MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Ja, det blir ett Berga Open även i år! Närmare bestämt lördagen 23/2 kl 14:00. Vi träffas som vanligt runt 12-snåret på restaurang "Vid Spåret" i Hallsberg för en gemensam lunch och beger oss sedan i samlad formation ut till spellokalen. Upplägget denna gång är följande: Insats: 1.325+275:- Rebuy: Ja, max en á 1.200:- de första sju perioderna. Add-on: Nej Highroller: Ja, 1.500:- extra (rakefritt). Ett pris / fjärde spelare Addade priser: 2 ASPW-paket á 3.000:- samt 1 Berga Open-paket á 1.600:-. Blindsperioder: 4 x 30 minuter, därefter 35 minuter Startstack: 20.000 Rebuy: 20.000 Dealers: Ja, på de sista två borden. Bounty: Ja, på Mike som vanligt. Värde c:a 1.000:- Förtäring: Mat, läsk till maten & kaffe ingår i raken. Korv finns att köpa från kl 21:00. Cap: 71 spelare Sidospel: Givetvis. Övriga frågor tas via PM eller här i tråden. Observera att spelare som tidigare anmält sig till Berga Open-turrar men inte behagat dyka upp är automatiskt permbannade från denna turre. Spelare som aldrig varit med på en av dessa turrar förr MÅSTE pm:a mig namn och telefonnummer. Ni som redan anmält er via Facebook ska INTE anmäla er igen. Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 I´m (all)IN Du är redan anmäld. Eller åtminstone självskriven. Citera
TotalFarsa Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Ni som redan anmält er via Facebook ska INTE anmäla er igen. Då kan vi stänga tråden efter sandis post? Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 Anmälda hittills: (Finns du inte med i listan men är säker på att du anmält dig? Hör av dig omgående!) Christoffer T Rust Bobbo "Crappy" Osama "Ozz" Mohammad Micke "Vargen" Wulf Sandra "San-Bee" Boväng Fredrik "TotalFarsa" Björn "S:t Bjorn" Stefan Svadäng Andreas "Plumpa" Wendelin Fredrik "Hogge" MikeTime Peder Behr Pelle Gustavsson "Propax" Nilsson Carl Jacobsson Stefan Wiiand Mikael "mceot" Ola "miata" Håkan Svensson Emil "Gus-Ovitch" Filipovitch Mattias N Nelgard Chrille Andersson Björn "Bjoelle" Per "Pelle-Ple" Sandra "Lill-Sandy" Bucklin Mattias "Torax" Stefan "Snygg-Stefan" Fransson Jan-Ove "J-O" Robert "Koivu" Rikard Gustavsson Robin "m1978" Magnus Bergback Erik "M3:an" Svensson Mattias "Sandis" Josef Kanat Anders Jonasson Mats Wahlqvist Jan-Erik "Schoolbook" Jarne Nimroz Galvanizer Iverlate Hubbahubba Hallon Keijo SweetCharlotte Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 Jag har anmält Jarne? Citera
valterego Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Jag överraskar genom att meddela i god tid att jag INTE kommer. Citera
Nimroz Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Anmäler mig om det finns platser kvar MVH Nimroz Citera
Galvanizer Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Jag är givetvis laddad för ett nytt Bergabesök, kommer med ny turhatt... Martin Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 Anmäler mig om det finns platser kvar MVH Nimroz Jag är givetvis laddad för ett nytt Bergabesök, kommer med ny turhatt... Martin Fixat!! Citera
JackVegas Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Jag har haft mitt öga öppet för framtida events men är "tyvärr" på golfresa precis då. Citera
SweetCharlotte Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Jag tror att jag också anmält mig... men gör det en gång till för säkerhets skull. Citera
bjoelle Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Regga på Siggesula med och kommunist-bergsklättrar-janne. Citera
JohnH Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Om jag plussar drar jag mig tillbaka. Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 Om jag plussar drar jag mig tillbaka. Ska jag ta det som en anmälan? Citera
JohnH Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Ska jag ta det som en anmälan? Y Citera
MikeTime Postad 9 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2013 Inget Öh, anmälan eller? Citera
MikeTime Postad 9 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2013 Anmälda hittills: (Finns du inte med i listan men är säker på att du anmält dig? Hör av dig omgående!) Christoffer T Rust Bobbo "Crappy" Osama "Ozz" Mohammad Micke "Vargen" Wulf Sandra "San-Bee" Boväng Fredrik "TotalFarsa" Björn "S:t Bjorn" Stefan Svadäng Andreas "Plumpa" Wendelin Fredrik "Hogge" MikeTime Peder Behr Pelle Gustavsson "Propax" Nilsson Carl Jacobsson Stefan Wiiand Mikael "mceot" Ola "miata" Håkan Svensson Emil "Gus-Ovitch" Filipovitch Mattias N Nelgard Chrille Andersson Björn "Bjoelle" Per "Pelle-Ple" Sandra "Lill-Sandy" Bucklin Mattias "Torax" Stefan "Snygg-Stefan" Fransson Jan-Ove "J-O" Robert "Koivu" Rikard Gustavsson Robin "m1978" Magnus Bergback Erik "M3:an" Svensson Mattias "Sandis" Josef Kanat Anders Jonasson Mats Wahlqvist Jan-Erik "Schoolbook" Jarne Nimroz Galvanizer Iverlate Hubbahubba Hallon Keijo SweetCharlotte Sigge Bergsklättrar-Janne JohnH Nisze Felix Melkis Affe2k Affes kompis Niclas Bärve Danne "The Admin" Mattias Andersson Jocke Lundvall Fraallan Snusarn Antisk Citera
Nizse Postad 9 Januari , 2013 Rapport Postad 9 Januari , 2013 Sign me up. Finns det några sovmöjligheter? Citera
MikeTime Postad 9 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2013 Sign me up. Finns det några sovmöjligheter? Varmt välkommen gullet! Det andra brukar ju alltid lösa sig... Citera
Nizse Postad 9 Januari , 2013 Rapport Postad 9 Januari , 2013 Varmt välkommen gullet! Det andra brukar ju alltid lösa sig... Gött! Skönt att ha något att se fram emot så här i vintermörkret:h: Citera
Recommended Posts