PartyPoker Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 Då det ser ut som ni gillar de exklusiva $250 turneringarna vi kör med er på tisdagar så har jag satt upp ett par nya för November. Som en liten twist denna månad så ger vi bort en kortlek till alla nya spelare som skapar ett konto genom poker.se eller pokerforum.nu och som gör en insättning på minst $50. För att få din kortlek så skickar du in din adress och användarnamn till partneransvarig här på forumet och det gäller både partypoker och WPT. Men det slutar inte där, som en tidig julklapp från oss så ger vi även bort en iPad till en lycklig vinnare som har skapat sitt konto under november. Det kommer spelas en freeroll i början av December där alla nya spelare i november kan deltaga. Restriktioner på iPad turnering. Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se eller pokerforum.nu i November och vara bosatt i norden. Turneringen är låst och bara spelare från Sverige, Norge, Finland kan vara med. Turnerings info Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering Tid: Kl: 20:00CET (14:00ET Lobby time) Datum: 6, 13, 20 och 27 November 2012 Inköp: $10+$1 Adderat: $250 Restriktioner: Bara öppen för spelare som har skapat sina konton genom poker.se eller pokerforum och land Sverige, Norge och Finland. Lycka till!!! Ps. ge gärna synpunkter på turneringarna om ni har förslag på förbättringar Ds. Citera
Couchboy Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 Låter kul!! Inte för att jag har chans på Ipaden men ser fram emot fler tisdagsturneringar Väldigt trevliga turneringar.Syns imorrn! Citera
PartyPoker Postad 6 November , 2012 Författare Rapport Postad 6 November , 2012 Låter kul!! Inte för att jag har chans på Ipaden men ser fram emot fler tisdagsturneringar Väldigt trevliga turneringar.Syns imorrn! Trevligt, ja det ser ut som ni gillar dessa turneringarna. Lycka till ikväll Citera
PartyPoker Postad 13 November , 2012 Författare Rapport Postad 13 November , 2012 Nu var det Tisdag igen och åter dags för att spela lite poker med oss. Ikväll kl: 20:00 (14:00 lobby tid) drar en ny tisdags turnering igång. Vi passar på att gratta Poker-Niklas som vann förra gången och önskar er alla lycka till. Citera
sharken Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Har faktiskt ett kannon förslag, se till att dom gammla rävarna på forumet kan spela turrarna fast dom inte har reggat genom PF eller PS. Nu blir vi som har varit med 5-10 år diskriminerade för att inte vi har reggat oss genom PF eller PS tycker att det är dags att ändra Citera
PartyPoker Postad 13 November , 2012 Författare Rapport Postad 13 November , 2012 Har faktiskt ett kannon förslag, se till att dom gammla rävarna på forumet kan spela turrarna fast dom inte har reggat genom PF eller PS. Nu blir vi som har varit med 5-10 år diskriminerade för att inte vi har reggat oss genom PF eller PS tycker att det är dags att ändra Tjenare Sharken Vi provade att köra turneringarna med lösenord osv men de spreds ju så fort på nätet och det blev an massa spelare från olika länder som inte skulle vara med. Så det bästa sättet vi har hittat för att kunna hålla det till forumiter som spelar har varit att låsa till trackers. Men för all del kom gärna med förslag på hur man kan minimera risken att andra spelare som inte skall vara med kan spela. Citera
overmuch Postad 15 November , 2012 Rapport Postad 15 November , 2012 Jag skulle gärna vara med, har skapat kontot på Pf/poker.se men inte i november, ja det är ett antal år sedan... Citera
PartyPoker Postad 15 November , 2012 Författare Rapport Postad 15 November , 2012 Jag skulle gärna vara med, har skapat kontot på Pf/poker.se men inte i november, ja det är ett antal år sedan... Hej overmuch Om du har skapat ditt konto genom poker.se/pokerforum så kan du vara med i tisdags turneringarna men du kan dock inte vara med turneringen som går i början av December (datum inte satt ännu) där vinnaren får en iPad. Citera
Annie560 Postad 24 November , 2012 Rapport Postad 24 November , 2012 Jag skulle vilja veta vad som gäller ang när man har skapat ett konto. Min väninna skapade ett konto på Partyoker genom Poker.se för att delta i tisdagsfreerollsen som var free/gratis i början av denna kampanj när samarbetet med Partypoker inleddes, det visade sig då att Partypoker ej ansåg att hon hade skapat något konto hos dem för hon hade inte gjort någon insättning med pengar, så hon kunde inte då få möjlighet att spela i freerollarna som fanns. Min väninna har fortfarande inte gjort någon insättning och har då enligt era/Partypokers regler ej något konto ännu, trots registrering av konto med personuppgifter. Hur blir det då om hon nu gör sin första insättning, har hon då ett konto fr.o.m insättningsdatumet/november så att hon kan vara med och spela om Ipaden?? Borde rimligtvis vara så men jag frågar ändå.. MVH Annie Citera
theo Postad 25 November , 2012 Rapport Postad 25 November , 2012 Tjenare Sharken Vi provade att köra turneringarna med lösenord osv men de spreds ju så fort på nätet och det blev an massa spelare från olika länder som inte skulle vara med. Så det bästa sättet vi har hittat för att kunna hålla det till forumiter som spelar har varit att låsa till trackers. Men för all del kom gärna med förslag på hur man kan minimera risken att andra spelare som inte skall vara med kan spela. Konstigt för det funkar bra i andra turneringar, måste vara partypoker personal som läcker lösen. Citera
theo Postad 25 November , 2012 Rapport Postad 25 November , 2012 Är du inte säker på om du har ett konto genom poker.se/pokerforum.nu eller du helt enkelt har ett gammalt partykonto som du inte använt på länge så kan du skicka in ett pm till partneransvarig och vi kan se ifall ni kan deltaga i dessa exklusiva turneringar. PARTNERANSVARIG svarar ej på mina PM Citera
sharken Postad 25 November , 2012 Rapport Postad 25 November , 2012 Konstigt för det funkar bra i andra turneringar, måste vara partypoker personal som läcker lösen. Kolla kvällens turre är inte mycket bättre än Party Bwin. Brukar ju inte vara så på Star:roll: Citera
Annie560 Postad 26 November , 2012 Rapport Postad 26 November , 2012 Jag skulle vilja veta vad som gäller ang när man har skapat ett konto.Min väninna skapade ett konto på Partyoker genom Poker.se för att delta i tisdagsfreerollsen som var free/gratis i början av denna kampanj när samarbetet med Partypoker inleddes, det visade sig då att Partypoker ej ansåg att hon hade skapat något konto hos dem för hon hade inte gjort någon insättning med pengar, så hon kunde inte då få möjlighet att spela i freerollarna som fanns. Min väninna har fortfarande inte gjort någon insättning och har då enligt era/Partypokers regler ej något konto ännu, trots registrering av konto med personuppgifter. Hur blir det då om hon nu gör sin första insättning, har hon då ett konto fr.o.m insättningsdatumet/november så att hon kan vara med och spela om Ipaden?? Borde rimligtvis vara så men jag frågar ändå.. MVH Annie Hoppas på svar innan December.. Citera
Annie560 Postad 29 November , 2012 Rapport Postad 29 November , 2012 Hur lång tid brukar det ta innan man får ett svar, har väntat 5 dagar, även mailat direkt till PartyPoker... Lite tråkigt eftersom dagarna går och snart är det försent. Citera
Annie560 Postad 30 November , 2012 Rapport Postad 30 November , 2012 Verkligen dålig service, verkar som att man väntar ut till december börjat för att slippa svara, blir lite besviken, då jag dels har skrivit här samt mailat utan att få ett svar på snart en hel vecka.... Annie Citera
Partneransvarig Postad 30 November , 2012 Rapport Postad 30 November , 2012 Hej Alla, David på Partypoker har slutat och för tillfället finns det ingen annan svensk rep ifrån deras sida som kan svara på frågorna här på Pokerforum. Vi kommer att stänga denna tråd idag! Men vi ska försöka få svar på de frågor ni har ställt i tråden. Mvh Partneransvarig. Citera
theo Postad 30 November , 2012 Rapport Postad 30 November , 2012 Partneransvarig svarar ju inte heller . Sen ska jag varna för Partypoker, skulle du av någon anledning inte spela där på 180 dagar så plockar dom din pengar som du ev. har på kontot Citera
Annie560 Postad 3 December , 2012 Rapport Postad 3 December , 2012 Ja man blir verkligen besviken, nu är det försent för min väninna att spela om Ipoden som hon hade sett fram emot, inget svar på en vecka och ingen info förrens tiden hade löpt ut, verkligen surt... :-( P.S Tack för varningen ang pengar på kontot. Partypokers Julkalenders priser delas inte heller ut i dag tydligen? Citera
Recommended Posts