Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Öppnar upp en ny tråd istället så kanske det väcker större intresse!!

Jag planerar att starta upp en klubb i Uppsala med omnejd och söker intresserade för detta! Hör gärna av er med tips, idéer eller eventuella frågor!!

Postad

Jag kommer också gärna och lirar om det är en professionell skött klubb som känns trygg och trevlig att umgås på. De tidigare klubbar som funnits i Uppsala har haft problem med det, undantaget gamla UPS och Pilen (som dock blev pistolrånat).

Det bör vara a och o att tänka på. Krukan känns som en bra målbild förstås.

Postad
Jag kommer också gärna och lirar om det är en professionell skött klubb som känns trygg och trevlig att umgås på. De tidigare klubbar som funnits i Uppsala har haft problem med det, undantaget gamla UPS och Pilen (som dock blev pistolrånat).

Det bör vara a och o att tänka på. Krukan känns som en bra målbild förstås.

+1

Postad

Jag håller just nu på att letar efter lokal samt eventuella sponsorer!

Det viktigaste för mig är att det ska vara professionellt skött klubb där samtliga medlemmar trivs och känner sig trygga!!

Hoppas vi ses framöver!!

• 5 weeks later...
Postad

Hej!

Jag jobbar för fullt med att få i gång detta och hoppas på att kunna köra igång i början av nästa år! Kul att det finns intresse här... Jag hör av mig med vidare information..

Hoppas vi ses framöver vid borden!!

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Postad

Hej!

Nu har vi tjuvstartat dock utan egen lokal eller riktiga bord men det är seriöst organiserat! Om någon är intresserad att vara med framöver så skicka ett PM så skickar jag mer info om upplägg mm.

Hoppas vi ses vid poker borden!

Mvh: John

• 2 months later...