aglo Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Hej, eftersom att pokerchamps hh's inte fungerar just nu skriver jag ur minnet (inga exakta siffror alltså). Några händer in på en tiodollars SNG. Inga reads. Blinds: 15/30 Startmarker: 1500 Får 99 UTG och limpar in i hopp om att få se en flop och träffa ett set. UTG+1 minihöjer till 60. Fyra pers synar fram till mig. Jag kastar in 30 till. flop: 2 3 6 Pot runt 340 Jag bettar 280. UTG+1 synar och resten lägger sig. Sätter honom på två överkort eller ett överpar. Mest troligt AK eller AQ. 4 5 tror jag inte på. Turn: 10 Pot runt 900 Om jag hade den bästa handen på floppen har jag nog det nu också. Ser det inte som att tian kan ha hjälpt honom. Jag har runt 900 kvar och ställer in. Gör jag fel som ställer in här? Känns som att jag har lyckats hamna i en jobbig situation. Om jag ska betta är det väl all in... Ska jag checka? Rätt att betta ut på flop? * RP - QoS * Citera
iremmats Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Han kan ha i princip vad som helst.... ditt spel är helt okej. Ibland har han två höga kort, ibland ett högt par. Citera
aglo Postad 11 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2005 Inte mycket feedback här... Han synade iaf med sina damer för dem som låtsas bry sig Citera
martenmania Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Du investerar 60 i potten för att du hoppas floppa ett set. Du träffar inte setet men bränner ändå dina resterande 1200. Inte bra så bra. Med tanke på att det är 5 pers i potten skulle jag kunna tänka mig att check-folda på floppen och vänta på ett bättre läge. Mot 5 motståndare är inte ett överpar sådär jättebra. Betta ut få floppen är inte fel, men varför skulle UTG+1 syna med bara 2 överkort när det sitter 4 bakom? Du får nog anta att du är slagen när du blir synad på floppen. Citera
Recommended Posts