Waggho Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 I länken i denna tråd finns bevis på att vår man en gång lystrat till namnet Kent: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12898 eller så kan ni gå direkt till länken: http://www.imdb.com/title/tt0080445/ erm, jag har hört att det kommer att vara 3 startfält. Vilket är Ken med i?? någon som är påläst?? Jo han spelar väl just nu, alltså i startfält 3. Citera
Indrivaren Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ken kom på 16 plats (om jag inte minns fel) i samma turnering som Doyle tog hem. Citera
fraallan Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 ingen som vet hur d går för honom? Citera
callen Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Han sköt ut sig tidigt, försökte bluffa en riktigt iskall synstation som synade ner med andraparet. Nu går han och gnäller om hur dåliga alla är och hur mycket otur han har. Allvarligt, ingen aning, har inte stått något om honom på varken cardplayer eller gutshot. De kan ju inte ha koll på alla 2000 spelare. Citera
MaLiik Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Han sköt ut sig tidigt, försökte bluffa en riktigt iskall synstation som synade ner med andraparet. Nu går han och gnäller om hur dåliga alla är och hur mycket otur han har. Det förvånar inte mig det minsta, jag vill dock fortfarande ha idolbilder på han... Citera
erras Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 ken som påstår att han är så stor och känd i pokerkretsar varför är det ingen sida som ens bryr sig om att skriva om honom i sina uppdateringar då? Citera
eurythmech Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 ken som påstår att han är så stor och känd i pokerkretsar varför är det ingen sida som ens bryr sig om att skriva om honom i sina uppdateringar då? Cardplayer är sjukt amerika-centrerat. Citera
erras Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 har kollat på fler sidor som uppdaterar. gutshot bla. Citera
Loveless Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Pokerspelare generellt är väldigt bra på att blåsa upp sitt ego. Ken är inget undantag. Anledningen är väl att Ken har sysslat med en massa annat förutom poker de senaste åren och har därför inte synts i mediedrevet. Citera
Pokermaniac Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Det är stort att tro på sig själv utan att för den delen bli kaxig och dryg vilket jag inte gillar. Kaxig ödmjukhet känns cool. Ken Leennard ska ha credit för att han tror på det han gör. Pokermaniac Ps. det är sen tragiskt med alla småsvenskar som måste trycka ner andra för att dom är vinnare eller för att dom kämpar och tror på sig själva. Det vore tragiskt om man spelar poker och går runt och säger= ohhh vad jag är dålig kan jag få lite medlidande. En del svänger kappan efter vinden.=losers!! GO FOR IT KEN!!!!VISA DOM!!! Citera
lfx Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ken är kvar och har ca 30k enligt Legato Citera
FreddeCM Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ken är kvar och har ca 30k enligt Legato Fan va nice!! Citera
Asarya Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ken Lennaard Stockholm, Sweden $26,525 pokervoice.com Citera
Kalfir Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Han var just med på http://www.expekt.tv/call.php?includer=broadcast Citera
KlasMan Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ken Lennaard Stockholm, Sweden $26,525 pokervoice.com Hur tror ni det kommer gå för ken totalt då? Citera
jaroiten Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ken Lennaard Stockholm, Sweden $26,525 pokervoice.com Hur tror ni det kommer gå för ken totalt då? Han åker nog ut ganska snabbt på dag 2 skulle jag tro. Kanske runt 1200:de plats... Citera
eurythmech Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ken Lennaard Stockholm, Sweden $26,525 pokervoice.com Hur tror ni det kommer gå för ken totalt då? Rimligtvis så åker han ut i natt och blir utan pengar. Citera
Pokermaniac Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Det är otroligt svagt om ingen av kanalerna visar direkt. Svenska småtävlingar typ pokermiljonen går att visa men PokerVM!!! vad händer då? Inget och sen absolut inget igen?? Är det för dyrt att sända Live? Kom igen nu sveriges television, nu har ni chansen att bli populära igen. Live alla dagar. Fast TV licensen är väl bara för återkommande rpriser och eftersändningar. Rätta mig om jag har fel!! Må Pokergudarna vara med er. Citera
eurythmech Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Det är otroligt svagt om ingen av kanalerna visar direkt. Svenska småtävlingar typ pokermiljonen går att visa men PokerVM!!! vad händer då? Inget och sen absolut inget igen?? Är det för dyrt att sända Live? Kom igen nu sveriges television, nu har ni chansen att bli populära igen. Live alla dagar. Fast TV licensen är väl bara för återkommande rpriser och eftersändningar. Rätta mig om jag har fel!! Må Pokergudarna vara med er. Eh pokermiljonen live? Har du knarkat? Citera
blukah Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Det är otroligt svagt om ingen av kanalerna visar direkt. Svenska småtävlingar typ pokermiljonen går att visa men PokerVM!!! vad händer då? Inget och sen absolut inget igen?? Är det för dyrt att sända Live? pokermiljonen sändes inte live eller menar du nära produktionsdatum? Citera
Loveless Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 såvitt jag vet har väl ingen kommit på den tokiga iden om att sända poker live. Citera
gdaily Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 såvitt jag vet har väl ingen kommit på den tokiga iden om att sända poker live. Jo faktiskt, från ett finalbord. Det var inte bra. Ni som begär livesändningar från WSOP - jag tror inte ni förstår hur fruktansvärt jävla stort det här är, krångligt alltså. Och hur kul är det egentligen att titta på folk som spelar poker (glöm hålkortskamera osv om det inte är "featured table" eller finalbord. Citera
Trolldeg Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 såvitt jag vet har väl ingen kommit på den tokiga iden om att sända poker live. Jo faktiskt, från ett finalbord. Det var inte bra. Jag tyckte det var helt OK. Mycket bättre än tex WPT och sånt. Om du menar det som Fox Sport sände när Ivey vann? Citera
gdaily Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Nix, det menade jag inte... Du finns det tydligen två som kommit på idén, varav en bra produktion Citera
Oskar Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Hoppas Ken och Karl Möller hamnar på samma bord om karl är i sverige hur ska de kunna hamna på samma bord? Citera
Recommended Posts