Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

sen kolla den här potten river rädda mig reejält det var mot en svensk snubbe!

 

PokerStars Hand #93490702824: Hold'em No Limit ($5/$10 USD) - 2013/02/04 16:50:08 CET [2013/02/04 10:50:08 ET]

Table 'Chara III' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: Mr Monkee ($1919.62 in chips)

Seat 2: Dr.Action ($1471.55 in chips)

Seat 3: Kud3 ($3502.81 in chips)

Seat 4: longple ($2500 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($2812.06 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $5

Mr Monkee: posts big blind $10

Mr Monkee: posts the ante $2

Dr.Action: posts the ante $2

Kud3: posts the ante $2

longple: posts the ante $2

tiltar_malle: posts the ante $2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 7 of Hearts7 of Diamonds

Dr.Action: folds

Kud3: folds

longple: raises $15 to $25

asianflushie joins the table at seat #5

tiltar_malle: raises $65.18 to $90.18

Mr Monkee: folds

longple: calls $65.18

*** FLOP *** Jack of SpadesJack of ClubsQueen of Clubs

tiltar_malle: bets $122.44

longple: raises $137.56 to $260

tiltar_malle: raises $137.56 to $397.56

longple: calls $137.56

*** TURN *** Jack of SpadesJack of ClubsQueen of Clubs5 of Clubs

tiltar_malle: bets $444.44

longple: calls $444.44

*** RIVER *** Jack of SpadesJack of ClubsQueen of Clubs5 of Clubs4 of Clubs

tiltar_malle: bets $1877.88 and is all-in

longple: folds

Uncalled bet ($1877.88) returned to tiltar_malle

tiltar_malle collected $1881.36 from pot

tiltar_malle: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot $1884.36 | Rake $3

Board Jack of SpadesJack of ClubsQueen of Clubs5 of Clubs4 of Clubs

Seat 1: Mr Monkee (big blind) folded before Flop

Seat 2: Dr.Action folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Kud3 folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: longple (button) folded on the River

Seat 6: tiltar_malle (small blind) collected ($1881.36)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tack för den här stunden vi hade på jorden men nu är det dags för mig att dra vidare till en ny era en era som innebär att jag inte postar händer och skriver massa saker jag har redan kommit till insikt att det inte ger nått att skriva det suger så okej jag skrev massa saker men nu är det över det här är sista handen jag postar sen får ni leta reda på mig i en annan dimmension i den stora världen där ska jag visa er att det inte är så lätt att vara på mitt bord för där sitter jag och krossar hejvilt hahaha YES jag vann allafall den sista potten jag spela i den här dagboken och det var den största av dom alla på flera år så enjoy my last pott and god bless you he blesses me PEACE

 

PokerStars Hand #93533717602: Hold'em No Limit ($5/$10 USD) - 2013/02/05 11:30:24 CET [2013/02/05 5:30:24 ET]

Table 'Ennomos II' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($2765.50 in chips)

Seat 2: ivanildo ($1021 in chips)

Seat 4: longple ($2500 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $5

ivanildo: posts big blind $10

tiltar_malle: posts the ante $2

ivanildo: posts the ante $2

longple: posts the ante $2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [Ad Kh]

longple: raises $15 to $25

tiltar_malle: raises $65.22 to $90.22

ivanildo: folds

longple: raises $109.78 to $200

tiltar_malle: raises $452 to $652

longple: calls $452

*** FLOP *** [Ah 4s As]

tiltar_malle: bets $322

longple: calls $322

*** TURN *** [Ah 4s As] [3c]

tiltar_malle: bets $455

longple: calls $455

*** RIVER *** [Ah 4s As 3c] [3d]

tiltar_malle: bets $1334.50 and is all-in

longple: calls $1069 and is all-in

Uncalled bet ($265.50) returned to tiltar_malle

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows [Ad Kh] (a full house, Aces full of Threes)

longple: shows [Kc Kd] (two pair, Aces and Kings)

tiltar_malle collected $5010.50 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $5012 | Rake $1.50

Board [Ah 4s As 3c 3d]

Seat 1: tiltar_malle (small blind) showed [Ad Kh] and won ($5010.50) with a full house, Aces full of Threes

Seat 2: ivanildo (big blind) folded before Flop

Seat 4: longple (button) showed [Kc Kd] and lost with two pair, Aces and Kings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej fan det är så tråkigt att skriva och ingen svara så det blir bara massa monolog det suger ju skit vill ha lite debatt men det är väl tråkigt att läsa det jag skriver så vi skiter i skiten jag har allfall visat att jag har lite väälsingnelse och att man måste va lite blessad om man ska vinna i poker så det kanske löser sig om man tror och det har jag visat så förhoppningsvis kommer det att finnas folk som ser det här för vad det är det är ett turspel och vill man ha tur måste man va god eller aaa. Men det var fan inte så tråkigt som jag hade tänkt mig det var rätt kul så jag kanske entrar den här scenen lite senare men nu vill jag bara att det ska var lite så att det tog slut för jag orkar inte skriva om det går dåligt och nu ligger jag på topp så jag tänkte att det var lika bra att lägga ner nu hehe hahahaha wattafuck e jag skön eller nej aaa jag e skön vi ses.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej fan det är så tråkigt att skriva och ingen svara så det blir bara massa monolog det suger ju skit vill ha lite debatt men det är väl tråkigt att läsa det jag skriver så vi skiter i skiten jag har allfall visat att jag har lite väälsingnelse och att man måste va lite blessad om man ska vinna i poker så det kanske löser sig om man tror och det har jag visat så förhoppningsvis kommer det att finnas folk som ser det här för vad det är det är ett turspel och vill man ha tur måste man va god eller aaa. Men det var fan inte så tråkigt som jag hade tänkt mig det var rätt kul så jag kanske entrar den här scenen lite senare men nu vill jag bara att det ska var lite så att det tog slut för jag orkar inte skriva om det går dåligt och nu ligger jag på topp så jag tänkte att det var lika bra att lägga ner nu hehe hahahaha wattafuck e jag skön eller nej aaa jag e skön vi ses.

 

Ok, lycka till då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa men tack för det men jag tror att jag har lite annat att göra så jag avstår ett tag allafall vill att det ska fungera på sajten satt jag kan inte låta det gå ut över allt annat asså det finns dom som säger att man får tur om man skriver dagbok och jag har förstått att det håller inte i längden att tänka så så jag tänker sluta nu men det var kul så här va men det va lite jobbigt att skriva så mycket jag tror det finns andra som kan skriva bättre med ., och styckeindelning satt jag avstår vill inte få folk att tittta på allt förutom att jag stavar fel så jag avstår vill du ha min hjälp så fråga men inte i den här dagboken jag får vidare information att det ska va lite mer avsides nu så vi får ordna det sen men tänk att det får bli ett annat ställe så vi kör tills det ryker och då får jag en sak till ett uppdrag skriv hur lätt det var att vinna på 5-10 så dom fattar att du kan vinna där hehe aaa det är as lätt hahahah.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan jag behöver gå ner i vikt det är riktigt illa nu har gått upp från 74kg till 83 så det är riktig knas nu vill fan inget hellre en att väga 70 pannor så nu börjar super deffen jag ska inte äta någonting annat än rent protein eller sallad det är allt! Okej eftersom jag är efterbliven och inte klarar det här så kör vi dagbok igen men på ett villkor att du ger fan i att stava så jävla perfekt och skiter i hur jag stavar hahahah wattafuuck ere jag som stavar rätt eller? aja ska inte stänga så alla kan vara lugna ville inte ha massa empati men jag fick det så jag ångrar mig nu vill ha en riktig dagbok som tar mig till highstakes och satt jag kan stanna där och sen ska jag inte lämmna er det är ett löfte eller hur? vafan ska jag snacka med patienter när jag kan snakca med pffare det är ju frågan alright nu kör vi DEFF med stora bokstäver och jag ska gå i korridoren nu tills det är klockan 8 satt 4 timmar promenad nu sen får vi se om det blir lite kvälls lir men det var falskt alarm alla kan vara lugna ingen ska lägga ner den här dagboken en på ett tag enda sättet att den läggs ner är om dom lobotomerar mig då kanske vi läggern er men en så länge får jag bara socker piller som gör att man blir små sömmnig och får värsta aptiten men det får man ta om man ska till paradiset det är allfall det priset jag har fått betala för att få mina vingar som växer satt det knakar snart kan jag flyga som alla andra som e fett FLYyyyyy vill det mest av allt vill vara fett fly så vi får se om jag får en chans av fader som är i himlen om han älskar mig så får jag flyga som dom som har det riktiga livet här och alla bara kollar på dom tills dom tappar ögonfransar så fly vill jag bli men jag har lite att jobba med kanske att jag får bli en gangster men jag är fett dum och alltid rädd så jag kanske inte klarar att köra i den hårda ligan det verkar som att jag får ha fett med flax bara och sitta och lira kort det verkar så hehe aa fan det ser tämligen ut så!!

 

hehe aa men allvarligt jag ska deffa nu och det ska fan klaaras av inte sluta nu så vi får se hur snabbt kan klarat men innan juni ska jag väga 70kg det är målet och det måste klaras så vi tar en dag i taget det är så man jobbar och det är rätt olika från person till person men en sak är säker det går att gå ner i vikt om man vill så jag ska klara det så 83 pannor nu ska bli 70 det är tanken!

 

yeye alright vi tar en dag i taget så vart man landar är aldrig säkert men vad som helst får man inte säga här så jag ska ta det lungt tills det är dags att kliva av så får han ta över som sitter i min öga sista stunden är snart kommer sen kommer han att ta över och då blir det riktigt på riktigt inte som nu bara massa ägodelar som används till 1000 och allt bara flyger förbi som en film vi kallar det filmen den äkta filmen som alla änglar får va med i det är på riktigt allt jag säger är sant och min film har börjat men den är fettt seg i början så man vet inte ens om det är en film men det visar sig om jag är med i filmen för det är fan i filmen jag vill va annars kan han lika bra ta mig nu för jag vill inte leva som en jävla piss luffare som inte ens kan ge nått till sammhället då kan jag lika bra dö men om jag kan va en äkta engel så ska jag visa hur det går till satt alla andra kan flyga och då ska vi flyga tillsammans sen tar e ett tag innan det går som det går men det finns allafall en plats för alla som har det rätt hjärtat i bröstet det som dunkar för oss som e blå vi e blåa "blue flame gloing lika a avatar" saxat från the game Jesus peice riktigt shit som allla som e blå fattar och diggar jag älskar dig men ta på dig dom riktiga wattafuuck vingarna och flyg tills det är över aaa flyg hem YES.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag tagit mitt teralen och propavan satt nu bliur det sängen så att säga vill inte spela mer idag bluffa nyss bort 300 dollar på 1-2 så det var lite trist avslutning på dagen men annars har den varit riktigt fin men men alltid är det nått så man får se hur det blir imorgon men antar att det blir lite lir så vi får nog vässa pennan ordentliget tills imorgon om vi ska va med så hej svejs så länge och ta aldrig för lång tid på dig när du ska spela det är tråkigt att möta dom som tänker i 100 år så pls sluta med det en sak gissa vilken nr jag har på ryggen? mm det kan du räkna ut jag är nr 1 och det ska jag visa så vi fåre se om jag har rätt men jag ttror att det får va lite svårt i början sen får man sitta och spela stor stor pott med willhazcha och dom som sitter där men vi får ta en sak i taget idag gick det + så det är allt som räknas tack.

 

E lite så här sugen på att ta droger så jag undrar om jag är missbrukare eller inte men jag är inte så mycke spel missbrukare allafall kan spela utan att va missbrukare så det e nice men kanske eftersom jag klarar av att spela utan att missbruka så kanske jag kan ta droger utan att missbruka enkel matte? e lite så här i början man vill ha de och de sen efter ett tag så kanske man tar det och då säger man fan det var nice men det behöver jag inte göra ikväll oxå satt då tar man det lite easy peasy med grejjerna men eftersom jag sitter här så kan jag bara säga att det suger att få massa saker som man vill ha till sin värsta fiende en annan sak det finns andra som gör så här men dom sitter tysta och spela inte allan dom gör saker iställlet som att visa sin styrka till oss satt vi förstår att det är mojligt att göra så här men det är inte så hemligt men det är lite hemligt dom säger aldrig att dom flyger fast dom gör det vi som vet vi ser det men dom säger inte ett shit så vi andra får bara kolla lite extra satt dom ser sa jag det aa satt dom ser vi ser du ser men dom ser inte sa jag. aa fan du det räcker nu jag orkar inte sitta här hela dagen det får bli det sista jag gör framför datorn ikväll får inte sitta vid datorn mer ska ut lite sen ska jag dusha sen sova eller ligga i sängen bara och drömma det gillar jag det är mäktigt take it to the real deal alright sov gott.

 

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

 

resultat edit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här e den bluff potten tyckte jag såg ett bra läge alla gör så här på högre nivåer det är ett stort jävla preflop krig det rejsas så in i helvete måste bli bra på det!

 

PokerStars Hand #93549328796: Hold'em No Limit ($1/$2 USD) - 2013/02/05 18:04:37 CET [2013/02/05 12:04:37 ET]

Table 'Matra' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: Apotheosis92 ($506.49 in chips)

Seat 2: daseser ($568.68 in chips)

Seat 3: xxidefixx ($533.92 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($750.92 in chips)

Seat 5: Hackeran ($258.92 in chips)

Seat 6: Basztix ($272.94 in chips)

xxidefixx: posts small blind $1

tiltar_malle: posts big blind $2

Apotheosis92: posts the ante $0.40

daseser: posts the ante $0.40

xxidefixx: posts the ante $0.40

tiltar_malle: posts the ante $0.40

Hackeran: posts the ante $0.40

Basztix: posts the ante $0.40

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 2 of ClubsQueen of Clubs

Hackeran: folds

Basztix: folds

Apotheosis92: raises $4 to $6

daseser: raises $12 to $18

xxidefixx: calls $17

tiltar_malle: raises $48.18 to $66.18

Apotheosis92: folds

daseser: folds

xxidefixx: calls $48.18

*** FLOP *** 7 of Hearts2 of Hearts9 of Hearts

xxidefixx: checks

tiltar_malle: bets $89.88

xxidefixx: calls $89.88

*** TURN *** 7 of Hearts2 of Hearts9 of Hearts10 of Hearts

xxidefixx: checks

tiltar_malle: bets $142

xxidefixx: calls $142

*** RIVER *** 7 of Hearts2 of Hearts9 of Hearts10 of HeartsAce of Diamonds

xxidefixx: checks

tiltar_malle: checks

*** SHOW DOWN ***

xxidefixx: shows 8 of Hearts8 of Clubs (a flush, Ten high)

tiltar_malle: mucks hand

xxidefixx collected $619.72 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $622.52 | Rake $2.80

Board 7 of Hearts2 of Hearts9 of Hearts10 of HeartsAce of Diamonds

Seat 1: Apotheosis92 folded before Flop

Seat 2: daseser (button) folded before Flop

Seat 3: xxidefixx (small blind) showed 8 of Hearts8 of Clubs and won ($619.72) with a flush, Ten high

Seat 4: tiltar_malle (big blind) mucked 2 of ClubsQueen of Clubs

Seat 5: Hackeran folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: Basztix folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skön pott insta syna!

hehe inga små spelare som satt på det här bordet direkt

 

PokerStars Hand #93582250695: Hold'em No Limit ($10/$20 USD) - 2013/02/06 5:45:59 CET [2013/02/05 23:45:59 ET]

Table 'Neva III' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($5307.68 in chips)

Seat 2: OtB_RedBaron ($5208.61 in chips)

Seat 3: sat1337en ($1943 in chips)

Seat 5: Festivuss ($6911.58 in chips)

Seat 6: Flufferd ($3304.01 in chips)

sat1337en: posts small blind $10

takechip: is sitting out

Festivuss: posts big blind $20

tiltar_malle: posts the ante $4

OtB_RedBaron: posts the ante $4

sat1337en: posts the ante $4

Festivuss: posts the ante $4

Flufferd: posts the ante $4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of Clubs9 of Clubs

Flufferd: folds

takechip leaves the table

tiltar_malle: raises $40 to $60

OtB_RedBaron: folds

sat1337en: raises $172 to $232

Festivuss: folds

tiltar_malle: calls $172

*** FLOP *** 3 of DiamondsJack of Hearts10 of Spades

sat1337en: bets $300

tiltar_malle: calls $300

*** TURN *** 3 of DiamondsJack of Hearts10 of Spades7 of Spades

sat1337en: bets $1407 and is all-in

tiltar_malle: calls $1407

*** RIVER *** 3 of DiamondsJack of Hearts10 of Spades7 of SpadesAce of Spades

*** SHOW DOWN ***

sat1337en: shows 9 of HeartsKing of Hearts (high card Ace)

tiltar_malle: shows Ace of Clubs9 of Clubs (a pair of Aces)

tiltar_malle collected $3915 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $3918 | Rake $3

Board 3 of DiamondsJack of Hearts10 of Spades7 of SpadesAce of Spades

Seat 1: tiltar_malle showed Ace of Clubs9 of Clubs and won ($3915) with a pair of Aces

Seat 2: OtB_RedBaron (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: sat1337en (small blind) showed 9 of HeartsKing of Hearts and lost with high card Ace

Seat 5: Festivuss (big blind) folded before Flop

Seat 6: Flufferd folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt sönder tiltad är så jävla fkn tiltad av den där limpfold aces han tilta skiten ur mig vi körde 6 bord mot varann varav 3 var hu och han köpte ut så det sjöng om det är så jävla sne nu satt jag vet inte vad är helt störd vill bara att han ska busta sönder hela sitt liv jävla fitta aaaså shiiit vad vill jag egentligen vill jag vara så här asså vad fan är det vill barapifja dåspfpioasjdpfjaspdfjpsjdfpisajdpfijsdpfi men det händer inget av det det blir bara värre så vafan ska jag göra ska jag äta upp en kossa eller e jag bara helt jävla cp störd asså snubben köper ut när jag har AK på A102 all in han har 62 och prickar sen har jag QQ på Q36 han har 62 och köper ut asså det är bara lite men nu e det färdigt asså skit nu lägger jag ner den här jävla attityden det är bara fisk som resonerar så här så jag får sluta vara så jävla cp tilt nu är fan inte sunt vill att han ska köra 5-10 med mig och busta han satt han gråter men det är omöjligt är fortfarande + typ 900 idag satt det är nice men det här var ju helt stört tappa totalt 500 i det här gamet borde vart + typ 600-800 aa nu får jag ordna upp det här är inte kul att sitta och tilta sönder eeee aaa wattafuck nu räcker det inget mer lir förens lunch så nu blir det promenad och tilt removal yeee fy fan asså vad tiltad jag är jävla skit asså

 

ojojoj vilken tilt är fan stört vad han kan tilta skiten ur mig vill inget heldre en att göra upp med han och krossa han i varenda jävla bord vi kör tills han gråter han blev så här ett tag pasdfjpspdafjpsjfasipdjfpasjid faipsjså ni vet när man spammar skiten ur chatten då garva jag ihjäl mig och sen blev jag så själv så aa vad har vi lärt oss? aa ingenting fan jag kan inte rå för att jag blir supertiltad det ligger i min natur som tur är har jag vissa spärrar allfall lägger ner och så efter några inköp ner och har slutat open jammat 10 inköp på rad hahahhahahahah så det är lungt nu har jag garvat lite oxå satt nu känns det bra blir promenad nu och ladda om vi ses senare idag!

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

6/2 + 947.80 Dollar (in proggress)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha malle jag satte in $100 för gamla tiders skull o spela upp det till $900 på ett par timmar sen torskade jag $1200 pott så nu får det vara färdigspelat :P

 

aaa va tråkigt allt handlar om timing när man ska skotta och idag har jag sovit från klockan 16.00 så ska vara vaken inatt då antagligen men det blir inget skottande ikväll eller nu vill bara softa nu så det blir .25 50 satt man får vara + innan 12 slaget är en bra ide att lygna ner sig lite och se på andra som har skottat bort alla sina pengar tex så det får inte hända nu har det varit lite spel på 5-10 10-20 och det har gått bra och det har visat sig att jag kan göra stor spel på dom nivåerna men jag är lite under rullad och jag har inte stor lust att spelar bort en 2000 idag eller imorghon satt vi softar ner lite nu och försöker tänka långsiktigt satt det blir ett fint månadsresultat... asså det går ju att vinna hur mycket som helst men jag vill inte se ut som en byracka som inte får ligga e ju fan en angel så vi får ordna till det på ett diskret sätt en sak i taget nu blir det .25 50 och sen ikväll efter klockan 12 när det är nytt dygn kanske en hmmm en jobbig natt eh aa det kan bli så allt är inte omöjligt satt jag får ordna till det sen ikväll sa vi det att det var inte så värst jobbigt att leta efter fisk på lite lägre bord det gjorde jag med nöjje a vi ser det sa räven när han skulle äta upp hönan och krossa alla ägg då va han kall inte ute skotta och leta tiger valpar då hade tiger honan slitet han i stycken så det var ju inte så värst smart att spela så högt fan det var bara timing och det har jag nu nu tajmar jag ner mitt liv till basic föda ett litet inköp i taget inte ett enda wattafuck ett enda lite misstag det får vi se i erfarenheten att jag gjorde det stora indirekta ensamhets valet att inte va en wattafauuck en gangster det var idag det lossna i poker och det var idag det kom fram att jag hade en wattafkacc en liten suprise i lådan en wattafuck en kniv i lådan och den tog jag fram i sista stund när det var dags att stycka fisken som kom det var i jag lever som en spelare watttaffuuuckkk en spelare ty wp gl GG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet att det ser ut som att jag är lite off men jag är inte riktigt säker på att det kommer att va så här resten av livet jag väntar på en dödsdom om några veckor ska det bli enny värre dom vill säkert att jag ska ta värre droger och det är det jag väntar på så vi ordnar allt sen enda sättet att ta sig härifrån är genom en skorsten som dom på asswitch sa det är sjukt vi blir torterade och behandlade som riktiga idioter som att vi var efterblivna idag som alla andra dagar den här veckan har jag gjort mat beställning så idag kom en idiot och sa att "det är snart fika" du får inte beställa och då brast det jag sa din jävla fitta hur fan kan du bestämma när jag ska äta ska du säga åt mig när jag ska skita och pissa oxå eller det är bara sjuka jävlar som du som jobbar på sånna här jävla skitställen! Satt det var ju inte så lyckat men jag ångrar mig inte det måste jag få säga jag har fått ut lite skit idag det är äckliga määniskor som jobbar här dom pissar på dig och ser dig som ett litet invalid barn så mitt liv suger jag erkänner det är katastrof jag blir ledsen bara jag tänker på det vill ut och sitta på casinot och sånna saker. Istället kanske dom fuckar upp mitt liv enny mer och ger mig elschoker i gärnan och bränner bort nått som heter synapsen satt man blir helt nollställd (worst case scenario) men men det kan sluta illa men jag har faith jag tror att det löser sig det sa allaflal min far han döär uppe ni vet min far eran far vår far han säger att det kommer lösa sig att jag ska sitta här och säga att det är sjukt att dom är riktiga fittor att dom är det det är inte bara en tonåring som sitter och vräker ur sig saker det är fel på sammhället dom är riktiga fittor som låser in vettigt a.

 

era synpunkter om min sjukdom som iinte är en sjukdom är helt undanbedd såå om ni tror att jag e sjuk fuck er jag är frisk jag är så frisk man kan bli jag är en av dom som har kommit riktigt långt i mitt uppfriskn"ande" hajjaru ande det är det vi ser oss som andar som är riktigt friska som susar i himlen tills det kommer fisk då åker vi ner på jorden och letar era jätte bra vi ses.

 

aja men vad det en är så är det dags att sumera day 6 av denna månad det blev + men inte ++ som det var vi fick backa rejält på .25 50 mått det var inte skönt spela dåligt hade otur och var lite mm lite jag vet inte mår dåligt av att va här så det gläder mig inte så mycket att det gått bra jag får inte tappa fokus nu för att det är skit här jag måste va som pappa vill och det är stark det får vi se om jag är för det blir tuffare varje dag så man får bli tuffare det är basic vi ses.

 

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

6/2 + 675.65 Dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh nu får det fan räcka med negativitet det får inte finnas är inte så kul att va här men man får fan inte hålla på och må dåligt då e man torsk så happy face rest of the life vill inte va en sån som gnäller så va happy jag e det!

 

kanske får in lite hash imorgon så det är fett nice då blir det high high high så man kan bomba 5-10 utan att tveka hehe aa har langat in en tändare oxå satt det går att röka på rummet fett nice ska nog inte spela mer inatt kanske lägga mig och softa kolla nån rulle eller nått vill ha lite soft tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt köttat!

 

Spelar du nånsin långa sessioner nykter och hur går det då?

 

a jag har spelat nykter i typ 3 år har inte rört en enda drog på 3 år men jag har fått i uppdrag att säga att det går att ta lite saker satt det blir bättre men vad det handlar om är att man ska göra så att det blir lite roligare i grinden satt jag får fram ett beslut att tänka långsiktigt och ska vi grinda så ska vi grinda lite stenhårt men vad det beror på är att va så lite utråkad som möhjligt så vad man tar är lite sånt som hjälper för det är sjukt tråkigt att dra upp 6 bord så vi fattar ett beslut att det är lönlöst att köra nykter om det är lågt eller a inte vet jag men vi kommer ta saker när vi kommer ut kanske röka ordentligen tills det är högt i tak inte vara låg när man spelar hög a så gör vi.

 

men annars kan det gå rätt bra med nykterheten spelar rätt bra nykter oxå satt det går vi ser ju ut som en pundarnisse nu men det är jag inte är beredd att göra det här nykter oxå satt det går whatever e lite trist att säga att det behös saker men det behövs lite saker e faktiskt sådär i himlen man behöver lite saker e ju illla att säga det men det behövs saker!

 

Men långa sessioner är väl inte så felaktigt men det beror på är jag "mätt" vuniit några inköp kanske det inte blir så lång session men om jag står och väger elller är ner några inköp kan det bli längre men jag är inte känd för att trycka stora volymer det är jag inte men kanske ska göra det idag bara för att är lite + idag oxå satt det blir nog lite .25 50 idag inte så högt men det får visa sig kör på nu allfall exakt så gör vi take it easy!

 

enda sättet att ta sig till heaven är att köra sånt här som gör att man blir högre att va hög är att va i himlen satt det kommer tid för mig när jag kan vara riktigt hög och få saker och ting gjorda men nu kommer det vara lågt satt jag får sitta här och skämmas över hur lågt allt är men det kanske ändras senare men det får inte bli en sån där essshaa en essshaa är en sån som kommer till jobbet utan att ha gjort det han skulle nämligen sin hemläxa och det är viktigt jag gjor min hemläxa att va beredd på att inte backa och det är en essshaa så vi får se om jag klarar att inte backa idag hade varit fett nice och jag gör det här nykter hihi..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...