Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

fan är det ingen som läser den hgär jävla dagboken eller ingen skriver ju för helvete vill ha lite mer action här fan annars lägger man ju ner skiten det är inte värt att bara läsa man ska skriva lite oxå satt du som läser skriv oxå satt vi har lite att snacka om fan vet jag men det fåri nte va sådär trist!! bara änglar eller wanabee änglar eller dom som rä goda får skriva demoner kan dra åt hhelvete förtom limpfoldaces för han jobbar jag med som ni kanske förstår ska jag busta han !!!!!!!!!!

EN DAG I TAGET SEN FÅR MAN SE !!!!! aaa vi snackes !!!!!!!!

Postad

nu känns det jenast lite skönare i livet när man har lite på konto vill inte ta ut allt för mycket vill ju bygga upp den satt aaa vi får se men jag kan söga det att det blir inga skott mer det var perfekt tajmat det här skottet satt inte mer nu ska bli nice att lira .25 50 deep hela månaden !!!!!!!!!!

Postad
fan är det ingen som läser den hgär jävla dagboken eller ingen skriver ju för helvete vill ha lite mer action här fan annars lägger man ju ner skiten det är inte värt att bara läsa man ska skriva lite oxå satt du som läser skriv oxå satt vi har lite att snacka om fan vet jag men det fåri nte va sådär trist!! bara änglar eller wanabee änglar eller dom som rä goda får skriva demoner kan dra åt hhelvete förtom limpfoldaces för han jobbar jag med som ni kanske förstår ska jag busta han !!!!!!!!!!

EN DAG I TAGET SEN FÅR MAN SE !!!!! aaa vi snackes !!!!!!!!

läser många ggr varje dag, underhållning på hög nivå :) gl gl!

Postad

Hehe, galen skott :)

Blir dock orolig när du köper droger för pengarna du cashar ut, känns som det kan vara en bra grund för dig att stå på när du kommer ut från stället du är på.

När de som jobbar där märker att du är hög titt som tätt varför skickar de dig inte på nå rehab så du blir fri från drogerna?

Såg ett inlägg wayback där du skrev att du inte skulle ta droger mer och bara använda snus. Ett steg i rätt riktning iaf. ( my 2 cents ).

Postad

Blir dock orolig när du köper droger för pengarna du cashar ut, känns som det kan vara en bra grund för dig att stå på när du kommer ut från stället du är på.

När de som jobbar där märker att du är hög titt som tätt varför skickar de dig inte på nå rehab så du blir fri från drogerna?

Såg ett inlägg wayback där du skrev att du inte skulle ta droger mer och bara använda snus. Ett steg i rätt riktning iaf. ( my 2 cents ).

Svensk mentalvård går mer eller mindre ut på att få patienterna i fogligt skick. Vilket betyder rätt hård medicinering redan från början. Knappast någon som märker om man röker på mellan varven.

Postad

aa exakt vill alltid va stenad !!!!!!!!!!

har spelat med sammejao nu det pågår !!!!!!! men har haft mest tur faktiskt sen syna jag all in preflop med KJ på ren instikt insta syna och träffa J mot hans AK satt det var nice trodde jag hade glömt bort vilka klonkskillz jag kan ha ibland sen hade han lite mentalt övertag ett tag men nu fr vi se hur det går vi kommer förmodligen köra mycket idag !!!!!

PokerStars Home Game Hand #95360324453: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/11 12:51:03 CET [2013/03/11 7:51:03 ET]

Table 'Merga' 6-max Seat #6 is the button

Seat 3: sammejao ($125 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($126.70 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

sammejao: posts big blind $0.50

sammejao: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [Tc Td]

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

sammejao: raises $3.50 to $5

tiltar_malle: raises $9.22 to $14.22

sammejao: raises $15.28 to $29.50

tiltar_malle: calls $15.28

*** FLOP *** [Jh 3c 5d]

sammejao: checks

tiltar_malle: bets $22.19

sammejao: raises $73.21 to $95.40 and is all-in

tiltar_malle: calls $73.21

*** TURN *** [Jh 3c 5d] [Ts]

*** RIVER *** [Jh 3c 5d Ts] [Ah]

*** SHOW DOWN ***

sammejao: shows [Kh Kd] (a pair of Kings)

tiltar_malle: shows [Tc Td] (three of a kind, Tens)

tiltar_malle collected $249.50 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $250 | Rake $0.50

Board [Jh 3c 5d Ts Ah]

Seat 3: sammejao (big blind) showed [Kh Kd] and lost with a pair of Kings

Seat 6: tiltar_malle (button) (small blind) showed [Tc Td] and won ($249.50) with three of a kind, Tens

PokerStars Home Game Hand #95360612431: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/11 13:01:10 CET [2013/03/11 8:01:10 ET]

Table 'Aurora II' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: tiltar_malle ($133.17 in chips)

Seat 4: sammejao ($130.34 in chips)

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [8h 9h]

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

sammejao: raises $3.50 to $5

tiltar_malle: raises $9.24 to $14.24

sammejao: calls $9.24

*** FLOP *** [9d Jh Ac]

tiltar_malle: checks

*** TURN *** [9d Jh Ac] [4h]

sammejao: calls $22.19

*** RIVER *** [9d Jh Ac 4h] [8s]

tiltar_malle: bets $96.64 and is all-in

sammejao: calls $93.81 and is all-in

Uncalled bet ($2.83) returned to tiltar_malle

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows [8h 9h] (two pair, Nines and Eights)

sammejao: shows [Ah Qc] (a pair of Aces)

tiltar_malle collected $260.18 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $260.68 | Rake $0.50

Board [9d Jh Ac 4h 8s]

Seat 3: tiltar_malle (button) (small blind) showed [8h 9h] and won ($260.18) with two pair, Nines and Eights

Seat 4: sammejao (big blind) showed [Ah Qc] and lost with a pair of Aces

PokerStars Home Game Hand #95360924719: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/11 13:10:22 CET [2013/03/11 8:10:22 ET]

Table 'Aurora II' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: tiltar_malle ($252.84 in chips)

Seat 4: sammejao ($135.48 in chips)

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [2c 2h]

tiltar_malle: raises $0.75 to $1.25

sammejao: raises $3.75 to $5

tiltar_malle: calls $3.75

*** FLOP *** [2s 7s Kh]

sammejao: bets $5.50

tiltar_malle: calls $5.50

*** TURN *** [2s 7s Kh] [Jc]

sammejao: bets $15.50

tiltar_malle: raises $19.05 to $34.55

sammejao: raises $90.33 to $124.88 and is all-in

tiltar_malle: calls $90.33

*** RIVER *** [2s 7s Kh Jc] [4s]

*** SHOW DOWN ***

sammejao: shows [Kd Ks] (three of a kind, Kings)

tiltar_malle: shows [2c 2h] (three of a kind, Deuces)

sammejao collected $270.46 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $270.96 | Rake $0.50

Board [2s 7s Kh Jc 4s]

Seat 3: tiltar_malle (button) (small blind) showed [2c 2h] and lost with three of a kind, Deuces

Seat 4: sammejao (big blind) showed [Kd Ks] and won ($270.46) with three of a kind, Kings

PokerStars Home Game Hand #95361759785: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/11 13:34:49 CET [2013/03/11 8:34:49 ET]

Table 'Sergestus' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: sammejao ($221.88 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($126.70 in chips)

sammejao: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [Kc Jc]

sammejao: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $3 to $4

sammejao: raises $8 to $12

tiltar_malle: raises $16.40 to $28.40

sammejao: raises $193.38 to $221.78 and is all-in

tiltar_malle: calls $98.20 and is all-in

Uncalled bet ($95.18) returned to sammejao

*** FLOP *** [2c Jh 7c]

*** TURN *** [2c Jh 7c] [5s]

*** RIVER *** [2c Jh 7c 5s] [3c]

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows [Kc Jc] (a flush, King high)

sammejao: shows [Ad Kh] (high card Ace)

tiltar_malle collected $252.90 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $253.40 | Rake $0.50

Board [2c Jh 7c 5s 3c]

Seat 3: sammejao (button) (small blind) showed [Ad Kh] and lost with high card Ace

Seat 4: tiltar_malle (big blind) showed [Kc Jc] and won ($252.90) with a flush, King high

PokerStars Home Game Hand #95362256350: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/11 13:49:10 CET [2013/03/11 8:49:10 ET]

Table 'Aurora II' 6-max Seat #4 is the button

Seat 3: tiltar_malle ($190.84 in chips)

Seat 4: sammejao ($319.75 in chips)

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [Ah Ac]

sammejao: raises $8 to $12

tiltar_malle: raises $16.44 to $28.44

sammejao: calls $16.44

*** FLOP *** [3c 4d 6c]

*** TURN *** [3c 4d 6c] [5h]

*** RIVER *** [3c 4d 6c 5h] [6h]

tiltar_malle: bets $44.19

sammejao: calls $44.19

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows [Ah Ac] (two pair, Aces and Sixes)

sammejao: mucks hand

tiltar_malle collected $189.34 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $189.84 | Rake $0.50

Board [3c 4d 6c 5h 6h]

Seat 3: tiltar_malle (big blind) showed [Ah Ac] and won ($189.34) with two pair, Aces and Sixes

Seat 4: sammejao (button) (small blind) mucked [Jh Jd]

PokerStars Home Game Hand #95362406310: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/11 13:53:28 CET [2013/03/11 8:53:28 ET]

Table 'Merga' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: sammejao ($240.72 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($126.48 in chips)

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [As 9s]

sammejao: calls $3

*** FLOP *** [Ks 3s 4d]

tiltar_malle: bets $4.42

sammejao: calls $4.42

*** TURN *** [Ks 3s 4d] [2s]

*** RIVER *** [Ks 3s 4d 2s] [4h]

tiltar_malle: bets $45.75

sammejao: calls $45.75

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows [As 9s] (a flush, Ace high)

sammejao: mucks hand

tiltar_malle collected $152.42 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $152.92 | Rake $0.50

Board [Ks 3s 4d 2s 4h]

Seat 3: sammejao (button) (small blind) mucked [6d 5h]

Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed [As 9s] and won ($152.42) with a flush, Ace high

PokerStars Home Game Hand #95362414441: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/11 13:53:42 CET [2013/03/11 8:53:42 ET]

Table 'Lina' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($263.63 in chips)

Seat 3: sammejao ($125 in chips)

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [Jd Jh]

sammejao: calls $3

*** FLOP *** [8d Js 8c]

tiltar_malle: bets $5.75

sammejao: raises $6.75 to $12.50

tiltar_malle: calls $6.75

*** TURN *** [8d Js 8c] [9d]

sammejao: bets $25

tiltar_malle: raises $25 to $50

sammejao: raises $58.40 to $108.40 and is all-in

tiltar_malle: calls $58.40

*** RIVER *** [8d Js 8c 9d] [5h]

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows [Jd Jh] (a full house, Jacks full of Eights)

sammejao: shows [Ts Qd] (a straight, Eight to Queen)

tiltar_malle collected $249.50 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $250 | Rake $0.50

Board [8d Js 8c 9d 5h]

Seat 1: tiltar_malle (big blind) showed [Jd Jh] and won ($249.50) with a full house, Jacks full of Eights

Seat 3: sammejao (button) (small blind) showed [Ts Qd] and lost with a straight, Eight to Queen

Postad
Svensk mentalvård går mer eller mindre ut på att få patienterna i fogligt skick. Vilket betyder rätt hård medicinering redan från början. Knappast någon som märker om man röker på mellan varven.

De har ju hittat droger på hans rum så, borde kunna lista ut att det förbrukas :-P

Aja, tycker bara det är segt att pengarna går till sådant, men sen är man väl för gammalmodig.

Postad

tack att du bryr dig men jag är en sån ängel som behöver drugs ss de e bra för mig jag blir helt anorlunda får super flax därför jag tar sen kan jag typ inte dö heler satt det är lungt jag fixar det du behöver inte va orolig hehehhehehehee

Postad

aa dety är sant men dom arh tagit bort mina skit mediciner nu ska få suprexa araraa bästa man kan få lite lugn blir man bara lite små mysgt faktiskt satt fett skönt jag hota att jag skulle döda den som ger mig en till spruta och det gick rätt in i hans hjärta han vet att jag dödar hhan om han ger mig mer skit ssatt därför tog han bort den var tvungen att hhöota som fna !!!!!!!

Postad

har snakkatt meeed cheffeen nAHAHAAHhahaha niv vet vem hshahhah sp pdet ör sepåtrtttgmmwsmrwrprmpwrrepertikkfgkgtititit så jag kom till en annna pöats sen men nu sa jag va kvar hrä och jag ska inte ta droger inte nu allfalll jag ska softa med det satt vi får en lugn uppväxt satt aaa inte för mycket flip å så man flippar fett när man rälkker och e i heaven då kävökkar aas sttefgrgo eweppwopwe'' o'PWPOjpPWJWJWPJWJE JPJPW J JWJ OWJOOPJ OPOWPOJOPWJJWRJP¨'TEJPOEPTOJJPOJE'EJK'PJP'JP'JP'JJOJPJ'E OJEPOJOJEPJW MÖWÖWÖMFWwföwWPJEPjpfJEWFFKWEKFEWfwkfwofwekköfweweppkkwjmfköweökwefkwkemwfÖEKFeökfwkököwökwejweköweököfwefmfkmwefwekwwfewfefwemwfmfwemkfewwfeikjwfpowFKMFWEKFJWjiwejwkfjewfewkfwfwekinfwnfkwfwenkfewnfwekfwfwenweffwoolljoojokokfwekfojfwerpfkwerfmwepjfwoekwjelojwerpotwätrewärparwäknagnrmaädsjrfajkäerngälkadgädkasjfgrjadnhsfgiarjgäeagjpaeärogjaergieriojgtapoir4tpow43+4jÄPLjäjpäJIjiäjRJPÄIJRPJäp'gjieklfffffffbgfdsffdgffdghhjh

Postad

såå nu har jag fattat det är så här va att jag kan inte hålla po åå att ge bort massa saker nu sattt jag ska softa lite en sak jag älskar deg sammejao men jag kan inte ta dina pengar det är fusk jag får bara tyr jag gillar att spela mot dig för dt är utvecklande men det går inste bra när jag försöker bluffa du har alltid något satt jag kan säga det att det var för svårt att spela mot dig sant jag kan inte vinna mot dig bara om jag får tur av gud och så vill jag inte vinna satt jag kommer att spela limpfold och dom där isället dy får ccptrera det jag vill men kan inte satt aadu vann ju lite den här gången det får visa saig att du e fettt bra på poker men jag kan inte spela mot dig inte ens på skoj jag menar allvar jag får inte lira ,ot dig ORDeR fråm GUD jag ör lesssen å är det TACK !!!!!!!

Postad

fan tror att det är en jävla idiooto som gyhllllaaaåoraeowroerakroeaåkreokeakeaaeoee,fås,leåFKOWÅfKffkKWEWEOFWKFFÖL,llALMmoOPWWFFWEOWLWLWLLWWFLFLFEWFWLFWMWOFFWFfflwfwfewlwwlwlefefEEEFMemwmmosdffsmSFSKLFmwpeWMÖDfeMFMPEmåWLMWEMFWEÖFMWEÖMWFELKMWEÖFMÖWELKmköfmöekfWMFKEMKFWMWFKWMwkfmwöKMFKFÖMFKÖMffökKmÖMökÖKWFEFWDSLSDLFKOSFDKÅårweÅEM,FWEefmwekpfwpekepfwefweWKÖFEMÖWEFWEÖWEFWEWKLEÖWEMEÖPWEMÖEFKMWwwöfwfmöfwwmfweöPOFMWFWFMFWÖFfwwmfWÖfFWÖwFWWkwEFFEWFKwkwfefwpPFFpefwöwfwwEÖFFLLwöfWEÖLFwFWFÅÄLKMÖWLEMFlwelfmWEMLFMÖLmlmefölMEÖWelwöfmewlöwfmeWLÖWMflemööwlömfwölfwlmflfwFÖWWFWLMWÖMLFWLFMWWÖMWFWÖLWFWFMLWFLMÖWFÖLWÖÖWÖLwöfwflmöwfwmfFÖLMFÖMLfömmölömLmwölfflfölwmömwöFWLFLFMWLFWmwööfmLWÄKFNWLKMNMLWNFEÄLKWENRGLKÄRNGLKRMKWKFMWmöfmmfkÖMKWRNWRV MlöölmvwöäkerkWMFPwgkmwGÖLKMrkwmRGÖLKMKELRÖGMELÖRKGMÖKRMEGÖKREMGÖKERMÖKGMEREKÖRGMNRKERNGSD,MS,mdsfösfsmSÖKFMökfMNLÄKFNMLÖFKMWÖKWFMÖWFMWöwÖFMWöklmfWKÖMöermfWÖÖäwwfökwkmfkfömämkfGRMÄKLRNGwklgnrkegr,krg rwmmWRRWKLmöörmrgkMRRWGMÖGRFFFFFRRFD

Postad

fan asså aaag backar på .25 50 spelet hr backat 400 dollar på det idag satt det är nått som e fel jag spela inte spåb bbraaa satt aa vi får andas lite lyft nu och så sen är det bara påt igen ska spela i 2 dagar nu tänkte jag bara sitta och pressa ska gå på om 20 minuter och tanken e att ja ska sitta 24 h i sträck och se om jag kan vinna och om jag pallar för jag vill andas poker nu vill in i kampen på rikigt och hitta mitt game satt jag kan upfylla den stora önskam om ettt liv som pokerproffs det är mitt senaste jag vill inte va gangster jag är för dum jag sääger det alla därr vet att man inte fuckar ur och jag gär det hela tiden det måste bli ett slut på det jag fakkkar urrrrr aaaa famn jävla skit jag fakkkar urrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Skapa nytt...