spelare_ Postad 5 April , 2013 Författare Rapport Postad 5 April , 2013 det var snack om plo50deep grind på stars, sen bumhuntades det plo600-2k, och antar att svs spelas signifikt högre, vad hände däremellan? =)snygg fö! Lirade absurt många händer PLO50/PLO100 första halvan av den månaden och sprang äckligt bra så tog bort $50 och öppnade upp för $200 där det sprangs ännu bättre(82BI över EV med en EVbb på +6.1/100) Med bonusar och profit var jag jätterullad för spel på högre nivåer, och slutade lira hjärndött spel på 16-24 bord och började jaga värde på högre nivåer över färre antal bord. Jag läste någonstans att man någon gång under sin pokerkarriär kommer springa bättre än man någonsin trodde var möjligt, och det gjorde jag den månaden, med råge. Då och då har jag satt in en tia på svenskaspel för att ta skott mot diverse usla bumhunters och fiskar som sprungit alldeles fenomenalt mot mig varje gång, men nu så lossnade det. Givetvis har jag spelat alldeles för högt kontra min rulle men det har aldrig infunnits någon risk of ruin då jag tagit kalkylerade skott med ett stabilt sinne bakom varje beslut. Attackrulle kallades det förr, nu vet jag inte.. Har även börjat snacka en massa poker med ett par riktigt stabila spelare vilket lett till 95% av all framgång jag upplevt senaste tiden. Någon av dem läser forumet här och vet vem han är. Tackas den som tackas bör, så att säga. Out. Citera
SasaMatic Postad 5 April , 2013 Rapport Postad 5 April , 2013 haha mkt fint hoppas att kockandet går lika bra =) Citera
Recommended Posts