aloeman Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 Hej! Öppnar upp en ny tråd istället så kanske det väcker större intresse!! Jag planerar att starta upp en klubb i Uppsala med omnejd och söker intresserade för detta! Hör gärna av er med tips, idéer eller eventuella frågor!! Citera
Snusarn Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 Lycka till, hoppas det går bra. Citera
el_kryddo Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 Lycka till, kommer gärna och lirar om det blir av. Citera
zorba Postad 5 Oktober , 2012 Rapport Postad 5 Oktober , 2012 Lycka till, kommer gärna och lirar om det blir av. . Citera
Snusarn Postad 5 Oktober , 2012 Rapport Postad 5 Oktober , 2012 Jag kommer också gärna och lirar om det är en professionell skött klubb som känns trygg och trevlig att umgås på. De tidigare klubbar som funnits i Uppsala har haft problem med det, undantaget gamla UPS och Pilen (som dock blev pistolrånat). Det bör vara a och o att tänka på. Krukan känns som en bra målbild förstås. Citera
Zumsar Postad 5 Oktober , 2012 Rapport Postad 5 Oktober , 2012 Intresserad! Och ett tips, lyssna på Snusarn. Citera
Mr_Tight Postad 5 Oktober , 2012 Rapport Postad 5 Oktober , 2012 Jag kommer också gärna och lirar om det är en professionell skött klubb som känns trygg och trevlig att umgås på. De tidigare klubbar som funnits i Uppsala har haft problem med det, undantaget gamla UPS och Pilen (som dock blev pistolrånat). Det bör vara a och o att tänka på. Krukan känns som en bra målbild förstås. +1 Citera
aloeman Postad 5 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2012 Jag håller just nu på att letar efter lokal samt eventuella sponsorer! Det viktigaste för mig är att det ska vara professionellt skött klubb där samtliga medlemmar trivs och känner sig trygga!! Hoppas vi ses framöver!! Citera
r0gGa Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 Hur har det gått JohnAA? Jag är också mycket intresserad! Håller tummarna! Citera
aloeman Postad 11 November , 2012 Författare Rapport Postad 11 November , 2012 Hej! Jag jobbar för fullt med att få i gång detta och hoppas på att kunna köra igång i början av nästa år! Kul att det finns intresse här... Jag hör av mig med vidare information.. Hoppas vi ses framöver vid borden!! Citera
aloeman Postad 21 November , 2012 Författare Rapport Postad 21 November , 2012 Föreningen börjar nu ta form! Jag återkommer så fort det är helt klart med hemsida osv... Mvh: John Citera
aloeman Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 Hej! Nu har vi tjuvstartat dock utan egen lokal eller riktiga bord men det är seriöst organiserat! Om någon är intresserad att vara med framöver så skicka ett PM så skickar jag mer info om upplägg mm. Hoppas vi ses vid poker borden! Mvh: John Citera
theundertaker666 Postad 29 Mars , 2013 Rapport Postad 29 Mars , 2013 Hejsan! Nån som vet nåt ställe i Uppsala för lite livepoker THNL? Citera
Recommended Posts