hampulito Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Verkar kanske funka att deposita nu i alla fall Edit: Nej det går inge vidare, någon som lyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 bara jag som har problem att logga in? säger att det är fel lösen men kom in för nån dag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 bara jag som har problem att logga in? säger att det är fel lösen men kom in för nån dag sen Jag blev ombedd att byta lösen när jag loggade in första gången, säker på att du inte gjorde det? Jag gjorde det och har ingen aning nu vad jag valde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Jag blev ombedd att byta lösen när jag loggade in första gången, säker på att du inte gjorde det? Jag gjorde det och har ingen aning nu vad jag valde jo fick göra det med. men nu funkar det inte att logga in, har beställt nytt lösen också men inte ens det lösenordet vill funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Antar det är många som sätter in, gjorde en deposit nu och pengarna har dragits men verkar få vänta en stund innan dom kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 6 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2012 Folk spammar väl varenda knapp de kan hitta så antagligen rejäl belastning nu. Börjar dyka upp dugliga turneringar med guaranteeds nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 jo fick göra det med. men nu funkar det inte att logga in, har beställt nytt lösen också men inte ens det lösenordet vill funka! Hade samma problem, mailade dom och fick skicka in ID & Faktura så var problemet löst. Förvänta dig inte att kunna lira ikväll dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 har satt in och spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 första sitegulen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 första sitegulen... Har gulat på Fulltilt ett par gånger, och det är lika underbart varje gång.. Lite sån där extra tilt känsla. Full tilt helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
123asdf Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Vilken insättnings bonuskod är de som gäller? Är firsttimer där... Känns ju som om dom borde ha världens deal? Samt hur funkar det med RB% där osv? Är helt färsk på FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManiaCAA Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Depositat på ft, men bara processsing,,, =/ Sen sjukt wierd sak. Alla mina polare ja snackat med kan "paira" sina account. I FT klienten kan jag välja det,, och så kommer ju intstruktionen och jag loggar in på stars klient och under account tabben SÅ EXISTERAR INTE alternativet pair with ft... lol Men för alla andra tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Jag hade fått en 200$ bonus Gus Hansen sitter på 2 st 10/20 plo-bord om det är någon som vill ta ett skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rick1330 Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Går det att föra över från stars till FT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Så det är bara att casha in nu alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ToBad Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Förde över pengar till neteller som gick över direkt utan väntetid. Bra jobbat Full Tilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Nån som fått någon bonus, Deal Me In eller Iron Man? Var hittade ni den i så fall? Jag hade förväntat mig Iron Man-bonusen men hittar den inte nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hakard_fura Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Nån som fått någon bonus, Deal Me In eller Iron Man? Var hittade ni den i så fall? Jag hade förväntat mig Iron Man-bonusen men hittar den inte nånstans du går in i cashier och bonus account å klickar på activate, så var det iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hakard_fura Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Vilken insättnings bonuskod är de som gäller? Är firsttimer där... Känns ju som om dom borde ha världens deal? Samt hur funkar det med RB% där osv? Är helt färsk på FTP http://www.fulltiltpoker.com/promotions/first-deposit-welcome/bonus där har du info om nykund bonusen, angående rakeback kan du med aktivitet ta del av deras "Edgesystem" som ger upp till 2.5$/ 100ftp points och du får 10ftp points/ rakad dollar förutsatt att du inte lirar under happy hour eller någonting sådant(antar att happy hour ftp points räknas med i detta trots att det just nu innebär att en hel del kunder kan ha mer än 100% VB om man lirar under tyngsta happy hourtiderna. 1 rakad dollar ger 10FTP points som standard om jag inte missat nått och du får utöver edge och diverse bonusar fortfarande behålla pointsen du samlar och kan således använda dessa i shoppen då den öppnar upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 du går in i cashier och bonus account å klickar på activate, så var det iaf för mig Där har jag bara tre avklarade bonusar, den senaste från maj 2011...inga nya att aktivera Nåt är fel här...nån bonus ska ju alla få? Och jag är helt säker på att jag ska få maximala Iron Man...har ju för tusan Diamond Edge status... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Går det att föra över från stars till FT? Ja. finns en knapp i PS Cashier som säger "Transfer to FTP". Men du måste para ihop kontona först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Nån som fått någon bonus, Deal Me In eller Iron Man? Var hittade ni den i så fall? Jag hade förväntat mig Iron Man-bonusen men hittar den inte nånstans Jag hade en liggande på $750.. Ingen aning om vad jag gjort för att förtjäna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Isildur är inne o vevar lite NL100. Skön avatar han har fått edit: Nu bytte han till plo10k istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Jag hade en liggande på $750.. Ingen aning om vad jag gjort för att förtjäna den. OK, tack...då verkar folk ha fått ut den iallafall...har mailat supporten nu, men lär väl ta tid att få svar... Det blir att fortsätta grinda på Revolution-nätverket tills vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rick1330 Postad 6 November , 2012 Rapport Share Postad 6 November , 2012 Hur lång tid tar det att skicka från stars till fulltilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts