Gå till innehåll

Pires- PLO&Betting


Pires

Recommended Posts

Jääävlar vad länge sen det var jag hängde här på pf!

Nu vill jag göra det igen så tänkte starta dagbok så jag kan skriva av mig lite ibland.

 

Har spelat poker sen 05. Ibland lite och ibland alldeles för mycket.

Dagboken kommer handla om plo,livet och betting.

Ställ frågor! Det är kul att babbla om sig själv.

 

Jag har en fråga till er. Vilken är bästa sajten för plo nuförtiden?

Jag brukade spela på B2B, för att sedan flytta till SvS. Känns dock lite trist utan rakeback, race osv på Svs. Kom gärna med förslag på sajt där jag kan börja spela igen.

 

Vi får se vad det blir av detta. Något trevligt hoppas jag på. Häääj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan starta dagboken med att slänga ut ett speltips.

Bäst idag är Steaua Bukarares(-1) -Molde

 

Handikappet på Steaua ger 1,80 hemma mot Molde och jag lastar in rejält.

Många har skrivit rekar om denna idag och jag kan faktiskt bara hålla med. Molde lämnar 9 startspelare hemma i Norge pga kommande stormöte mot Rosenborg i helgen.

Dessutom är redan Steaua ett mycket bättre lag.

 

Ett max-spel för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Här kommer några fler förslag på spel till kvällen. Rygga på egen risk.

Starkast är som sagt Steaua-1 i inlägget ovan.

 

Välj och vraka bland dessa gott folk. Samtliga spelade på Bet365

 

Sparta Prag Ö 1,5 - 1.50

Hannover Ö 1,5- 1.66

Lyon-Bilbao Ö 2,5 - 1.70

Videotown-Basel Ö 2,5- 1.95

Rosenborg-Metalist Ö 2,5 - 1.95

Newcastle (-1) - Club Brugge- 2.6

 

Hoppas på mycket mål ikväll som sagt!

 

På tal om fotboll så är jag stort Arsenal-fan vilket har fått mig att må dåligt i cirka 7 år nu. Igår var hopplöst illa och snart kan inte ens jag försvara Wenger längre.

Ska ner till Gelsenkirschen och se returen mot Schalke om 2 veckor och jag befarar att det kan bli lika hemskt hemskt som när jag var på plats i Milano (4-0 Milan) förra året.

Innan dess möter vi United på Old Trafford.

 

Låg sömnlös över Arsenal inatt och funderade på det idag. Jag är ganska befriad från annan ångest i mitt liv men Arsenal kan verkligen få mig att må riktigt dåligt. Jävligt märkligt ändå. Antar dock att de flesta andra Arsenalfans mår likadant.

Har vi några fler Arsenalfans här på forumet som känner igen sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering angående kvällens betting.

6/8 matcher är färdigspelade och samtiliga 6 spel inne!

 

Två spel har jag spelat riktigt tungt på idag, Sparta Prag Ö1,5 var klart på 10min men Steaua-1 är kvar. Dom gjorde precis 1-0 där så det kan bli en trevlig kväll. Pepparpeppar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodu gosse, hyfsat trött på muppmålvakter. Roligt med en till Gunner på forumet, kan vi gråta tillsammans i ett hörn! ;-)

 

Trevligt med fler Gunners som sagt! Jo målvakter har ju absolut varit ett av flera problem. Men det faktum att vi inte längre kan välja vilka spelare vi vill har kvar i truppen är mycket värre imo.

 

 

Bra semiskott idag kan vara Udinese borta och Napoli borta, tror jag iaf :D

 

Vill absolut inte strö salt i såren ifall du har spelat dem två men personligen spelar jag väldigt sällan italienska lag på bortaplan i EL. Samma sak med de Engelska. B-trupper väldigt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med ny dagbok. Ännu roligare med en Gonner!

Ryggade även jag Steaua så nu jobbar vi in den :)

 

Gl med allt!!!

 

Tack! Fler gunners! Extra skönt att spelen sitter när folk ryggar. GL du också!

 

 

Okej, dags att sammanfatta speldagen. Inte spelat en hand PLO då jag för nuvarande inte har bestämt vilken sajt jag ska spela på framöver. Tar som sagt väldigt gärna emot förslag!! Vill dra igång spelandet igen på Måndag.

 

Bettingen gick fint. Hade Newcastle bara fått in en boll till så hade det blivit riktigt jackpott!

 

Jag lade ut 8 speltips här i dagboken och 7 av dom satt.

Viktigast var dagens två tunga spel på Sparta Prag och Steaua Bukarest som båda satt. Är inne i ett sällsynt flyt när det gäller bettingen just nu. Hoppas det kan hålla i sig en stund till.

 

 

Har inte orkar skriva någon längre beskrivning om mig här men om någon skulle undra något så fråga på bara. Ska kolla över nattens spelutbud nu. Återkommer om jag skulle hitta något med värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt med måndag!

Homeland&Walking dead gör den ännu finare!

 

Helgen var en av de bättre på länge. Gårdagen var dock hemsk...

 

Har knappt hunnit betta men helgen gick plus iaf. Livebetting på Chicarito och raka ettan på LA Galaxy inatt fixade ett bra plus:)

 

Ska försöka komma igång med pokern den här veckan nu, har inte lastat in en rulle på någon sajt ännu men tänkte sno lite ur spelkassan på bet365 för att känna på lite PLO igen.

 

Ska försöka slänga upp iaf ett bra spel om dagen här också. Hoppas jag kan göra någon ryggare glad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arsenals match igår var bland det värre jag sett. Det kan verkligen gå hursomhelst när gunners lirar nuförtiden. Lika hopplösa som dom var mot Norwich lika bra kan dom spela borta mot City.

 

Nu väntar alltså United away på lördag innan jag och några polare ska ner och se dom borta mot Schalke. Helt ärligt så förväntar jag mig inte ens att vi tar en poäng. Det är nästan mer att man hoppas att siffrorna inte ska dra iväg igen...(8-2)

 

Ska bli kul att uppleva fotboll i Tyskland i vilket fall. Förväntar mig en sjuk stämning. Kommer vara där Mån-Tors. Ingen annan här som ska åka?

 

Har varit inne och vevat lite plo på bet 365 sen i Måndags med grönt resultat. Har aldrig riktigt gillat klienten men vänjer mig sakta.

 

Tänker att jag måste komma igång rejält med pokern&bettingen igen när jag kommer hem från Tyskland. Volymen är ganska eländig just nu.

Har dock bra form på bettingen så ska försöka slänga upp något spel här med.

Har mest livebettat på slutet vilket gör det hela lite svårare!

 

Nu: Kycklingpizza&PLO!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inter räddade dagen. Extra fint av dom att ligga under så man fick tillfälle att livebetta. Ändå skaplig tiltad av att Chelsea inte klarar av att vinna sin match under 90 min. Vi som såg den är nog överens om att de borde klarat av det.

Dom fuckade upp både topp&europatipset med för den delen.

 

Nya tag imorn. ALLA TUNGA spel satt i oktober. Det har aldrig hänt mig under en månad förut. Nuförtiden är dom betydligt färre också iofs. Precis som det borde varit tidigare.

 

Hörde förresten att min gamla favoritsajt FullTilt är uppe igen!?

Mer info om det vore väldigt välkommet. Har som sagt haft pokeruppehåll i över ett år och inte alls hängt med i svängarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken.

 

Jag har spenderat större delen av kvällen/natten med att spela PLO på SVS. Plussade cirka 5k men ärligt talat var det nog så att jag sprang väldans bra.

Spelade okoncentrerat och gjorde flera riktigt dåliga spel. Kände mig väldigt osäker och ringrostig i många situationer som egentligen ska gå på autopilot. Plockade ut en resekassa till tyskland men sparade 2,5k. Ska se om det kan bli en stabil rulle av dem. Nickar Pires där också förresten.

 

Spelade mest 2/4 och 2,5/5 och blev iaf inte imponerad av motståndet. Får jag bara ordning på mitt eget spel kan det nog gå bra. Tyvärr blir det nog inte så mycket spel nu framöver. Helgerna vill jag inte sitta inne och spela på och sen är jag som sagt iväg Mån-Tors. Sen helg igen.

 

Har fortfarande inte lastat in någon ordentlig rulle på någon sajt. Tänkte avvakta och se hur det blir med saker och ting på Full Tilt. Så tills vidare får det bli SVS och bettingen förstås. Idag hade jag ett maxspel på Elfsborg @1,80 Maxspelen forsätter alltså att sitta. Ber om ursäkt över att jag inte tänkte på att dela med mig av spelet här.

 

Bokade även biljett till The Killers i Malmö idag! Har aldrig sett dem live innan så ska bli riktigt skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bandy har jag ingen koll på alls. Men får titta närmare på det då:)

 

Jag vaknade precis av ett sms där en kompis säger åt mig att spela på Sofia Arvidsson att vinna med 2-0 mot Jie Zheng. Arvidsson är i sitt livs form så det jag kommer lägga en ganska tung insats där till 2,10 på bet365.

Rygga så hoppas vi få en bra start på helgen, matchen börjar 15:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade Zheng bara varit lite snäll och fullföljt matchen igår hade spelat suttit som en smäck. Pengarna tillbaka iaf!

 

Idag är det lagfest och maskinen-konsert på agendan. Tråkigt nog är det även Man U-Arsenal om några timmar. Mitt humör följer Arsenals form. Finns med andra ord risk för snefylla ikväll.

 

Lördag betyder ju förstås enormt spelutbud men jag har inte orken att se över det. Det enda jag kikat på är PL och kommer att spela följande dubbel till medelinsats

 

Tottenham över 1,5mål & Båda lagen gör mål i Fulham-Everton.

Oddset landar på 2,42

 

Come on Arsenal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är helt med dig vad gäller Arsenal.. Har vaknat både här och där de senaste åren som resultat av deras prestationer. Fattar inte hur det kunde gå så snett som det gjort de senaste säsongerna.. Från storhetstiden då bla Pires fanns i laget då man åkte till Old Trafford med hopp om seger.. Nu ber jag bara om att slippa bli förnedrad.. En 8-2 match till och jag hittas nog under första bästa bro på 3+ meter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...