mceot Postad 5 Februari , 2013 Rapport Postad 5 Februari , 2013 Min sambo har fått för sig att spela poker så hon ska öppna ett konto! förutätningar blir som följer: Hon kommer givetvis att ha kontot i eget namn med eget visa Vi har varsin dator (jag använde den datorn hon har förut) Har router vilket innebär att vi annvänder samma nät vi har samma address Vill bara kolla så att jag inte riskerar att få mitt konto låst Och vi kommer givetvis inte spela på samma bord Citera
speccan Postad 5 Februari , 2013 Rapport Postad 5 Februari , 2013 Det är nog safe to go ska du se. : ) Citera
Antisk Postad 5 Februari , 2013 Rapport Postad 5 Februari , 2013 Ska inte vara några problem öht Citera
Maccee Postad 5 Februari , 2013 Rapport Postad 5 Februari , 2013 kötta på!! hade också blivit glad om min sambo hade velat börja spela poker men det faller henne inte i smaken Citera
BruceBoa Postad 6 Februari , 2013 Rapport Postad 6 Februari , 2013 Skaffa inte trådlöst nätverk bara Slutar med att hon låser in sig som den där videon ( tecknade ) och tjejen skottar bort alla rullar som går att få tag på Citera
Recommended Posts