FilppuDIF Postad 17 Oktober , 2012 Rapport Postad 17 Oktober , 2012 Tjenaaaaaa grabbar hoppas allt lungt. men men har en grym fråga i stället vilka 6 bästa poker spelare tycker ni är i Sverige. jag tycker först och främst på min lista är. Anton Wigg William thorson Micke norinder Robin ylitalo Robin Filppu Citera
B_simps0n Postad 17 Oktober , 2012 Rapport Postad 17 Oktober , 2012 Viktor Blom och Mikael Thuritz :)):):) Citera
zolo78 Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Blom borde ligga under största förlorare? Citera
jm_j Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Hmm... Kommer bara på två namn son jag skulle ha på listan just nu: Christer Bjrörin Ola Brandbomb William Thorson Kommer säkert på mer när jag slipper att bry mig om att batteriet på min barbar börjar ta slut... EDIT: 3 blev det till slut Citera
B_simps0n Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Blom borde ligga under största förlorare? Frågan var väl vilka som var bäst på poker. Blom har ju de överlägset mest imponerande prestationerna under sitt bälte. Sen att han bränner av miljoner på spel under tiden han lär sig dem är en annan femma. Citera
Dr_Anonymous Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Anton Wigg, Viktor Blom, Michael Tureniec, William Thorsson. Citera
m1978 Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 vilka 6 bästa poker spelare tycker ni är i Sverige Svårt att säga vilka som befinner sig i Sverige just nu ;P Dom andra reser ju mycket så du kanske är den ända i Sverige just nu, vem vet! Citera
Recommended Posts