Starfitter Postad 30 Januari , 2013 Rapport Share Postad 30 Januari , 2013 Allt för sällan man ser riktigt vidriga bragposter nu för tiden. Folk har blivit för snälla och tappat sin förmåga att vara osköna här på forumet sedan office lämnat så i ett försök att återinföra detta och på samma gång väcka lite liv i sandlådan åker tråden upp nu. Påhopp på brags är självklart välkomna. Braga på. Det ska jag göra så fort min hybris börjar ta fart igen. (Brags på alla områden välkomna) Mvh PFs bästa M6 i handboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 "Osvenskt" att skryta, tror inte denna tråd blir nån framgång. MvH Pokersveriges förmodligen bästa schackspelare Sveriges absolut bästa Age of empires 3 spelare Världens absolut bästa Red alert 3 spelare 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Bästa boulespelare på PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Bästa budgetboende på PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Tightaste spelaren på PF Högst IQ på PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Bästa morgonrocksrailaren genom tiderna! (och då inte bara på PF) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Lösare än Crappy preflop - på alla positioner... Vet inte om det är en brag men android > iOS alla dagar i veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Lösare än Crappy preflop - på alla positioner... Vet inte om det är en brag men android > iOS alla dagar i veckan... ..... Klart osäker om tom DU kan vara lösare än Crappy Möjligtvis split first Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 ..... Klart osäker om tom DU kan vara lösare än Crappy Möjligtvis split first Bah! Vs crappy är jag lösare än: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Bah! Vs crappy är jag lösare än: ........ UR UUUBEEER 8-) 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Maj , 2013 Rapport Share Postad 10 Maj , 2013 Tightaste spelaren på PFHögst IQ på PF Fel på en Möjligt att du har rätt på den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 11 Maj , 2013 Rapport Share Postad 11 Maj , 2013 Fel på enMöjligt att du har rätt på den andra. Jaha, kanske ska förtydliga att jag menar "tightast poker" och inte "tightast på pengar" ifall endast "tightast" kan misstolkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 Maj , 2013 Rapport Share Postad 11 Maj , 2013 Fek igen, bara att fråga runt. Jag är taitast på poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts