devalanteriel Postad 10 Februari , 2015 Rapport Postad 10 Februari , 2015 Berlin är fortfarande väldigt mycket två städer. Vad som rekas beror på hur mycket kommunist vs yuppie du är. Personligen föredrar jag östsidan.
valterego Postad 10 Februari , 2015 Rapport Postad 10 Februari , 2015 Berlin är fortfarande väldigt mycket två städer. Vad som rekas beror på hur mycket kommunist vs yuppie du är. Personligen föredrar jag östsidan. Stort plus. Mycket najs att hänga i kvarteren kring Alexanderplatz
padrinosftw Postad 10 Februari , 2015 Rapport Postad 10 Februari , 2015 Hört att Berghain ska vara lattjo (=
Koffe Postad 11 Februari , 2015 Rapport Postad 11 Februari , 2015 Hahaha, du kan väl lägga upp lite bilder från när du var där senast? Tror dessutom inte jag har rätt garderob för att ta mig förbi vakterna som ju ska vara notoriskt hårda. Har hört precis likadant kring vakterna, en kollega var nere i Berlin på annan nattklubb och kom först inte in för de var "overdressed" i jeans + kavaj. Skulle dock vara en jäkla upplevelse att få ta del efter man läst om, kanske är överhypat who knows
devalanteriel Postad 11 Februari , 2015 Rapport Postad 11 Februari , 2015 Det är lätt värt att bara strosa omkring egentligen. Men för avslappnad glad stämning med mycket folk och massor av uteserveringar etc gillar jag området runt Grünberger/Proskauer Straße. Nära att gå till från Warschauer Straße, som det går tunnelbana och tåg till.
padrinosftw Postad 11 Februari , 2015 Rapport Postad 11 Februari , 2015 Hahaha, du kan väl lägga upp lite bilder från när du var där senast? Tror dessutom inte jag har rätt garderob för att ta mig förbi vakterna som ju ska vara notoriskt hårda. Inte varit där, bara hört massa kul som alla andra. Men här har ni en intervju med en vakt! http://www.theguardian.com/world/2014/aug/15/berghain-club-bouncer-sven-marquardt-memoirs-berlin
Katt3n Postad 12 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2015 Tack för tipsen. Ska bli kul.
Katt3n Postad 12 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2015 Australians don't have sex. Australians mate.
Namehere Postad 12 Februari , 2015 Rapport Postad 12 Februari , 2015 Australians don't have sex.Australians mate. Terrorists don't have sex. Terrorists bang.
Katt3n Postad 13 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2015 Sprang på lunchen idag. Hade inga extrakallingar så jag sprang utan i lösa långbyxor. Skavsår, check.
schumme Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 Tips på musik eller liknande i Malmö nästa helg? Livemusik i mindre format> stadionkonsert. Riktiga instrument > dautapågar KB brukar nog ha lite småspel. Annars kan du ju gå på Fagans för lite irländsk livemusik.
affe2000 Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 Fagans brukar leverera ja.KB har inget denna helgen tyvärr. Ska bo vid Gustav. Vilket är Malmös bästa alternativ för lunch på lördag? Äter väldigt sällan lunch ute på helger men här kommer lite tips. Jag är väldigt förtjust i Njutbar på stora nygatan (så nära ditt hotell). Bullen på Storgatan har bra husmanskost. La Bonne Vie på Davidshalls torg har jag bara ätit på kvällen men då var det bra. Såg att de öppnar 1 pm. Epicure är ett trevligt italienskt ställe nära dig. Drumbar på lilla torg för skotsk mat.
schumme Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 Drumbar är ju även väldans trevligt kvällstid.
affe2000 Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 Drumbar är ju även väldans trevligt kvällstid. agreed
devalanteriel Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 Tips på musik eller liknande i Malmö nästa helg? Livemusik i mindre format> stadionkonsert. Riktiga instrument > dautapågar Eftersom den första konsert jag var på i Malmö var Tyskarna från Lund + S.P.O.C.K. vill jag bara säga att du har fel. Nej, du är fel.
Katt3n Postad 15 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2015 Eftersom den första konsert jag var på i Malmö var Tyskarna från Lund + S.P.O.C.K. vill jag bara säga att du har fel. Nej, du är fel. <3 Jag såg S.p.o.c.k på Blekingska nationen i Lund innan du var könsmogen. Men just nästa helg vill jag softa med flickvännen efter en misärvecka i Finland.
Metaddict Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 <3Jag såg S.p.o.c.k på Blekingska nationen i Lund innan du var könsmogen. Men just nästa helg vill jag softa med flickvännen efter en misärvecka i Finland. Är inte alla veckor i Finland misärveckor?
Recommended Posts