-10k. Det ena öppnade upp bara för ett par veckor sen och det andra är gammalt lite utanför Hbg, Katslösa om du vet var det är. Speldagar är olika, men mån, ons, fre är det spel nu vad jag vet. Citera
Nebo Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 Tjena, heter du B***t? Är från Helsingborg själv å tror jag vem vet du är isf. Kommer börja lira svs samma nivåer också snart, tips på duktiga regs man bör hålla sig undan från? Ses på borden / Osmanovski44 Citera
madie Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 stort gl bikty låt inte denna dö ut nu! <333 Citera
Jinti91 Postad 9 Februari , 2013 Rapport Postad 9 Februari , 2013 wiiiie! Fan va kul att du har startat DB man! Kommer följas flitigt GLGLGL Citera
bikty Postad 10 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2013 Håller med om bingospelen 5-korts omaha etc, går inte dit mer heller... Det finns 5/5 texas djupstackat på 2-3 olika ställen, stackar mellan 500-10k. Det ena öppnade upp bara för ett par veckor sen och det andra är gammalt lite utanför Hbg, Katslösa om du vet var det är. Speldagar är olika, men mån, ons, fre är det spel nu vad jag vet. Det låter soft. Katslösa har jag varit på ett par ggr.. men för det mesta har det varit turneringar jag lirat där. Man kanske får kolla läget igen då. var i hbg har dem nya klubbarna öppnat? Citera
bikty Postad 10 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2013 wiiiie! Fan va kul att du har startat DB man! Kommer följas flitigt GLGLGL Tjena kompis! kul att höra. liras det fortfarande PLO HU?=) Citera
bikty Postad 10 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2013 Lycka till! Tack så mycket! vi ses vid borden!=) Citera
Recommended Posts