poppen Postad 12 December , 2012 Rapport Postad 12 December , 2012 Hej alla drakar! tänkte bygga på min hud lite efter att kört samma sen jag skaffa pokertracker för ca ett år sedan! Hoppas att någon vill dela med sig av tips vad jag ska lägga till och gärna varför, eller att någon helt enkelt delar med sig av sin egen hud. tack på förhand! Min simpla hud: vp$ip, PFR, 3bet, fold to 3bet, cbet flopp, fold to cbet flopp, aggression. några jag fundera på att lägga till: cbet flopp i 3bettad pott (som jag inte hittar, heter det nå konstigt?) 4bet (ska jag naturligtvis lägga till) fold to cbet in 3b pott fold to 4 bet cbet turn WTSD won showdown when raised turn won showdown when raised river won money at showdown % bet river Tankar? Citera
rahm93 Postad 12 December , 2012 Rapport Postad 12 December , 2012 Skulle lägga till fold to cbet turn då det är något som uppstår ganska ofta Citera
str1ke Postad 12 December , 2012 Rapport Postad 12 December , 2012 fold to cbet i position vs fold to cbet ur position, vissa spelare har väldigt stor skillnad här. preflop-stats från olika positioner. Vissa "regs" öppnar lika mycket utg som btn och det förändrar ditt spel ganska mycket. Citera
poppen Postad 12 December , 2012 Författare Rapport Postad 12 December , 2012 ok tack för tipset rahm!, måste titta på min egen fold to cbet turn, då jag misstänker att det kan vara en stor läcka då jag ofta tycker mig leda mot fis floppcbet range men sedan inte ser hur jag ska kunna fortsätta på turn! ok tack str1ke!, det där första har jag aldrig ens tänkt på! Citera
poppen Postad 12 December , 2012 Författare Rapport Postad 12 December , 2012 Vad tycker ni om dem som jag fundera på att lägga till? någon som känns onödig? Citera
rahm93 Postad 12 December , 2012 Rapport Postad 12 December , 2012 Om det tar mycket plats tycker jag du kan lägga in de showdown-relaterade under popup som kommer upp då du håller över went to showdown Edit: vet inte om detta går i PT, har bara kört HEM Citera
Recommended Posts