rahm93 Postad 3 Januari , 2013 Rapport Postad 3 Januari , 2013 Tack för dina synpunkter, Rahm! Om du betar 100 turn lägger du då mot push? Editade mitt post, du kanske inte såg Tänkte att det borde vara runt 100 Citera
corgi Postad 3 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2013 Editade mitt post, du kanske inte såg Tänkte att det borde vara runt 100 Nej, hann nog svara innan Citera
poppen Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Tycker det är en given betsyn även om vi inte riktigt skulle ha odds. Huvudsaken är väl att vår betsynrange är ev+ mot han pushrange, så tänker jag iaf (vet inte om det är rätt tänk) Citera
spelare_ Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Check flop. Syn turn. Shippa en del blanka river öve ev. bets. Värdebeta en del mindre blanka rivers. Citera
gorillai Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Bra jobbat, hoppas fortfarande som sagt på att du får in lite mer händer den här månaden Citera
poppen Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Check flop. Syn turn. Shippa en del blanka river. Värdebeta en del mindre blanka rivers. Hur motiverar du check flopp? Citera
spelare_ Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Hur motiverar du check flopp? gto Citera
rahm93 Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 gto Meeh, han ger nog ofta upp på en flopp som denna, onödigt att ge honom ett gratis kort och sätta oss i en knivigare situation än vi vill? Även om vi blir c/r'ade kan vi ju få in det med 50%+ equity? Vi bettar väl nästan alltid våran air, drag och värdehänder här så ser inte riktigt vad vi bör balansera upp genom att checka Edit: Eller kanske blir grovt trollad här Citera
Starfitter Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Det häftiga med gto är att det innefattar passivt aggressiva checklinjer Citera
spelare_ Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Edit: Eller kanske blir grovt trollad här Nej. Citera
TGrinder Postad 5 Januari , 2013 Rapport Postad 5 Januari , 2013 Vad tycker ni om att överbeta river då färgdraget missar och brädan ändras ju inte speciellt mycket på river Gillar tanken väldigt mycket! GL för övrigt. Citera
StuUngar Postad 6 Januari , 2013 Rapport Postad 6 Januari , 2013 A-A går jag bust varje gång eftersom jag inte vill släppa flopp och fistpumpar när turnkortet kommer. Tyvärr kommer vi ändå bli utdragna på rivern. Ska väl tilläggas att hitta läckor i mitt spel ungefär är lika svårt som att hitta hål i en schweizerost... Citera
Henkw90 Postad 6 Januari , 2013 Rapport Postad 6 Januari , 2013 Med tanke på att ni är 200 bb djupa så skulle jag lägga mig efter hans relativ stora re-raise på flop. Även om du sätter han på drag såsom, j-d kl så blir det en väldigt svårspelad hand för dig då han inte släpper den i första taget. Tror inte du vill riskera 200 bb då du endast har ett par, och dessutom finns det få säkra kort för din del. Lägg dig och vänta på ett bättre läge! Citera
StuUngar Postad 18 Januari , 2013 Rapport Postad 18 Januari , 2013 Varför denna radiotystnad? Update? Citera
joke123 Postad 18 Januari , 2013 Rapport Postad 18 Januari , 2013 Kul att se favoriten back in business! keep them inlägg comin' mvh ditt största fan / Joke123 Citera
Rosco Postad 19 Januari , 2013 Rapport Postad 19 Januari , 2013 Living on the edge med 20 spänn på kontot:) I like it! Citera
Recommended Posts