valterego Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 På torsdag kör PokerStars en exklusiv sub-satellit för oss på Pokerforum och Poker.se! Adderat till potten i turneringen ligger 5 biljetter till söndagens stora satellit till live-SM på Malta som Svenska Pokerförbundet arrangerar om några veckor. Det totala adderade värdet i torsdagens turnering är nästan $1100. Namn: Poker SE SM Tid: torsdag 15 november kl 20:00 Inköp: €10+1 Adderat till potten: 5 platser i turnering #640300105. Totalt värde $1075 Lösenordsrebus: första är randraärgtredjeärgfjärdeärr femteäresjätteärrsjundeärg Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
floodhorse Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 wee! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skedvi Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 Fattar inte, ska rebusen vara sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Varför lägga ut turneringsid till målturneringen och inte till själva satelliten? Och varför flagga 3 dagar innan den kommit upp i klienten? Ligger fortfarande inte under privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarcoGM Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 var finns medlemsturneringen för kvalet till Malta ikväll? Hittar den inte... idnummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Vi har sett att turneringen inte ligger uppe och har kontaktat Stars för att lösa det. Så fort den finns där återkommer vi med id. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vikingarna Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Tackar vi för !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Nu ligger den uppe, men inte ens jag fixar lösenordet Ovanligt svårt idag, eller ovanligt dum Crappy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vikingarna Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Samma problem här:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Hej, Det ser ut som att vi skrivit fel lösenord, Då turren är låst till svenskar så skriver jag ut lösenordet direkt så blir det inga missförstånd. rggrgerg Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freesco Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Nu ligger den uppe, men inte ens jag fixar lösenordet Ovanligt svårt idag, eller ovanligt dum Crappy? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Verkar heller inte vara adderat 1075, utan guarantee, vilket då inte stämmer med posten här eller det som står på poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 id? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 id? #644073924 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Verkar heller inte vara adderat 1075, utan guarantee, vilket då inte stämmer med posten här eller det som står på poker.se De verkar ha blandat ihop denna med aftonbladets då det står i turreinfon: "Pokerstars och Aftonbladet garanterar 20 platser. Lycka till!". Även fast det nu skulle vara 5 adderade:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 De verkar ha blandat ihop denna med aftonbladets då det står i turreinfon: "Pokerstars och Aftonbladet garanterar 20 platser. Lycka till!". Även fast det nu skulle vara 5 adderade:-D näpp kollade/kollar igen på turren med id som du själv angav Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 borde vara 8 säten nu med 67 deltagare just nu, men är 5....alltså inte som påstått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 borde vara 8 säten nu med 67 deltagare just nu, men är 5....alltså inte som påstått bör ju någon ta tag i och ändra snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 näpp kollade/kollar igen på turren med id som du själv angav Jo jag vet, men när det står så i infon(eller ja rutan högst upp till höger) så måste de ju ha missuppfattat och trott att det skulle vara gtd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zebra73 Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 Är det adderade platser eller garanterade jävla stor skillnad .. kan man få lite klarhet tack, jag förmodar att det ni skriver här är det som stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 mer troligt att dem adderar någon annan gång, lär inte ändras i efterhand i denna turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zebra73 Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 mer troligt att dem adderar någon annan gång, lär inte ändras i efterhand i denna turnering Hade förmodligen inte reggat om det inte var added ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pse_ellos Postad 16 November , 2012 Rapport Share Postad 16 November , 2012 Hade förmodligen inte reggat om det inte var added ... Jag hade tänkt spela men ändrade mig när jag såg att det bara var garanterade, antar att det var så pass många som spelade att det knappt var något övervärde alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 16 November , 2012 Rapport Share Postad 16 November , 2012 Jag hade tänkt spela men ändrade mig när jag såg att det bara var garanterade, antar att det var så pass många som spelade att det knappt var något övervärde alls? spelade inte heller,, väntade till sista late reg innan jag bestämde mig. var lite övervärde dryga $200 om jag minns rätt, men inte några $1075. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 November , 2012 Rapport Share Postad 16 November , 2012 Var 8x något med så närmre 30% övervärde. Fortf mkt bra även om topic är en "lögn" inte något added utan garanti... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts