Gå till innehåll

Omahafisken


Nstradamus

Recommended Posts

nice att du cashar in irl iaf.

för att döda dötid kan jag rekommendera något datorspel, MEN poker funkar också om man känner sig road av det, GL hursom

 

Tackar =) Blir att investera i ett ytterligare skogsskifte før vinsten så blir inget jag plockar ut i rena pengar.

Måste erkænna att jag aldrig gillat datorspel, antagligen før att jag ær kass på det. Poker går det ju att vinna på med lite tur =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Julbord med underhållning blev en lyckad tillstællning och vi hade en riktigt bra natt på Oslo City Centre!

Kan rekomendera hotellet då det var helt nyrenoverat och låg i princip mitt emot Grand hotell på Karl johan.

Lobbyn var ganska anspråksløs och liten men rummen var vældgt fina. Frukosten var riktigt bra med allt ifrån klassisk hotellfrukost med bacon och ægg till riktigt fræsch fruktavdelning med mængder av frukt.

 

 

Resten av dagen tillbringades med shopping på Karl Johan. Riktigt mysig gata att handla på med riktigt bra affærer, iofs dyrt men grym service och stort utbud. Før min egen del blev det två Eton skjortor, ett bælte och framførallt ett par Crocket & Jones i brunt kalvskinn.

Fantastiskt vackra skor som jag tittat på ett bra tag nu. På Eger hittade jag dom till ett bra pris och i exakt rætt færg. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Då var man tillbaka i Oslo då før sista veckans jobb innan 3 veckors julledighet. Ska bli riktigt gøtt! Håller på att spana efter julklappar till damen med så kommer ægna lite tid till det imorgon før att hitta några bra presenter. Lutar åt Accessoarer, skønhet och lite underklæder men får se vad man hittar =)

Blev 40min plo nu efter jobbet som resulterade i 270bb plus så det fløt på fint nu med =) Nu blir det att tappa upp ett bad, æta lite røkt lax och senare møjligtvis avsluta med lite mer spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Var ute några timmar med röjsågen igår och fyfasen vilken bra vardagsträning det är! Idag blir det motorsåg och påbörja gallring på ett skogsskifte så är glad om jag tar mig upp från sängen imorgon. :) står en del skog som är redo för slutavverkning på området så jag hoppas kunna plocka ut lite pengar på det nu i vår på min huggning i området. Bra att få betalt för att träna :)

 

Har blivit lite för mycket spel det sista med mina mått mätt så funderar på att köra attackrulle och spela med 2 inköpsregeln. Spelar ju ändå bara som avkoppling, var inte meningen att jag skulle starta upp nån grind. Så nästa vecka blir det att testa 5-10 eller 10-20 så det är bara att hålla utkik efter storfisken på omahaborden på måndag eller onsdag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ute några timmar med röjsågen igår och fyfasen vilken bra vardagsträning det är! Idag blir det motorsåg och påbörja gallring på ett skogsskifte så är glad om jag tar mig upp från sängen imorgon. :) står en del skog som är redo för slutavverkning på området så jag hoppas kunna plocka ut lite pengar på det nu i vår på min huggning i området. Bra att få betalt för att träna :)

 

Har blivit lite för mycket spel det sista med mina mått mätt så funderar på att köra attackrulle och spela med 2 inköpsregeln. Spelar ju ändå bara som avkoppling, var inte meningen att jag skulle starta upp nån grind. Så nästa vecka blir det att testa 5-10 eller 10-20 så det är bara att hålla utkik efter storfisken på omahaborden på måndag eller onsdag :)

 

Är lite i samma situation när det gäller bankrulle.

En kul grej man kan göra är att spela en cashgameturnering.

Går till såhär:

1. Köp in på en lämplig låg nivå.

2. När du har ett fullt inköpt på nästa nivå går du upp.

3. Repetera punkt 2

 

gular du har du bara förlorat det första inköpet (jaja du fattar), gular du inte kan du kliva av när du inte vill spela mer och ta med dig hela stacken. Försök göra det i en riktig turnering :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...