Gå till innehåll

Pokerloco.com är förmodligen en SCAM


hatten

Recommended Posts

Stingbet.com som sköttes utmärkt har bytt namn/sålts till pokerloco.com och detta utan att någonting meddelats till kunderna(jag fick inget meddelande)

När jag nu försöker ta ut de pengar som finns på kontot så kommer det hela tiden felmeddande och efter upprepade kontakter med supporten(som är mer än lovligt långsam eller inte svarar alls) Så går det fortfarande inte att ta ut pengarna. Jag avser att polisanmäla företaget i Sverige,samt göra detsamma på Gibraltar där företaget har sin license.

Mitt råd är att du som har konto där tar skärmdump på alla vitala sidor med dina uppgifter och kontoställningar,för att ha några bevis.Spar också eventulla emails som skickas.

MVH Hatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerloco och Stingbet ingick i samma bolag redan innan Entraction stängde ner. Jag fick dessutom flera mail innan de slogs ihop till en site.

 

Hoppas du har fel, eftersom jag har en slant där.

 

Jag gjorde precis ett uttag till MB och det drogs iaf från cashiern. (Är iofs ingen garanti)

 

Du kanske måste göra en mindre insättning först eftersom de inte har ditt visakort reggat iom flytten. Det fick jag göra med MB, annars kommer det ett felmeddelande.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mail 22 Oktober.

 

Hej XXX!

 

Som vi informerat om tidigare, så kommer IGT:s pokernätverk att stängas ned senare i år. Som en konsekvens av det så måste Stingbet nu byta pokernätverk. Vi har utvärderat olika möjligheter och kommit fram till att det bästa och enklaste för dig som spelare är att vi flyttar Stingbet till vårt redan existerande varumärke, systerbrandet "PokerLoco", som vi haft i drift sedan manga år tillbaka.

 

PokerLoco (Poker) opererar och upprätthålls av Ongame Network Limited som har sin spellicens i Gibraltar och regleras därför av the Gibraltar Gambling Commissioner, med licensnummer RGL 033. Vi är mycket glada att vi kunnat hitta den här lösningen. Eftersom vi redan har en solid verksamhet på Ongamenätverket så tror vi att det bästa är att ge våra Stingbetspelare access till pokerborden så fort som möjligt. Du som spelare kommer att upptäcka att det är större action vid pokerborden än tidigare och dessutom konkurrenskraftiga kampanjer på PokerLoco. Du är hjärtligt välkommen att kontakta våra VIP Managers med synpunkter och idéer om hur vi kan förbättra befintligt pokererbjudande på PokerLoco på vip@pokerloco.com.

 

Ditt konto på Stingbet kommer inte längre gå att logga in på från den 5 november. Dina pengar och kontouppgifter kommer att flyttas till ditt nya konto hos PokerLoco. Om du som spelare inte vill att vi gör denna flytt automatiskt åt dig, så måste du skicka ett mail till vår kundtjänst på support@stingbet.com senast den 4 november så ser vi sen till att betala ut pengarna till ditt bankkonto. Flytten av konton från Stingbet till PokerLoco sker under tillsyn av LGA, som är Maltas spelmyndighet.

 

Outnyttjade VIP-/Lojalitetspoäng kommer att annulleras vid datumet för migreringen. Alla bonusar som inte omsatts enligt kraven kommer också att annulleras.

 

Du hittar Regler & Användarvillkor för PokerLoco här:

https://www.pokerloco.com/pokersignup/termsandconditions.htm

 

Du kommer att få ett mail från PokerLoco så snart som hela migreringen är klar, antagligen den 6 november. Se dock till att lägga till både support@pokerloco.com och support@loconewsletter.com som kontakter i din adressbok så att inga mail riskerar att hamna i skräppostmappen eller liknande.

 

På PokerLoco kommer det att finnas en leaderboard för Push Em' som pågår första halvan av november. Vi ger dig även en biljett till en Stingbet Välkomstfreeroll med $1000 i adderade priser. Förutom det kan vi erbjuda dig satelliter till GSOP - Grand Series of Poker, som är en liknande liveturnering som EMOP. Nästa stopp är Prag och sen Wien. Se http://www.pokerloco.com/en/pokernewspokerpromotions/ för mer information om PokerLocos erbjudanden.

 

Vi ser fram emot att snart kunna välkomna dig till borden hos PokerLoco and vi ser fram emot att välkomna dig till en ny värld av poker och några riktigt bra erbjudanden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...