Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Denna princip, som säger att det inte är något speciellt med oss och vår plats i universum, har gång på gång visat sig vara en fungerande slagruta i fysikens historia.

Psst... Du kanske oxå ska tatuera in kinatecknet på väl vald plats =)

Postad
Worm i filmen Rounders har ju - :spade: A - tattuerat på insidan av höger arm :)

Ja, för det är ju en rätt ovanlig tattoo ;)

Jag hade planerat att tatuera in spader(bara symbolen alltså) mellan tummen och pekfingret

Ah, din jäkel. Det har jag me tänkt göra. Till hösten. Fast..

men vi får se hur det blir med det.
...stämmer rätt bra här också.
Postad
Worm i filmen Rounders har ju - :spade: A - tattuerat på insidan av höger arm :)

Ja, för det är ju en rätt ovanlig tattoo ;)

Jag hade planerat att tatuera in spader(bara symbolen alltså) mellan tummen och pekfingret

Ah, din jäkel. Det har jag me tänkt göra. Till hösten. Fast..

men vi får se hur det blir med det.
...stämmer rätt bra här också.

Hah, seriöst? Varifrån fick du ideen?

Postad

Ingen aning, funderat på det runt ett halvår. Alltid tyckt det är snyggt med en liten symbol precis där. Men har inte vetat just vilken.

Var faktiskt inne här och skrev ut just denna spadern - :spade: - För att ev. ta med mig till tatueraren och diskutera priser.

FYI så hamnar min på vänsterhanden, sätter du den på högern så blir vi åtminstone inte som kloner. :)

Postad
Ingen aning, funderat på det runt ett halvår. Alltid tyckt det är snyggt med en liten symbol precis där. Men har inte vetat just vilken.

Var faktiskt inne här och skrev ut just denna spadern - :spade: - För att ev. ta med mig till tatueraren och diskutera priser.

FYI så hamnar min på vänsterhanden, sätter du den på högern så blir vi åtminstone inte som kloner. :)

Jag har varit inställd på tatuering där i kanske... säg 5år? :) Spader-tecken är nog lite mer nytt dock, kanske 2 år :P

Postad

Jag har varit inställd på tatuering där i kanske... säg 5år? :) Spader-tecken är nog lite mer nytt dock, kanske 2 år :P

Ah crap, men vi får se vem som sätter den först då. ;)

• 2 weeks later...